Авто

Два варіанти потужності та батареї. Нові подробиці про Renault 4

Показаний у Парижі концепт-кар анонсував майбутній серійний електрокросовер Renault 4, який має вийти на ринок лише у 2025 році. Але вже зараз французький L’argus випустив матеріал з ексклюзивними подробицями про майбутню новинку.

Зокрема, видання пише, що “окреслений концепцією 4Ever Trophy, Renault 4L підніметься з попелу в 2025 році у вигляді повністю електричного міського кросовера, поряд з електричними R5 E-Tech і Captur”. Відроджену “п’ятірку” компанія представить трохи раніше, влітку 2024-го. Вона, до речі, не замінить собою Clio – ця ДВС-модель піддасться рестайлінгу навесні 2023 року, а потім змінить поєолкніє в 2026 році. Що стосується Captur, то восени 2023 року він також зазнає рестайлінгу і буде оновлений приблизно в 2026 році.

Але повернемося до Renault 4. Серійна версія буде стилістично близька до концепту 4Ever – французькі художники уявили, як це може виглядати (див. зображення). Що стосується інтер’єру, то очікується, що панель приладів буде схожа на ту, що отримає R5 і міститиме великий цифровий екран, звернений до водія. Очікується, що Renault представить більше інформації та зображень навесні 2023 року.

Взагалі, постійна згадка “п’ятірки” недарма: R4 технічно буде дуже близьким до R5. Щоб знизити витрати, Renault розробила нову платформу CMF-B EV, запозичену у Clio та Captur. Під капотом буде розміщений новий електродвигун “e-PT 100”, який буде доступний у двох варіантах потужності – 125 л. для початкових версій та 150 к.с. для старших.

Автомобілі оснащуватимуться літій-іонними батареями, зібраними Envision на колишньому майданчику Renault в Дуе. Тут також буде доступно два варіанти (приблизно 42 і 52 кВт*год) з цільовим показником запасу ходу близько 420 км для великої батареї. Для обох моделей передбачена технологія V2G, яка дозволяє підключати та живити домашню мережу від акумулятора автомобіля.

Якщо R5 повинен проводитися в Дуе, то R4 випускатимуть у Мобєжі. Дві моделі розвели по виробничих майданчиках через майбутній електричний Nissan Micra, який збиратимуть разом із “п’ятіркою”. Запуск R4 відбудеться не раніше весни 2025 року. За даними L’argus, стартова ціна без урахування знижок складе близько 29 000 євро (при тому, що R5 буде коштувати від 24 000 євро), тобто буде близькою до вартості Captur TCe 160 EDC або Hybrid 145 у версії Intens.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025