BMW представила нове купе M2. У другому поколінні дводверка зберегла вихідну концепцію: автомобіль залишається орієнтованим на водія купе з заднім приводом безальтернативним, шестициліндровим мотором, базовою 6-швидкісною «механікою» і режимом дрифту.
Нову BMW M2 (G87) досить складно сплутати із звичайними «двійками» у кузові G42 , тому що цього разу дизайнери не обмежилися обваженням і додали новинці оригінальні фари. Екстер’єр у авто аж ніяк не консервативний: передній бампер навмисне рубаний, повітрозабірники гальм, а також прорізи безрамкової решітки радіатора практично прямокутні.
З корми у BMW M2 відмінностей від звичайних купе менше, але у новинки залишився і фірмовий вихлоп з парою здвоєних круглих патрубків, і бампер, що більш виділяється, з вертикальними відбивачами. Ще один маркер найпотужнішої модифікації – це антрацитові різноширокі колеса розмірності 275/35 ZR19 розташовані спереду, і 285/30 ZR20 – ззаду.
У порівнянні з вихідною «двійкою» нова BMW M2 ширша на 5 см; довжина після зміни поколінь зросла на 11 см, ширина – на 3 см, а висота зменшилася на 1 см. На старті продажів буде доступно 5 кольорів кузова, 3 з них засвітилися в офіційному відео, 2 – чорний і сірий металики.
Під капотом нової BMW M2 залишилася рядна 3,0-літрова шістка з подвійним турбонаддувом. Тепер двигун S58 розвиває 460 к.с. при 6250 оборотах за хвилину і 550 Нм максимального крутного моменту в діапазоні від 2650 до 5870 оборотів за хвилину. Навіть звичайна «емка» виявилася продуктивнішою, ніж екстремальна M2 CS минулої ітерації.
Базове купе BMW M2 оснащується 6-швидкісною «механікою» з системою припасування оборотів коленвала, що відключається, опція — 8-діапазонна АКПП. У будь-якому випадку M2 має активний задній диференціал і адаптивна підвіска. Повного приводу у новинки немає і не буде, хоча виконання M240i (374 сили, 500 Нм) модифікація xDrive є.
З місця до 100 км/год нова BMW M2 з ручною коробкою розганяється за 4,3 секунди. Варіант із двома педалями швидше на 0,2 секунди. Максимальна швидкість з пакетом M Driver`s – 285 км/год, без нього – 250 км/год.
У салоні нового BMW M2 без сюрпризів: всім купе покладено цифровий кокпіт з 12,3-дюймовим віртуальним екраном, 14,9-дюймовим дисплеєм мультимедіасистеми iDrive 8 і вбудованою навігацією. За спортивні крісла, гоночні ковші, проекційний екран, обігрів кермового колеса, бездротову зарядку для гаджетів та підтримку eSIM 5G потрібно доплатити.
У Європі та США продажі нового BMW M2 другого покоління стартують у квітні наступного року. Ціна по той бік океану – від 63,2 тис. доларів.
З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…
З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…
Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…
Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…
Alpine оголосила дату дебюту свого футуристичного електричного кросовера A390. Цей спортивний фастбек з низьким профілем…
У 2019 році в Австралії з’явилася екстремальна версія пікапа Nissan Navara для бездоріжжя, а у…
Leave a Comment