Авто

Citroen анонсувала доступний електрокар із вертикальним лобовим склом

Share

Враховуючи досвід Ami, виробники зроблять ставку на дешеві та маленькі електромобілі.

Нещодавно компанія Citroen оголосила про зміни свого логотипу та слогану, представивши концепт електромобіля Ollie. Незвичайний автомобіль зі строго вертикальним лобовим склом був просто шоу-каром, і йому не судилося переродитися в серійний автомобіль. Однак Oli, як важлива модель, не лише запропонувала новий логотип, але й запропонувала напрямок розвитку бренду та вирішила зробити ставку на маленькі та доступні електромобілі.

Citroën позиціонує Oli як антитезу сучасного електромобіля, що працює над важкими умовами експлуатації та електронікою. Концепцію можна відчути в дусі маленького міського автомобіля Ami, який важить лише 1000 кг, завдяки використанню легких перероблених матеріалів і компактній батареї ємністю 40 кВт/год.

Oli має змінні зовнішні панелі (наприклад, розширення колісних арок і бампери взаємозамінні), а також вертикальне лобове скло. Він менший, легший і дешевший у виробництві, ніж стандартні вікна, але може негативно впливати на аеродинамічний опір. Однак електромобілі не націлені на швидкісні гонки.

Деякі неконструктивні елементи корпусу зроблені з стільникового картону, який вдвічі менший за сталь, але може витримати вагу дорослої людини. Щоб ще більше зменшити вагу, внутрішні диски 20-дюймових коліс виготовлені з алюмінію. Oli має рейлінги на даху та невеликий вантажний відсік у задній частині, що імітує платформу пікапа.

Сидіння в салоні виготовлені за технологією 3D-друку. Вони використовують на 80% менше деталей, ніж традиційні стільці, і тому легші. На передній панелі немає гігантського дисплея, тенденція, яку деякі дизайнери прогнозують, скоро закінчиться. Ви можете підключити багато фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкі дисплеї зі свого смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох сторін.

Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, а завдяки швидкому зарядному пристрою можна поповнити енергію з 20% до 80% всього за 23 хвилини.

Кілька днів тому Citroen змінив свій логотип. Компанія трохи підкоригувала столітній логотип: тепер «подвійний шеврон» знову розміщений у вертикальному овалі, але логотип повністю плоский і однотонний.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Чому важливо знати, який бензин краще для вашого авто взимку

Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…

18.11.2024

Авто з пробігом, які здивують вас економією пального

Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…

18.11.2024

Яким має бути тиск в зимових шинах для безпеки на дорозі

Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…

18.11.2024

Новий пікап Renault Niagara на базі Duster буде представлений у 2026 році

У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…

18.11.2024

Експерти розповіли, як довгий простій автомобіля впливає на моторну оливу

Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…

18.11.2024

Як водіям зекономити пальне в холодну пору року

Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…

18.11.2024