Тюнінг проекти з BMW, Mercedes і Audi вже всім неабияк набридли. Саме з цієї причини британська компанія Powercrazy Motorsports вирішила доопрацювати мініатюрний Daewoo Matiz 1999 випуску. Замість стандартного двигуна на 52 л. під капотом автомобіля з’явився 3-літровий X30XE V6, який раніше було встановлено на Opel Omega. Після “свапа” двигуна потужність автомобіля зросла до 190 л.
Сам двигун в Matiz теж потрапив не в стоковому стані. Так, він отримав шліфовану головку блоку циліндрів, розподільні вали з високим підйомом і модифікований впускний колектор від Chevrolet Cavalier V6. Також сюди встановили картер Opel Vectra V6. Разом із двигуном довелося поміняти і коробку і тепер під капотом “малюка” знаходиться 5-ступінчаста механіка Getrag F20 у корпусі F18 та маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
За таких показників потужності та сильного обтяження передньої частини, автомобіль не міг обійтися без доопрацювання шасі. Тепер попереду у нього стоять гальма від Mistubishi Lancer Evo 6, а диски – від Focus RS. Позаду автори проекту вирішили зберегти штатні барабанні гальма. За рахунок пружин Spax в підвісці було зменшено дорожній просвіт на 4 см. І вишнею на торті стали диски Porsche з низькопрофільною гумою.
На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…
Японський автовиробник Isuzu оголосив про початок виробництва своїх пікапів в Україні. Вже незабаром на одному…
Іноді під час прогріву мотора в салоні можна відчути незвичний запах, який зникає, як тільки…
Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які…
У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…
Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…
Leave a Comment