Авто

Toyota Prius п’ятого покоління: нове зображення та перші подробиці

За попередніми даними, у «п’ятидверки» нової генерації буде встановлення на основі дволітрового двигуна. Прем’єра вже незабаром.

Силует нової моделі з’явився на японському сайті Тойоти минулої середи, і місцеві ЗМІ відразу ж припустили, що до дебюту готується гібрид Prius наступного, вже п’ятого покоління. Через кілька днів сама компанія офіційно підтвердила: так, це Пріус; тоді ж Toyota опублікувала ще один тизер – вже з “личиком”. І ось чергова картинка: цього разу засвічена корма. Ну і нагадаємо, що «четвертий» гібрид у строю з 2015 року, в 2016-му до «звичайного» Приуса приєднався Prius Prime, що заряджається, зі своїм дизайном (в Японії така «п’ятидверка» носить приставку PHV). Рестайлінг версія HEV пережила в 2018 році (вид гібрида, що заряджається, міняти не стали).

Судячи з зображень, Toyota Prius залишиться ліфтбеком. Але дизайн, звичайно, буде іншим: зовнішність зроблять у новому фірмовому стилі марки, який вже приміряли електрокари  bZ4X  та bZ3 , а також  Crown останнього покоління . Особливості – незвичайна головна оптика та задні ліхтарі у вигляді єдиної плашки (у разі наступного Prius і Crown – у вигляді тонкої смужки).

Характеристики виробник поки що тримає в секреті. Тим часом деякі японські профільні медіа вже дали деякі вступні. Так, за неофіційними даними, Prius збереже платформу GA-C, створену в рамках архітектури TNGA (до речі, попередній ліфтбек був першою моделлю Toyota, яка базується на цій архітектурі). При цьому гібрид як би стане більшим за попередника (довжина стандартного Prius HEV, що йде, дорівнює 4575 мм, версії PHEV – 4645 мм, колісна база єдина для обох модифікацій – 2700 мм).

Найдоступнішому Пріусу нібито залишать установку на основі «атмосферника» 1.8 (в японській специфікації мотор видає 98 л.с.). У версій дорожче, за інформацією японців, буде встановлення на основі атмосферного двигуна 2.0 (віддача поки що невідома). Причому дволітровим мотором будуть оснащувати як «звичайний» ліфтбек, так і гібрид, що заряджається. Залишиться і повний електричний привід (з окремим двигуном на задній осі). А ось чи будуть версії HEV та PHEV мати різну зовнішність (як зараз) – не уточнюється.

 

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025