Авто

Toyota Prius п’ятого покоління: нове зображення та перші подробиці

Share

За попередніми даними, у «п’ятидверки» нової генерації буде встановлення на основі дволітрового двигуна. Прем’єра вже незабаром.

Силует нової моделі з’явився на японському сайті Тойоти минулої середи, і місцеві ЗМІ відразу ж припустили, що до дебюту готується гібрид Prius наступного, вже п’ятого покоління. Через кілька днів сама компанія офіційно підтвердила: так, це Пріус; тоді ж Toyota опублікувала ще один тизер – вже з “личиком”. І ось чергова картинка: цього разу засвічена корма. Ну і нагадаємо, що «четвертий» гібрид у строю з 2015 року, в 2016-му до «звичайного» Приуса приєднався Prius Prime, що заряджається, зі своїм дизайном (в Японії така «п’ятидверка» носить приставку PHV). Рестайлінг версія HEV пережила в 2018 році (вид гібрида, що заряджається, міняти не стали).

Судячи з зображень, Toyota Prius залишиться ліфтбеком. Але дизайн, звичайно, буде іншим: зовнішність зроблять у новому фірмовому стилі марки, який вже приміряли електрокари  bZ4X  та bZ3 , а також  Crown останнього покоління . Особливості – незвичайна головна оптика та задні ліхтарі у вигляді єдиної плашки (у разі наступного Prius і Crown – у вигляді тонкої смужки).

Характеристики виробник поки що тримає в секреті. Тим часом деякі японські профільні медіа вже дали деякі вступні. Так, за неофіційними даними, Prius збереже платформу GA-C, створену в рамках архітектури TNGA (до речі, попередній ліфтбек був першою моделлю Toyota, яка базується на цій архітектурі). При цьому гібрид як би стане більшим за попередника (довжина стандартного Prius HEV, що йде, дорівнює 4575 мм, версії PHEV – 4645 мм, колісна база єдина для обох модифікацій – 2700 мм).

Найдоступнішому Пріусу нібито залишать установку на основі «атмосферника» 1.8 (в японській специфікації мотор видає 98 л.с.). У версій дорожче, за інформацією японців, буде встановлення на основі атмосферного двигуна 2.0 (віддача поки що невідома). Причому дволітровим мотором будуть оснащувати як «звичайний» ліфтбек, так і гібрид, що заряджається. Залишиться і повний електричний привід (з окремим двигуном на задній осі). А ось чи будуть версії HEV та PHEV мати різну зовнішність (як зараз) – не уточнюється.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Названо 5 причин, чому клеми акумулятора можуть окислюватися

Якщо автомобіль почав важче заводитися, це може бути не через серйозну поломку, що потребує великих…

25.06.2025

Як правильно запускати двигун на старих і нових автомобілях

У користуванні в українців, як і раніше, є іномарки з великим пробігом і старі вітчизняні…

25.06.2025

Чому поліція може зупинити автомобіль, навіть без порушень ПДР

В Україні існує чіткий перелік причин, за якими поліція може зупинити транспортний засіб, і далеко…

25.06.2025

Mercedes-AMG готує унікальний електричний SUV на новій платформі AMG.EA

Mercedes-AMG готується до виходу на незвичну для себе територію - преміальних електричних SUV, і робить…

25.06.2025

Як правильно спілкуватися з поліцією під час зупинки

Зупинка автомобіля для перевірки співробітниками поліції на дорозі зазвичай сприймається негативно. Однак найчастіше саме неправильні…

25.06.2025

Volvo показала тизер задніх ліхтарів електричного кросовера EX60

Шведський виробник автомобілів Volvo продовжує підігрівати інтерес до свого нового електричного кросовера EX60. Нещодавно компанія…

25.06.2025