Авто

Передньо- і задньопривідні автомобілі: який вибрати?

Share

З тих пір, як з’явився перший передньопривідний автомобіль, не вщухають суперечки про те, яка машина краще в їзді, надійніша і менш витратна в обслуговуванні. І передньопривідні, і задньопривідні автомобілі мають свої плюси і мінуси, про них ми поговоримо далі.

Плюси і мінуси заднього приводу

Автомобілі і все, що з ними пов’язано – одна з улюблених тем чоловіків.

Останні часто називають класикою, тому що вони з’явилися набагато раніше передньопривідних. Більшість суперкарів представницького класу (BMW, Mercedes, Infinity) мають передній привід. Які його основні переваги?

По-перше, вага рівномірно розподіляється по всьому тілу. Це стало можливим завдяки тому, що двигун розташований спереду під капотом, а карданний вал і задня вісь розташовані в задній частині автомобіля. Такий плавний розподіл ваги позитивно впливає на якість їзди, особливо на слизькій дорозі.

По-третє, на руль та салом практично не передається вібрація. Це створює максимальний комфорт та зручність управління.

По-четверте, відсутність шрусу, який з’єднує колеса та трансмісію, забезпечує кращу маневреність. Колеса заднепривідного ТЗ повертаються на 10-15% більше. Це дозволяє робити складніші маневри, наприклад, об’їжджати ТЗ у заторах чи виїжджати із дощента заповненої парковки.

По-п’яте, більш динамічний розгін.

Щодо мінусів, то задньопривідні автомобілі дорогі в обслуговуванні та гірше “тримаються” на слизькій дорозі.

Передньопривідні авто: “за” та ”проти”

Передньопривідні ТЗ з’явилися на ринку значно пізніше. Вони мають більш просту та надійнішу конструкцію в порівнянні з задньопривідними. До основних переваг таких машин відносять також:

  • дешевше виробництво та обслуговування (всі бюджетні машини мають передній привід);
  • відсутність олії та сальників дозволяє рухатися відразу після штатного розігріву навіть у морозяну погоду;
  • краща стійкість на слизькій дорозі та прохідність;
  • більше вільного місця у салоні.

До недоліків передньопривідних авто входять:

  • мало вільного місця під капотом;
  • двигун передає вібрацію на руль та в салом, що погіршує комфорт під час їзди;
  • нерівномірний розподіл ваги по кузову, що часто призводить до заносів задньої частини на слизької дорозі (у цьому випадку заборонено різке гальмування, щоб вирівняти машину необхідно додати газу).

Незважаючи на це автомобілі з переднім приводом у рази популярніші серед автолюбителів. Вони приваблюють не лише покупців, а й виробників, адже передній привід здешевлює виробництво.
Джерело:   Новини Ю

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024