Фахівці назвали причини, через які електромобілі частіше ламаються, аніж автомобілі з ДВЗ. Про це повідомляє видання SlashGear.
За словами журналістів видання, електромобілі простіше, ніж традиційні машини, але за статистикою вони частіше схильні до поломок . Автори послалися на звіт фірми JD Power, за яким на кожні 100 електрокарів припадає в середньому 240 поломок. Фахівці назвали причини, через які машини на електричній тязі частіше потрапляють під кампанію відкликання, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння.
Автори згадали звіт Consumer Reports. Судячи з нього головні проблеми пов’язані з проривними та інноваційними опціями . Компанії запроваджують нові технології без достатньої кількості випробувань. У зв’язку з цим було отримано рекомендації покращити роботу відділів контролю якості. Також часті поломки можуть з’являтися через ослаблення ланцюжка поставок компонентів машин у зв’язку з COVID-19.
Також автори розвіяли міф, що електрокари переважно відкликають через проблеми з АКБ . За даними Consumer Reports, супутня електроніка, не пов’язана з силовою системою та трансмісією, виходить з ладу найчастіше.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment