Тюнінг проекти з BMW, Mercedes і Audi вже всім неабияк набридли. Саме з цієї причини британська компанія Powercrazy Motorsports вирішила доопрацювати мініатюрний Daewoo Matiz 1999 випуску. Замість стандартного двигуна на 52 л. під капотом автомобіля з’явився 3-літровий X30XE V6, який раніше було встановлено на Opel Omega. Після “свапа” двигуна потужність автомобіля зросла до 190 л.
Сам двигун в Matiz теж потрапив не в стоковому стані. Так, він отримав шліфовану головку блоку циліндрів, розподільні вали з високим підйомом і модифікований впускний колектор від Chevrolet Cavalier V6. Також сюди встановили картер Opel Vectra V6. Разом із двигуном довелося поміняти і коробку і тепер під капотом “малюка” знаходиться 5-ступінчаста механіка Getrag F20 у корпусі F18 та маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
За таких показників потужності та сильного обтяження передньої частини, автомобіль не міг обійтися без доопрацювання шасі. Тепер попереду у нього стоять гальма від Mistubishi Lancer Evo 6, а диски – від Focus RS. Позаду автори проекту вирішили зберегти штатні барабанні гальма. За рахунок пружин Spax в підвісці було зменшено дорожній просвіт на 4 см. І вишнею на торті стали диски Porsche з низькопрофільною гумою.
Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…
Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…
Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…
Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…
Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…
Dacia Sandero став найпопулярнішим автомобілем на європейському ринку за результатами серпня 2024 року, про що…
Leave a Comment