Українські водії, які мають авто з іноземною реєстрацією та з порушенням терміну перебування в країні, завдали чималий збиток державі. Аналітики підрахували, скільки недоотримав держбюджет, та як ці кошти можна було використати.
Новину повідомляє “Преса України”.
У Державній фіскальній службі України розповіли, скільки українських водіїв на “євробляхах” мають прострочений термін перебування в країні. Виявилось, що у січні поточного року в країні нараховувалось понад 246,4 тис. таких іномарок з іноземною реєстрацією.
За словами аналітиків, у минулому році розмитнення нового автомобіля коштувала водію 196,3 тис. грн, а вживаного – 75,4 тис. грн. Так, у 2017-му ДФС розмитнила 80,5 тис. нових та 72,9 тис. вживаних автомобілів.
“За повною митною ставкою було ввезено лише 3,4 тис. старих іномарок, а за пільговим акцизом до України потрапило 69,5 тис. вживаних авто. Сума сплачених податків до держбюджету від розмитнення нових авто становить 15,8 млрд грн, а від вживаних іномарок – лише 5,5 млрд грн. Загальна сума мита склала 21,3 млрд грн“, – відзначили аналітики.
Якщо помножити кількість авто з єврономерами з порушенням терміну перебування на середню суму надходжень від розмитнення одного вживаного авто, виходить сума 18,5 млрд грн. Саме стільки не потрапило у держбюджет.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment