Авто

Передньо- і задньопривідні автомобілі: який вибрати?

Share

З тих пір, як з’явився перший передньопривідний автомобіль, не вщухають суперечки про те, яка машина краще в їзді, надійніша і менш витратна в обслуговуванні. І передньопривідні, і задньопривідні автомобілі мають свої плюси і мінуси, про них ми поговоримо далі.

Плюси і мінуси заднього приводу

Автомобілі і все, що з ними пов’язано – одна з улюблених тем чоловіків.

Останні часто називають класикою, тому що вони з’явилися набагато раніше передньопривідних. Більшість суперкарів представницького класу (BMW, Mercedes, Infinity) мають передній привід. Які його основні переваги?

По-перше, вага рівномірно розподіляється по всьому тілу. Це стало можливим завдяки тому, що двигун розташований спереду під капотом, а карданний вал і задня вісь розташовані в задній частині автомобіля. Такий плавний розподіл ваги позитивно впливає на якість їзди, особливо на слизькій дорозі.

По-третє, на руль та салом практично не передається вібрація. Це створює максимальний комфорт та зручність управління.

По-четверте, відсутність шрусу, який з’єднує колеса та трансмісію, забезпечує кращу маневреність. Колеса заднепривідного ТЗ повертаються на 10-15% більше. Це дозволяє робити складніші маневри, наприклад, об’їжджати ТЗ у заторах чи виїжджати із дощента заповненої парковки.

По-п’яте, більш динамічний розгін.

Щодо мінусів, то задньопривідні автомобілі дорогі в обслуговуванні та гірше “тримаються” на слизькій дорозі.

Передньопривідні авто: “за” та ”проти”

Передньопривідні ТЗ з’явилися на ринку значно пізніше. Вони мають більш просту та надійнішу конструкцію в порівнянні з задньопривідними. До основних переваг таких машин відносять також:

  • дешевше виробництво та обслуговування (всі бюджетні машини мають передній привід);
  • відсутність олії та сальників дозволяє рухатися відразу після штатного розігріву навіть у морозяну погоду;
  • краща стійкість на слизькій дорозі та прохідність;
  • більше вільного місця у салоні.

До недоліків передньопривідних авто входять:

  • мало вільного місця під капотом;
  • двигун передає вібрацію на руль та в салом, що погіршує комфорт під час їзди;
  • нерівномірний розподіл ваги по кузову, що часто призводить до заносів задньої частини на слизької дорозі (у цьому випадку заборонено різке гальмування, щоб вирівняти машину необхідно додати газу).

Незважаючи на це автомобілі з переднім приводом у рази популярніші серед автолюбителів. Вони приваблюють не лише покупців, а й виробників, адже передній привід здешевлює виробництво.
Джерело:   Новини Ю

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024