Фахівці назвали причини, через які електромобілі частіше ламаються, аніж автомобілі з ДВЗ. Про це повідомляє видання SlashGear.
За словами журналістів видання, електромобілі простіше, ніж традиційні машини, але за статистикою вони частіше схильні до поломок . Автори послалися на звіт фірми JD Power, за яким на кожні 100 електрокарів припадає в середньому 240 поломок. Фахівці назвали причини, через які машини на електричній тязі частіше потрапляють під кампанію відкликання, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння.
Автори згадали звіт Consumer Reports. Судячи з нього головні проблеми пов’язані з проривними та інноваційними опціями . Компанії запроваджують нові технології без достатньої кількості випробувань. У зв’язку з цим було отримано рекомендації покращити роботу відділів контролю якості. Також часті поломки можуть з’являтися через ослаблення ланцюжка поставок компонентів машин у зв’язку з COVID-19.
Також автори розвіяли міф, що електрокари переважно відкликають через проблеми з АКБ . За даними Consumer Reports, супутня електроніка, не пов’язана з силовою системою та трансмісією, виходить з ладу найчастіше.
В Україні вже стартували продажі оновленого Honda HR-V 2025 року, і я просто не можу…
Компанія Chery вперше показала великий рамний пікап. На китайській виставці Chery International User Summit представили…
Перед зимовим сезоном необхідно здійснити технічне обслуговування (ТО) авто. Перше, що має бути у автомобіля…
Спортивний суббренд компанії Renault, відомий у світі як Alpine, розробляє новий електричний кросовер, який має…
У рамках Паризького автосалону глава BMW Олівер Ціпсе заявив, що для європейських автоконцернів згубно відмовлятися…
Гонка екранів досягла того моменту, коли вони займають всю ширину торпедо. У Mercedes-Benz EQS діагональ…
Leave a Comment