Авто

Citroen анонсувала доступний електрокар із вертикальним лобовим склом

Враховуючи досвід Ami, виробники зроблять ставку на дешеві та маленькі електромобілі.

Нещодавно компанія Citroen оголосила про зміни свого логотипу та слогану, представивши концепт електромобіля Ollie. Незвичайний автомобіль зі строго вертикальним лобовим склом був просто шоу-каром, і йому не судилося переродитися в серійний автомобіль. Однак Oli, як важлива модель, не лише запропонувала новий логотип, але й запропонувала напрямок розвитку бренду та вирішила зробити ставку на маленькі та доступні електромобілі.

Citroën позиціонує Oli як антитезу сучасного електромобіля, що працює над важкими умовами експлуатації та електронікою. Концепцію можна відчути в дусі маленького міського автомобіля Ami, який важить лише 1000 кг, завдяки використанню легких перероблених матеріалів і компактній батареї ємністю 40 кВт/год.

Oli має змінні зовнішні панелі (наприклад, розширення колісних арок і бампери взаємозамінні), а також вертикальне лобове скло. Він менший, легший і дешевший у виробництві, ніж стандартні вікна, але може негативно впливати на аеродинамічний опір. Однак електромобілі не націлені на швидкісні гонки.

Деякі неконструктивні елементи корпусу зроблені з стільникового картону, який вдвічі менший за сталь, але може витримати вагу дорослої людини. Щоб ще більше зменшити вагу, внутрішні диски 20-дюймових коліс виготовлені з алюмінію. Oli має рейлінги на даху та невеликий вантажний відсік у задній частині, що імітує платформу пікапа.

Сидіння в салоні виготовлені за технологією 3D-друку. Вони використовують на 80% менше деталей, ніж традиційні стільці, і тому легші. На передній панелі немає гігантського дисплея, тенденція, яку деякі дизайнери прогнозують, скоро закінчиться. Ви можете підключити багато фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкі дисплеї зі свого смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох сторін.

Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, а завдяки швидкому зарядному пристрою можна поповнити енергію з 20% до 80% всього за 23 хвилини.

Кілька днів тому Citroen змінив свій логотип. Компанія трохи підкоригувала столітній логотип: тепер «подвійний шеврон» знову розміщений у вертикальному овалі, але логотип повністю плоский і однотонний.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Чому швидко розряджається акумулятор: основні причини та способи перевірки

Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…

31.10.2025

Новий конфлікт між Китаєм і Нідерландами може спричинити чергову кризу в автопромі

Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…

31.10.2025

Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 пройшла краш-тести IIHS

Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…

31.10.2025

Названо електромобілі, виробництво яких зупинили або відклали у 2025 році

Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…

31.10.2025

Як уникнути незаконного штрафу за нетверезе керування

Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…

31.10.2025

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025