Авто

Citroen анонсувала доступний електрокар із вертикальним лобовим склом

Share

Враховуючи досвід Ami, виробники зроблять ставку на дешеві та маленькі електромобілі.

Нещодавно компанія Citroen оголосила про зміни свого логотипу та слогану, представивши концепт електромобіля Ollie. Незвичайний автомобіль зі строго вертикальним лобовим склом був просто шоу-каром, і йому не судилося переродитися в серійний автомобіль. Однак Oli, як важлива модель, не лише запропонувала новий логотип, але й запропонувала напрямок розвитку бренду та вирішила зробити ставку на маленькі та доступні електромобілі.

Citroën позиціонує Oli як антитезу сучасного електромобіля, що працює над важкими умовами експлуатації та електронікою. Концепцію можна відчути в дусі маленького міського автомобіля Ami, який важить лише 1000 кг, завдяки використанню легких перероблених матеріалів і компактній батареї ємністю 40 кВт/год.

Oli має змінні зовнішні панелі (наприклад, розширення колісних арок і бампери взаємозамінні), а також вертикальне лобове скло. Він менший, легший і дешевший у виробництві, ніж стандартні вікна, але може негативно впливати на аеродинамічний опір. Однак електромобілі не націлені на швидкісні гонки.

Деякі неконструктивні елементи корпусу зроблені з стільникового картону, який вдвічі менший за сталь, але може витримати вагу дорослої людини. Щоб ще більше зменшити вагу, внутрішні диски 20-дюймових коліс виготовлені з алюмінію. Oli має рейлінги на даху та невеликий вантажний відсік у задній частині, що імітує платформу пікапа.

Сидіння в салоні виготовлені за технологією 3D-друку. Вони використовують на 80% менше деталей, ніж традиційні стільці, і тому легші. На передній панелі немає гігантського дисплея, тенденція, яку деякі дизайнери прогнозують, скоро закінчиться. Ви можете підключити багато фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкі дисплеї зі свого смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох сторін.

Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, а завдяки швидкому зарядному пристрою можна поповнити енергію з 20% до 80% всього за 23 хвилини.

Кілька днів тому Citroen змінив свій логотип. Компанія трохи підкоригувала столітній логотип: тепер «подвійний шеврон» знову розміщений у вертикальному овалі, але логотип повністю плоский і однотонний.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024