Авто

Названо 5 міфів про електромобілі, в які продовжують вірити досвідчені автовласники

Share

Наразі автовласники обходять стороною електромобілі. Вони здаються надто дорогими, пожежонебезпечними і малими запасом ходу. Чи це так насправді? Розвіюємо популярні міфи разом із експертами Autospot.

Міф 1. Електромобілів немає у продажу

З одного боку так і є. Придбати електромобіль у офіційному магазині неможливо. Проте їх кількість на російських дорогах постійно зростає. Тоді як до нашої країни потрапляють ці моделі?

Вони ввозяться неофіційно – з Китаю, Японії, Америки, Німеччини та інших країн. Наразі це стало зробити її простіше. Знайти оголошення про продаж привезених електромобілів на будь-якому сайті не складно.

Коли російські виробники почнуть випускати електромобілі, їх кількість зростатиме в геометричній прогресії. Наприклад, про виробництво електричних версій вже заявили заводи “Моторінвест”, “Кама” та “Москвич”. Перші електромобілі вітчизняного виробництва з’являться до кінця цього року.

Міф 2. Машина зі звичайним двигуном дешевша

Багато автовласників стверджують, що електромобілі дорожчі і переплачувати за них немає жодного сенсу. Набагато дешевше купити звичну версію із двигуном внутрішнього згоряння.

Говорячи про фінанси, варто порівняти, який варіант буде вигіднішим. Так, вартість експлуатації стандартної версії з ДВЗ буде набагато вищою. Великих витрат зажадають заправка, технічне обслуговування з урахуванням заміни олії.

Володіти електромобілем у довгостроковій перспективі виявляється вигідніше. Він дешевий у плані заправки, вартість ТО нижча. Крім того, власники отримують пільги – це компенсація до 25% ціни електромобіля російського виробництва. Також у багатьох регіонах власники таких авто не сплачують транспортний податок, безкоштовно паркуються та найближчим часом зможуть не оплачувати проїзд платними автомагістралями.

В результаті виходить, що за кілька років володіння електромобілем вдається не лише повернути переплату за електродвигун, а й заощадити майже стільки ж.

Міф 3. Електромобіль може спалахнути, а взимку в ньому немає сенсу

Водії проводять аналогію із телефонами Samsung. Але порівнювати електромобілі та смартфони безглуздо. Автомобілі самі керують зарядом і не є пасивними пристроями із блоками живлення. Акумулятори авто відрізняються від телефонних і мають інший рівень захисту.

Навіть статистика підтверджує, що електромобілі горять рідше за машини з класичним двигуном внутрішнього згоряння. За інформацією однієї із зарубіжних страхових компаній, на 100 000 проданих моделей з ДВЗ припадає 1500 загорянь, а у електромобілів у цей час зареєстровано не більше 25. Таким чином, ймовірність спалаху у випадку з електричними версіями у 60 разів менша.

Проте, іноді електрокари справді спалахують. Так буває, якщо батарея перестала бути герметичною або затоплені контакти. Таке трапляється після аварій та подальшого затоплення за сильного дощу.

Взимку автовласники взагалі не бачать сенсу в електромобілях. Дійсно, літій-йонна батарея може працювати при температурі не нижче -20 °C. Для цього більшість версій оснащуються системою обігріву батареї. В результаті запас ходу буде приблизно на третину нижче через велику витрату енергії, а зарядка займатиме більше часу. Але говорити, що експлуатувати електромобіль взимку не можна, некоректно. Він підходить для цілорічного застосування – деякі водії їздять на таких авто та -30°C.

Міф 4. Для електромобілів немає зарядних станцій

Ця проблема день у день стає все менш актуальною. Зарядна інфраструктура набирає обертів, кількість зарядних станцій зростає, а версії для дому стають більш простими та доступними. Що особливо приємно, нині черг до громадських зарядів немає.

Міф 5. Електромобілі довго заряджаються

Частково це правда. Але треба розуміти, що зарядні станції бувають різними, тому тривалість зарядки електромобіля може відрізнятися. Загалом, звичайно, зарядка електричної версії займає більше часу, ніж заправка бензинової моделі. У випадку домашньої станції зарядка може займати всю ніч. Якщо станція буде потужнішою (до 22 кВт), то на зарядку піде близько 5-7 годин залежно від ємності акумулятора.

Оптимальним рішенням для зайнятих людей є швидкі ЕРС постійного струму. На таких заправках весь процес займає трохи більше 20 хвилин. У цей час можна перекусити у кафе, випити кави чи сходити до найближчого магазину.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • авторам повинно бути соромно - досить тупо переводити з сайтів країни-агресора: " Крім того, власники отримують пільги – це компенсація до 25% ціни електромобіля російського виробництва. "

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нова Toyota RAV4 (2025): що про неї відомо

Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…

07.10.2024

Експерти пояснили, чому не варто ігнорувати воду у вихлопній трубі автомобіля

У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…

07.10.2024

Визначено найпопулярніший автомобіль Європи: хто лідирує у продажах

Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…

07.10.2024

Нова версія Audi A7 вперше буде представлена ​​у новому типі кузова

Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…

07.10.2024

На тизері показали новий Jeep Compass 2025 з повним приводом

Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…

07.10.2024

Nissan Leaf відкликають через можливу небезпеку загоряння

Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…

07.10.2024