Авто

Більшість американців не хочуть пересідати на електромобілі

Share
Аналітичний сайт Compare the Market з’ясував, що більшість жителів США, як і раніше, віддають перевагу автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння, незважаючи на зростання кількості електрокарів. Так, розлучатися з ДВЗ не хочуть 53 відсотки опитаних, тоді як тільки третина (34 відсотки) готові пересісти на електромобіль. Інші 13 відсотків відзначили, що не мають переваг.
У Канаді, для порівняння, частка шанувальників електрокарів перевищила половину, склавши 51,4 відсотка. В Австралії вона досягла 50,8 відсотка. Найбільш популярні «батарейні» машини серед американської молоді: 43 відсотки респондентів віком від 18 до 24 років віддають перевагу їхнім машинам з ДВС. Серед 55-64-річних таких лише 30 відсотків.
Причини, через які жителі США не поспішають входити до ери електронної мобільності, такі. Короткий термін служби та ціна заміни батареї лякає 56,4 відсотка респондентів, вартість самого електрокара – 54,5 відсотка. 50,9 відсотка відзначили недостатній запас ходу, а ще 50,5 відсотка – тривалу та дорогу зарядку. Майже чверть побоюються, що не розберуться у сучасній електроніці.
При цьому серед заможних американців виявилося більше шанувальників електрокарів. Людей, які готові викласти понад 65 тисяч доларів на «зелений» автомобіль, удвічі більше, ніж тих, хто витратить ту саму суму на паливну машину. Зазначається, що 32,5 відсотка готові купити електрокар, але витративши максимум 25 тисяч доларів. Таких машин просто немає на ринку США.
Незважаючи на результати дослідження, електрокари в США добре продаються: у 2021 році країна посіла третє місце з їхнього продажу у світі після Китаю та Німеччини. Американці за рік купили близько 631 тисяч таких машин, німці — 695 тисяч. Китай же вирвався у недосяжні лідери із 3,5 мільйона штук.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025

Як обкатувати новий автомобіль, щоб продовжити його термін служби

Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…

18.02.2025

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025