Авто

Toyota Prius п’ятого покоління: нове зображення та перші подробиці

За попередніми даними, у «п’ятидверки» нової генерації буде встановлення на основі дволітрового двигуна. Прем’єра вже незабаром.

Силует нової моделі з’явився на японському сайті Тойоти минулої середи, і місцеві ЗМІ відразу ж припустили, що до дебюту готується гібрид Prius наступного, вже п’ятого покоління. Через кілька днів сама компанія офіційно підтвердила: так, це Пріус; тоді ж Toyota опублікувала ще один тизер – вже з “личиком”. І ось чергова картинка: цього разу засвічена корма. Ну і нагадаємо, що «четвертий» гібрид у строю з 2015 року, в 2016-му до «звичайного» Приуса приєднався Prius Prime, що заряджається, зі своїм дизайном (в Японії така «п’ятидверка» носить приставку PHV). Рестайлінг версія HEV пережила в 2018 році (вид гібрида, що заряджається, міняти не стали).

Судячи з зображень, Toyota Prius залишиться ліфтбеком. Але дизайн, звичайно, буде іншим: зовнішність зроблять у новому фірмовому стилі марки, який вже приміряли електрокари  bZ4X  та bZ3 , а також  Crown останнього покоління . Особливості – незвичайна головна оптика та задні ліхтарі у вигляді єдиної плашки (у разі наступного Prius і Crown – у вигляді тонкої смужки).

Характеристики виробник поки що тримає в секреті. Тим часом деякі японські профільні медіа вже дали деякі вступні. Так, за неофіційними даними, Prius збереже платформу GA-C, створену в рамках архітектури TNGA (до речі, попередній ліфтбек був першою моделлю Toyota, яка базується на цій архітектурі). При цьому гібрид як би стане більшим за попередника (довжина стандартного Prius HEV, що йде, дорівнює 4575 мм, версії PHEV – 4645 мм, колісна база єдина для обох модифікацій – 2700 мм).

Найдоступнішому Пріусу нібито залишать установку на основі «атмосферника» 1.8 (в японській специфікації мотор видає 98 л.с.). У версій дорожче, за інформацією японців, буде встановлення на основі атмосферного двигуна 2.0 (віддача поки що невідома). Причому дволітровим мотором будуть оснащувати як «звичайний» ліфтбек, так і гібрид, що заряджається. Залишиться і повний електричний привід (з окремим двигуном на задній осі). А ось чи будуть версії HEV та PHEV мати різну зовнішність (як зараз) – не уточнюється.

 

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Чому преміальний бензин не потрібен більшості авто

Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…

26.11.2025

Nissan X-Trail готується до нового покоління у 2026 році: перші фото

Кросовер Nissan X-Trail, відомий у США під назвою Rogue, вже давно є ключовою моделлю бренду…

26.11.2025

Велика Британія запроваджує податок на електромобілі з 2028 року

У Великобританії з 2028 року введуть новий податок для власників електромобілів - він буде залежати…

26.11.2025

Toyota готує компактний Land Cruiser за привабливою ціною

На автосалоні JMS 2025 у Японії офіційно представили новий компактний позашляховик Toyota Land Cruiser FJ.…

26.11.2025

Чому в ЄС вчать відкривати дверцята авто дальньою рукою

На перший погляд здається, що відчинити дверцята авто - дрібниця. Але в Європі це вважають…

26.11.2025

Opel готує нове покоління Astra 2026 та Astra Sports Tourer

Німецька компанія Opel готується представити нове покоління компактних моделей Astra 2026 та Astra Sports Tourer.…

26.11.2025