Авто

Toyota Prius знову змінив покоління – фото

Share
Не ту машину називали “зубилом”. Набагато більше вазовської «вісімки» на цей слюсарний інструмент схожий на новий Toyota Prius вже п’ятого покоління. Начебто надати значущості цій цифрі, японці до моменту прем’єри встигли продати загалом п’ять мільйонів Пріусів. За 25 років виробництва. Але залишимо магію цифр і перейдемо до фактів.
Пріус залишився п’ятидверним ліфтбеком, але трохи виріс у розмірах. Цікаво, що при несуттєвому збільшенні довжини (всього на два з половиною сантиметри) колісна база зросла на всі п’ять. При цьому машина стала одразу на чотири сантиметри нижче, і частково цим і пояснюються візуальні паралелі, про які ми говорили на початку. А для гармонії пропорцій машина пролунала ще й ушир, але знову ж таки на малопомітну пару сантиметрів.
Найголовніше залишилося незмінним. Prius – це, як і раніше, гібрид. Як і раніше, є звичайна версія і заряджається. Ось тільки тепер зовні їх можна розрізнити хіба що по дисках. Зате в частині можливостей різниця значно помітніша.
Звичайна версія може комплектуватися або знайомим двигуном об’ємом 1.8 літра, потужність якого підросла до 140 кінських сил, або дволітровим атмосферником, з переконливою віддачею в 196 сил.
В якості топової версії пропонують гібрид, що заряджається, у якого 148-сильний бензиновий мотор сусідить зі 160-сильним електродвигуном. Разом вони забезпечують віддачу 223 к.с.
Місткість тягової батареї збільшили вдвічі, до 16.3 кіловат-годин, а тому й «електричний» пробіг топового Пріуса зріс у півтора рази.
Фундаментом моделі служить та сама модульна архітектура TNGA, щоправда, з доопрацюваннями: центр тяжіння зробили нижче, а кузов підсилили. Схема підвіски колишня: стійки Макферсона спереду та незалежна двоважеля ззаду.
Серед цікавих опцій – сонячна батарея, яку можна вбудувати в дах старшої версії, що підзаряджається. За рік вона дозволить проїхати трохи більше тисячі двохсот додаткових кілометрів, але це — в ідеальних умовах, які зустрічаються далеко не скрізь.
Початкові версії «п’ятого» Пріуса надійдуть у продаж уже взимку, а топову модифікацію доведеться почекати до весни двадцять третього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

4 фрази, які краще не говорити поліцейському під час перевірки на дорозі

Під час проведення рейдів співробітники поліції можуть перевіряти будь-якого водія незалежно від наявності порушень. У…

19.12.2024

Kia офіційно представила новий компактний кросовер Syros

Після того, як у грудні до мережі виклали кілька тизерів, Kia провела офіційну презентацію свого…

19.12.2024

Honda показала свій новий електричний позашляховик (ФОТО)

Honda має великі плани на сегмент електромобілів. Після кросовером Prologue, який компанія побудувала не без…

19.12.2024

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024