Авто

Toyota Prius знову змінив покоління – фото

Share
Не ту машину називали “зубилом”. Набагато більше вазовської «вісімки» на цей слюсарний інструмент схожий на новий Toyota Prius вже п’ятого покоління. Начебто надати значущості цій цифрі, японці до моменту прем’єри встигли продати загалом п’ять мільйонів Пріусів. За 25 років виробництва. Але залишимо магію цифр і перейдемо до фактів.
Пріус залишився п’ятидверним ліфтбеком, але трохи виріс у розмірах. Цікаво, що при несуттєвому збільшенні довжини (всього на два з половиною сантиметри) колісна база зросла на всі п’ять. При цьому машина стала одразу на чотири сантиметри нижче, і частково цим і пояснюються візуальні паралелі, про які ми говорили на початку. А для гармонії пропорцій машина пролунала ще й ушир, але знову ж таки на малопомітну пару сантиметрів.
Найголовніше залишилося незмінним. Prius – це, як і раніше, гібрид. Як і раніше, є звичайна версія і заряджається. Ось тільки тепер зовні їх можна розрізнити хіба що по дисках. Зате в частині можливостей різниця значно помітніша.
Звичайна версія може комплектуватися або знайомим двигуном об’ємом 1.8 літра, потужність якого підросла до 140 кінських сил, або дволітровим атмосферником, з переконливою віддачею в 196 сил.
В якості топової версії пропонують гібрид, що заряджається, у якого 148-сильний бензиновий мотор сусідить зі 160-сильним електродвигуном. Разом вони забезпечують віддачу 223 к.с.
Місткість тягової батареї збільшили вдвічі, до 16.3 кіловат-годин, а тому й «електричний» пробіг топового Пріуса зріс у півтора рази.
Фундаментом моделі служить та сама модульна архітектура TNGA, щоправда, з доопрацюваннями: центр тяжіння зробили нижче, а кузов підсилили. Схема підвіски колишня: стійки Макферсона спереду та незалежна двоважеля ззаду.
Серед цікавих опцій – сонячна батарея, яку можна вбудувати в дах старшої версії, що підзаряджається. За рік вона дозволить проїхати трохи більше тисячі двохсот додаткових кілометрів, але це — в ідеальних умовах, які зустрічаються далеко не скрізь.
Початкові версії «п’ятого» Пріуса надійдуть у продаж уже взимку, а топову модифікацію доведеться почекати до весни двадцять третього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

Автомеханік розповів, коли гальмівні колодки потрібно терміново міняти

Справна робота гальмівної системи є ключовою для безпеки на дорогах. Однак водії іноді забувають вчасно…

26.09.2024

Вартість вживаних автомобілів у США йде на спад

Протягом останнього року ціни на вживані автомобілі зі США продовжують знижуватись. Після стрімкого зростання в…

26.09.2024

Пасажирам п’яного водія загрожує до п’яти років ув’язнення

Керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння — це серйозне порушення, яке в Україні карається доволі…

26.09.2024

Розкрито основні проблеми з двигунами вживаних Volkswagen Tiguan

На ринку кросовер Volkswagen Tiguan був представлений у двох поколіннях і довгий час залишався одним…

26.09.2024

Hyundai працює над новим гібридним кросовером

Корейський автовиробник має намір розширити свій асортимент моделей у сегменті SUV. Наступною цікавою прем'єрою компанії…

26.09.2024

Новий Hyundai Palisade отримає 9-місний салон

Розробка другого покоління кросовера Hyundai Palisade активно триває. Прототипи флагманської моделі південнокорейського бренду регулярно потрапляють…

26.09.2024