Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) провів краш-тест Ford Mustang Mach-E, використовуючи нову, більш небезпечну методику бічних ударів. За підсумками випробувань автомобіль отримав оцінку «Добре» – найвищий можливий бал.
Mach-E показав гарний захист голови передніх та задніх пасажирів при бічному ударі. Відповідно до показань датчиків на манекенах, ризик отримання травм був загалом низьким. Для тулуба водія ризик отримати травму був «трохи підвищений».
Однак IIHS знизила оцінку Mach-E у підкатегорії структурних характеристик до «прийнятної». Під час краш-тесту ліві задні двері частково відчинилися. Це не вплинуло на травми манекена, але агентство заявило, що відчинені двері можуть призвести до викиду пасажира на вулицю в деяких ситуаціях.
Згідно з новою методикою бокового удару, в борт автомобіля прямує бар’єр вагою 1 905 кг, що рухається зі швидкістю 60 км/год. У попередній версії бар’єр важив лише 1497 кілограм, і їхав зі швидкістю у 50 км/год.
Оцінка Ford Mustang Mach-E виявилася відчутно кращою, ніж в інших протестованих автомобілів. Так, IIHS вже протестував за новою методикою 7 бензинових машин, з яких оцінку «Добре» отримав лише Subaru Outback. Hyundai Sonata та Volkswagen Jetta отримали «прийнятно». Honda Accord отримала оцінку «маргінал», а Chevrolet Malibu, Nissan Altima та Toyota Camry – «погано».
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment