Тюнінг проекти з BMW, Mercedes і Audi вже всім неабияк набридли. Саме з цієї причини британська компанія Powercrazy Motorsports вирішила доопрацювати мініатюрний Daewoo Matiz 1999 випуску. Замість стандартного двигуна на 52 л. під капотом автомобіля з’явився 3-літровий X30XE V6, який раніше було встановлено на Opel Omega. Після “свапа” двигуна потужність автомобіля зросла до 190 л.
Сам двигун в Matiz теж потрапив не в стоковому стані. Так, він отримав шліфовану головку блоку циліндрів, розподільні вали з високим підйомом і модифікований впускний колектор від Chevrolet Cavalier V6. Також сюди встановили картер Opel Vectra V6. Разом із двигуном довелося поміняти і коробку і тепер під капотом “малюка” знаходиться 5-ступінчаста механіка Getrag F20 у корпусі F18 та маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.
За таких показників потужності та сильного обтяження передньої частини, автомобіль не міг обійтися без доопрацювання шасі. Тепер попереду у нього стоять гальма від Mistubishi Lancer Evo 6, а диски – від Focus RS. Позаду автори проекту вирішили зберегти штатні барабанні гальма. За рахунок пружин Spax в підвісці було зменшено дорожній просвіт на 4 см. І вишнею на торті стали диски Porsche з низькопрофільною гумою.
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…
Вибір уживаного автомобіля - серйозний крок, і одним із ключових показників при оцінці машини є…
Взимку багато водіїв помічають, що їхній автомобіль починає витрачати більше пального. Здається, що маршрути ті…
Рівень надійності сучасних автомобілів суттєво відрізняється залежно від виробника. Експерти порталу WhatCar провели масштабне дослідження,…
Leave a Comment