Авто

Citroen анонсувала доступний електрокар із вертикальним лобовим склом

Share

Враховуючи досвід Ami, виробники зроблять ставку на дешеві та маленькі електромобілі.

Нещодавно компанія Citroen оголосила про зміни свого логотипу та слогану, представивши концепт електромобіля Ollie. Незвичайний автомобіль зі строго вертикальним лобовим склом був просто шоу-каром, і йому не судилося переродитися в серійний автомобіль. Однак Oli, як важлива модель, не лише запропонувала новий логотип, але й запропонувала напрямок розвитку бренду та вирішила зробити ставку на маленькі та доступні електромобілі.

Citroën позиціонує Oli як антитезу сучасного електромобіля, що працює над важкими умовами експлуатації та електронікою. Концепцію можна відчути в дусі маленького міського автомобіля Ami, який важить лише 1000 кг, завдяки використанню легких перероблених матеріалів і компактній батареї ємністю 40 кВт/год.

Oli має змінні зовнішні панелі (наприклад, розширення колісних арок і бампери взаємозамінні), а також вертикальне лобове скло. Він менший, легший і дешевший у виробництві, ніж стандартні вікна, але може негативно впливати на аеродинамічний опір. Однак електромобілі не націлені на швидкісні гонки.

Деякі неконструктивні елементи корпусу зроблені з стільникового картону, який вдвічі менший за сталь, але може витримати вагу дорослої людини. Щоб ще більше зменшити вагу, внутрішні диски 20-дюймових коліс виготовлені з алюмінію. Oli має рейлінги на даху та невеликий вантажний відсік у задній частині, що імітує платформу пікапа.

Сидіння в салоні виготовлені за технологією 3D-друку. Вони використовують на 80% менше деталей, ніж традиційні стільці, і тому легші. На передній панелі немає гігантського дисплея, тенденція, яку деякі дизайнери прогнозують, скоро закінчиться. Ви можете підключити багато фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкі дисплеї зі свого смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох сторін.

Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, а завдяки швидкому зарядному пристрою можна поповнити енергію з 20% до 80% всього за 23 хвилини.

Кілька днів тому Citroen змінив свій логотип. Компанія трохи підкоригувала столітній логотип: тепер «подвійний шеврон» знову розміщений у вертикальному овалі, але логотип повністю плоский і однотонний.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024