Автомобілі марки Volkswagen залишаються одними із найпопулярніших у всьому світі: виробник випускає чимало масових моделей, розрахованих на широкі верстви населення. При цьому деякі автомобілі німецького бренду мають «заряджені» версії: за їх створення відповідає окремий суббренд – Volkswagen R. На сьогоднішній день «гарячі» модифікації є у Golf, T-Roc, Tiguan і Touareg.
VW продовжує дотримуватися глобальної тенденції «озеленення» модельного ряду: компанія має власну електричну лінійку ID, її первістком став п’ятидверний хетчбек ID.3. Нещодавно стало відомо про те, що згодом сімейство, ймовірно, поповнить і новинка – ID. Golf: очікується, що в модельному ряду такий електрокар займе місце між ще не представленим ID.2 та ID.3 другої генерації.
Зараз у Volkswagen думають про створення нового спорткара, про це повідомляє motor1.com з посиланням на генерального директора бренду Томаса Шафера та голову американського підрозділу VW Пабло Ді Сі (вони обговорили майбутнє марки під час автосалону у Лос-Анджелесі). За словами останнього, модельному ряду Volkswagen потрібний спортивний автомобіль, можливо, електричний.
Чутки про можливу появу спорткара Volkswagen ходять уже не перший рік. Передбачалося, що їм може стати родстер, який виявиться посиланням на концепт BlueSport, показаний ще на початку 2009 року. Однак, за словами Томаса Шафера, цей електричний спортивний автомобіль швидше тягтиметься до планки фольксвагенівських «культових хетчбеків з ДВС». За словами глави марки, йдеться про «традиції Golf GTI». Нагадаємо, зараз у лінійці Volkswagen є «гарячі» хетчбеки з двигунами внутрішнього згоряння – Golf GTI (віддача двигуна дорівнює 245 к.с.) та Golf R (320 к.с.).
Інформації про техніку майбутнього нового спорткара VW поки немає. Коли саме він з’явиться на ринку, представники компанії також не повідомили.
Зазначимо, у списку представників «розеткового» сімейства числяться кросовер Volkswagen ID.4 та його версія з купеподібним кузовом – ID.5 . У цих моделей є “гарячі” модифікації GTX : “електрички” отримали повний привід і двомоторну установку (по одному електродвигуну на кожній осі), сукупна віддача цієї системи складає 299 к.с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год. Автомобілі оснащуються тяговим акумулятором ємністю 77 кВт*год, запас ходу однією зарядці вони дорівнює 480 км (розрахунок вели за циклом WLTP).
Крім того, раніше передбачалося, що повнопривідна “заряджена” версія GTX з’явиться і у електричної “п’ятидверки” ID.3. Спочатку в Volkswagen думали представити хот-хетч у 2022-му, проте пізніше з’явилася інформація про те, що він з’явиться одночасно з рестайлінгом «звичайного» хетчбека, а отже, не варто чекати на новинку раніше 2023 року .
Leave a Comment