Авто

Citroen анонсувала доступний електрокар із вертикальним лобовим склом

Враховуючи досвід Ami, виробники зроблять ставку на дешеві та маленькі електромобілі.

Нещодавно компанія Citroen оголосила про зміни свого логотипу та слогану, представивши концепт електромобіля Ollie. Незвичайний автомобіль зі строго вертикальним лобовим склом був просто шоу-каром, і йому не судилося переродитися в серійний автомобіль. Однак Oli, як важлива модель, не лише запропонувала новий логотип, але й запропонувала напрямок розвитку бренду та вирішила зробити ставку на маленькі та доступні електромобілі.

Citroën позиціонує Oli як антитезу сучасного електромобіля, що працює над важкими умовами експлуатації та електронікою. Концепцію можна відчути в дусі маленького міського автомобіля Ami, який важить лише 1000 кг, завдяки використанню легких перероблених матеріалів і компактній батареї ємністю 40 кВт/год.

Oli має змінні зовнішні панелі (наприклад, розширення колісних арок і бампери взаємозамінні), а також вертикальне лобове скло. Він менший, легший і дешевший у виробництві, ніж стандартні вікна, але може негативно впливати на аеродинамічний опір. Однак електромобілі не націлені на швидкісні гонки.

Деякі неконструктивні елементи корпусу зроблені з стільникового картону, який вдвічі менший за сталь, але може витримати вагу дорослої людини. Щоб ще більше зменшити вагу, внутрішні диски 20-дюймових коліс виготовлені з алюмінію. Oli має рейлінги на даху та невеликий вантажний відсік у задній частині, що імітує платформу пікапа.

Сидіння в салоні виготовлені за технологією 3D-друку. Вони використовують на 80% менше деталей, ніж традиційні стільці, і тому легші. На передній панелі немає гігантського дисплея, тенденція, яку деякі дизайнери прогнозують, скоро закінчиться. Ви можете підключити багато фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкі дисплеї зі свого смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох сторін.

Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, а завдяки швидкому зарядному пристрою можна поповнити енергію з 20% до 80% всього за 23 хвилини.

Кілька днів тому Citroen змінив свій логотип. Компанія трохи підкоригувала столітній логотип: тепер «подвійний шеврон» знову розміщений у вертикальному овалі, але логотип повністю плоский і однотонний.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

BMW 3 серії наступного покоління показали на нових зображеннях

BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…

01.10.2025

Чому надлишок оливи в двигуні небезпечний не менше, ніж її нестача

Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…

01.10.2025

Автоексперт назвав 3 причини, через які псується моторне масло

Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…

01.10.2025

Джеремі Кларксон протестував BMW M2: враження від нового баварця

Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…

01.10.2025

Експерти дають поради щодо підготовки автомобілів до зимового сезону

З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…

01.10.2025

В Україні викрили підпільну АЗС із тисячами літрів нелегального пального

В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…

01.10.2025