Тюнінг проекти з BMW, Mercedes і Audi вже всім неабияк набридли. Саме з цієї причини британська компанія Powercrazy Motorsports вирішила доопрацювати мініатюрний Daewoo Matiz 1999 випуску. Замість стандартного двигуна на 52 л. під капотом автомобіля з’явився 3-літровий X30XE V6, який раніше було встановлено на Opel Omega. Після “свапа” двигуна потужність автомобіля зросла до 190 л.
Сам двигун в Matiz теж потрапив не в стоковому стані. Так, він отримав шліфовану головку блоку циліндрів, розподільні вали з високим підйомом і модифікований впускний колектор від Chevrolet Cavalier V6. Також сюди встановили картер Opel Vectra V6. Разом із двигуном довелося поміняти і коробку і тепер під капотом “малюка” знаходиться 5-ступінчаста механіка Getrag F20 у корпусі F18 та маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
За таких показників потужності та сильного обтяження передньої частини, автомобіль не міг обійтися без доопрацювання шасі. Тепер попереду у нього стоять гальма від Mistubishi Lancer Evo 6, а диски – від Focus RS. Позаду автори проекту вирішили зберегти штатні барабанні гальма. За рахунок пружин Spax в підвісці було зменшено дорожній просвіт на 4 см. І вишнею на торті стали диски Porsche з низькопрофільною гумою.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment