Фахівці назвали причини, через які електромобілі частіше ламаються, аніж автомобілі з ДВЗ. Про це повідомляє видання SlashGear.
За словами журналістів видання, електромобілі простіше, ніж традиційні машини, але за статистикою вони частіше схильні до поломок . Автори послалися на звіт фірми JD Power, за яким на кожні 100 електрокарів припадає в середньому 240 поломок. Фахівці назвали причини, через які машини на електричній тязі частіше потрапляють під кампанію відкликання, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння.
Автори згадали звіт Consumer Reports. Судячи з нього головні проблеми пов’язані з проривними та інноваційними опціями . Компанії запроваджують нові технології без достатньої кількості випробувань. У зв’язку з цим було отримано рекомендації покращити роботу відділів контролю якості. Також часті поломки можуть з’являтися через ослаблення ланцюжка поставок компонентів машин у зв’язку з COVID-19.
Також автори розвіяли міф, що електрокари переважно відкликають через проблеми з АКБ . За даними Consumer Reports, супутня електроніка, не пов’язана з силовою системою та трансмісією, виходить з ладу найчастіше.
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…
Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…
Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…
Leave a Comment