Фахівці назвали причини, через які електромобілі частіше ламаються, аніж автомобілі з ДВЗ. Про це повідомляє видання SlashGear.
За словами журналістів видання, електромобілі простіше, ніж традиційні машини, але за статистикою вони частіше схильні до поломок . Автори послалися на звіт фірми JD Power, за яким на кожні 100 електрокарів припадає в середньому 240 поломок. Фахівці назвали причини, через які машини на електричній тязі частіше потрапляють під кампанію відкликання, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння.
Автори згадали звіт Consumer Reports. Судячи з нього головні проблеми пов’язані з проривними та інноваційними опціями . Компанії запроваджують нові технології без достатньої кількості випробувань. У зв’язку з цим було отримано рекомендації покращити роботу відділів контролю якості. Також часті поломки можуть з’являтися через ослаблення ланцюжка поставок компонентів машин у зв’язку з COVID-19.
Також автори розвіяли міф, що електрокари переважно відкликають через проблеми з АКБ . За даними Consumer Reports, супутня електроніка, не пов’язана з силовою системою та трансмісією, виходить з ладу найчастіше.
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Leave a Comment