Тюнінг проекти з BMW, Mercedes і Audi вже всім неабияк набридли. Саме з цієї причини британська компанія Powercrazy Motorsports вирішила доопрацювати мініатюрний Daewoo Matiz 1999 випуску. Замість стандартного двигуна на 52 л. під капотом автомобіля з’явився 3-літровий X30XE V6, який раніше було встановлено на Opel Omega. Після “свапа” двигуна потужність автомобіля зросла до 190 л.
Сам двигун в Matiz теж потрапив не в стоковому стані. Так, він отримав шліфовану головку блоку циліндрів, розподільні вали з високим підйомом і модифікований впускний колектор від Chevrolet Cavalier V6. Також сюди встановили картер Opel Vectra V6. Разом із двигуном довелося поміняти і коробку і тепер під капотом “малюка” знаходиться 5-ступінчаста механіка Getrag F20 у корпусі F18 та маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
За таких показників потужності та сильного обтяження передньої частини, автомобіль не міг обійтися без доопрацювання шасі. Тепер попереду у нього стоять гальма від Mistubishi Lancer Evo 6, а диски – від Focus RS. Позаду автори проекту вирішили зберегти штатні барабанні гальма. За рахунок пружин Spax в підвісці було зменшено дорожній просвіт на 4 см. І вишнею на торті стали диски Porsche з низькопрофільною гумою.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment