Датське видання FDM опублікувало підсумки випробувань двох версій електричного кросовера Toyota bZ4X на запас ходу на одному заряді. Технічний редактор видання назвав їх такими, що «розчаровують», оскільки обидві модифікації не проїхали навіть половини дистанції, заявленої виробником.
Одномоторна версія Toyota bZ4X має відповідно до сертифікаційних вимірів за циклом WLTP проїжджати 504 км, але журналісти змогли подолати на ній лише 246 км. Реальний запас ходу двомоторної модифікації також значно меншим — 215 кілометрів поти 461 кілометр.
Видання тестує електромобілі на максимальний пробіг у рівномірному русі на швидкості 110 км/год із включеним обігрівачем салону. Можливо, невисокі результати bZ4X пов’язані з температурою повітря +4 градуси, за якої проводилися випробування, але експерти видання підозрюють, що насправді причина у невідповідності реальних та паспортних характеристик акумуляторів. Також наголошується, що схожі показники вже були отримані колегами FDM із інших скандинавських ЗМІ. Видання згадує скарги на скромний запас ходу з боку перших норвезьких власників bZ4X.
Представник датського імпортера Toyota вже заявив, що проблема уважно вивчається як у Токіо, так і в Брюсселі, де знаходиться головний офіс європейського підрозділу концерну. Однак жодних висновків поки що не озвучено: оприлюднити висновок виробник обіцяв пізніше.
Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…
Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…
Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Leave a Comment