Авто

Toyota Prius знову змінив покоління – фото

Не ту машину називали “зубилом”. Набагато більше вазовської «вісімки» на цей слюсарний інструмент схожий на новий Toyota Prius вже п’ятого покоління. Начебто надати значущості цій цифрі, японці до моменту прем’єри встигли продати загалом п’ять мільйонів Пріусів. За 25 років виробництва. Але залишимо магію цифр і перейдемо до фактів.
Пріус залишився п’ятидверним ліфтбеком, але трохи виріс у розмірах. Цікаво, що при несуттєвому збільшенні довжини (всього на два з половиною сантиметри) колісна база зросла на всі п’ять. При цьому машина стала одразу на чотири сантиметри нижче, і частково цим і пояснюються візуальні паралелі, про які ми говорили на початку. А для гармонії пропорцій машина пролунала ще й ушир, але знову ж таки на малопомітну пару сантиметрів.
Найголовніше залишилося незмінним. Prius – це, як і раніше, гібрид. Як і раніше, є звичайна версія і заряджається. Ось тільки тепер зовні їх можна розрізнити хіба що по дисках. Зате в частині можливостей різниця значно помітніша.
Звичайна версія може комплектуватися або знайомим двигуном об’ємом 1.8 літра, потужність якого підросла до 140 кінських сил, або дволітровим атмосферником, з переконливою віддачею в 196 сил.
В якості топової версії пропонують гібрид, що заряджається, у якого 148-сильний бензиновий мотор сусідить зі 160-сильним електродвигуном. Разом вони забезпечують віддачу 223 к.с.
Місткість тягової батареї збільшили вдвічі, до 16.3 кіловат-годин, а тому й «електричний» пробіг топового Пріуса зріс у півтора рази.
Фундаментом моделі служить та сама модульна архітектура TNGA, щоправда, з доопрацюваннями: центр тяжіння зробили нижче, а кузов підсилили. Схема підвіски колишня: стійки Макферсона спереду та незалежна двоважеля ззаду.
Серед цікавих опцій – сонячна батарея, яку можна вбудувати в дах старшої версії, що підзаряджається. За рік вона дозволить проїхати трохи більше тисячі двохсот додаткових кілометрів, але це — в ідеальних умовах, які зустрічаються далеко не скрізь.
Початкові версії «п’ятого» Пріуса надійдуть у продаж уже взимку, а топову модифікацію доведеться почекати до весни двадцять третього року.
Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Toyota

Останні записи

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025

Volkswagen ID.3 отримав платне оновлення потужності

Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…

23.08.2025

Топ-7 бюджетних авто з моторами-мільйонниками

Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…

23.08.2025

На заводі Tesla у Фрімонті помітили незвичайні корпуси автомобілів

На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…

23.08.2025

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025