BMW представила нове купе M2. У другому поколінні дводверка зберегла вихідну концепцію: автомобіль залишається орієнтованим на водія купе з заднім приводом безальтернативним, шестициліндровим мотором, базовою 6-швидкісною «механікою» і режимом дрифту.
Нову BMW M2 (G87) досить складно сплутати із звичайними «двійками» у кузові G42 , тому що цього разу дизайнери не обмежилися обваженням і додали новинці оригінальні фари. Екстер’єр у авто аж ніяк не консервативний: передній бампер навмисне рубаний, повітрозабірники гальм, а також прорізи безрамкової решітки радіатора практично прямокутні.
З корми у BMW M2 відмінностей від звичайних купе менше, але у новинки залишився і фірмовий вихлоп з парою здвоєних круглих патрубків, і бампер, що більш виділяється, з вертикальними відбивачами. Ще один маркер найпотужнішої модифікації – це антрацитові різноширокі колеса розмірності 275/35 ZR19 розташовані спереду, і 285/30 ZR20 – ззаду.
У порівнянні з вихідною «двійкою» нова BMW M2 ширша на 5 см; довжина після зміни поколінь зросла на 11 см, ширина – на 3 см, а висота зменшилася на 1 см. На старті продажів буде доступно 5 кольорів кузова, 3 з них засвітилися в офіційному відео, 2 – чорний і сірий металики.
Під капотом нової BMW M2 залишилася рядна 3,0-літрова шістка з подвійним турбонаддувом. Тепер двигун S58 розвиває 460 к.с. при 6250 оборотах за хвилину і 550 Нм максимального крутного моменту в діапазоні від 2650 до 5870 оборотів за хвилину. Навіть звичайна «емка» виявилася продуктивнішою, ніж екстремальна M2 CS минулої ітерації.
Базове купе BMW M2 оснащується 6-швидкісною «механікою» з системою припасування оборотів коленвала, що відключається, опція — 8-діапазонна АКПП. У будь-якому випадку M2 має активний задній диференціал і адаптивна підвіска. Повного приводу у новинки немає і не буде, хоча виконання M240i (374 сили, 500 Нм) модифікація xDrive є.
З місця до 100 км/год нова BMW M2 з ручною коробкою розганяється за 4,3 секунди. Варіант із двома педалями швидше на 0,2 секунди. Максимальна швидкість з пакетом M Driver`s – 285 км/год, без нього – 250 км/год.
У салоні нового BMW M2 без сюрпризів: всім купе покладено цифровий кокпіт з 12,3-дюймовим віртуальним екраном, 14,9-дюймовим дисплеєм мультимедіасистеми iDrive 8 і вбудованою навігацією. За спортивні крісла, гоночні ковші, проекційний екран, обігрів кермового колеса, бездротову зарядку для гаджетів та підтримку eSIM 5G потрібно доплатити.
У Європі та США продажі нового BMW M2 другого покоління стартують у квітні наступного року. Ціна по той бік океану – від 63,2 тис. доларів.
Renault готує революцію у дизайні інтер'єрів своїх електромобілів, яка стартує з 2028 року. Компанія прагне…
У гамі моделей сучасної Mazda є один автомобіль, який є для компанії знаковим. Це перший…
Коли ви обираєте машину, намагайтесь не зациклюватись тільки на її вигляді чи потужності двигуна. Також…
У районах півдня США і Карибського басейну урагани - це зрозуміле явище. Нещодавно їх сталося…
Компанія Subaru через свого топ-менеджера в Австралії Блера Ріда минулої зими обіцяла, що підготує наступника…
Увімкнути рециркуляцію повітря в машині здається таким простим — натискаєш кнопку, і все. Але особливо…
Leave a Comment