Авто

Toyota Prius п’ятого покоління: нове зображення та перші подробиці

Share

За попередніми даними, у «п’ятидверки» нової генерації буде встановлення на основі дволітрового двигуна. Прем’єра вже незабаром.

Силует нової моделі з’явився на японському сайті Тойоти минулої середи, і місцеві ЗМІ відразу ж припустили, що до дебюту готується гібрид Prius наступного, вже п’ятого покоління. Через кілька днів сама компанія офіційно підтвердила: так, це Пріус; тоді ж Toyota опублікувала ще один тизер – вже з “личиком”. І ось чергова картинка: цього разу засвічена корма. Ну і нагадаємо, що «четвертий» гібрид у строю з 2015 року, в 2016-му до «звичайного» Приуса приєднався Prius Prime, що заряджається, зі своїм дизайном (в Японії така «п’ятидверка» носить приставку PHV). Рестайлінг версія HEV пережила в 2018 році (вид гібрида, що заряджається, міняти не стали).

Судячи з зображень, Toyota Prius залишиться ліфтбеком. Але дизайн, звичайно, буде іншим: зовнішність зроблять у новому фірмовому стилі марки, який вже приміряли електрокари  bZ4X  та bZ3 , а також  Crown останнього покоління . Особливості – незвичайна головна оптика та задні ліхтарі у вигляді єдиної плашки (у разі наступного Prius і Crown – у вигляді тонкої смужки).

Характеристики виробник поки що тримає в секреті. Тим часом деякі японські профільні медіа вже дали деякі вступні. Так, за неофіційними даними, Prius збереже платформу GA-C, створену в рамках архітектури TNGA (до речі, попередній ліфтбек був першою моделлю Toyota, яка базується на цій архітектурі). При цьому гібрид як би стане більшим за попередника (довжина стандартного Prius HEV, що йде, дорівнює 4575 мм, версії PHEV – 4645 мм, колісна база єдина для обох модифікацій – 2700 мм).

Найдоступнішому Пріусу нібито залишать установку на основі «атмосферника» 1.8 (в японській специфікації мотор видає 98 л.с.). У версій дорожче, за інформацією японців, буде встановлення на основі атмосферного двигуна 2.0 (віддача поки що невідома). Причому дволітровим мотором будуть оснащувати як «звичайний» ліфтбек, так і гібрид, що заряджається. Залишиться і повний електричний привід (з окремим двигуном на задній осі). А ось чи будуть версії HEV та PHEV мати різну зовнішність (як зараз) – не уточнюється.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Tesla вирішила не використовувати заводську плівку для Cybertruck

Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…

20.11.2024

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024