Фахівці назвали причини, через які електромобілі частіше ламаються, аніж автомобілі з ДВЗ. Про це повідомляє видання SlashGear.
За словами журналістів видання, електромобілі простіше, ніж традиційні машини, але за статистикою вони частіше схильні до поломок . Автори послалися на звіт фірми JD Power, за яким на кожні 100 електрокарів припадає в середньому 240 поломок. Фахівці назвали причини, через які машини на електричній тязі частіше потрапляють під кампанію відкликання, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння.
Автори згадали звіт Consumer Reports. Судячи з нього головні проблеми пов’язані з проривними та інноваційними опціями . Компанії запроваджують нові технології без достатньої кількості випробувань. У зв’язку з цим було отримано рекомендації покращити роботу відділів контролю якості. Також часті поломки можуть з’являтися через ослаблення ланцюжка поставок компонентів машин у зв’язку з COVID-19.
Також автори розвіяли міф, що електрокари переважно відкликають через проблеми з АКБ . За даними Consumer Reports, супутня електроніка, не пов’язана з силовою системою та трансмісією, виходить з ладу найчастіше.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment