Авто

Передньо- і задньопривідні автомобілі: який вибрати?

Share

З тих пір, як з’явився перший передньопривідний автомобіль, не вщухають суперечки про те, яка машина краще в їзді, надійніша і менш витратна в обслуговуванні. І передньопривідні, і задньопривідні автомобілі мають свої плюси і мінуси, про них ми поговоримо далі.

Плюси і мінуси заднього приводу

Автомобілі і все, що з ними пов’язано – одна з улюблених тем чоловіків.

Останні часто називають класикою, тому що вони з’явилися набагато раніше передньопривідних. Більшість суперкарів представницького класу (BMW, Mercedes, Infinity) мають передній привід. Які його основні переваги?

По-перше, вага рівномірно розподіляється по всьому тілу. Це стало можливим завдяки тому, що двигун розташований спереду під капотом, а карданний вал і задня вісь розташовані в задній частині автомобіля. Такий плавний розподіл ваги позитивно впливає на якість їзди, особливо на слизькій дорозі.

По-третє, на руль та салом практично не передається вібрація. Це створює максимальний комфорт та зручність управління.

По-четверте, відсутність шрусу, який з’єднує колеса та трансмісію, забезпечує кращу маневреність. Колеса заднепривідного ТЗ повертаються на 10-15% більше. Це дозволяє робити складніші маневри, наприклад, об’їжджати ТЗ у заторах чи виїжджати із дощента заповненої парковки.

По-п’яте, більш динамічний розгін.

Щодо мінусів, то задньопривідні автомобілі дорогі в обслуговуванні та гірше “тримаються” на слизькій дорозі.

Передньопривідні авто: “за” та ”проти”

Передньопривідні ТЗ з’явилися на ринку значно пізніше. Вони мають більш просту та надійнішу конструкцію в порівнянні з задньопривідними. До основних переваг таких машин відносять також:

  • дешевше виробництво та обслуговування (всі бюджетні машини мають передній привід);
  • відсутність олії та сальників дозволяє рухатися відразу після штатного розігріву навіть у морозяну погоду;
  • краща стійкість на слизькій дорозі та прохідність;
  • більше вільного місця у салоні.

До недоліків передньопривідних авто входять:

  • мало вільного місця під капотом;
  • двигун передає вібрацію на руль та в салом, що погіршує комфорт під час їзди;
  • нерівномірний розподіл ваги по кузову, що часто призводить до заносів задньої частини на слизької дорозі (у цьому випадку заборонено різке гальмування, щоб вирівняти машину необхідно додати газу).

Незважаючи на це автомобілі з переднім приводом у рази популярніші серед автолюбителів. Вони приваблюють не лише покупців, а й виробників, адже передній привід здешевлює виробництво.
Джерело:   Новини Ю

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що трапиться з АКПП, якщо увімкнути задню передачу на ходу

Автомобілі з АКПП поступово витісняють оснащені МКПП, але суперечки про них продовжуються. Одне з основних…

21.03.2025

Топ-4 надійних авто, які легко продати і не турбуватися про поломки

Правильний вибір автомобіля перед покупкою дозволяє не тільки зберегти вкладені в нього кошти і за…

21.03.2025

Оновлений Volkswagen T-Roc вперше сфотографували під час тестів

Volkswagen активно готує нове покоління кросовера T-Roc, офіційний дебют якого очікується вже цього літа. Тим…

20.03.2025

Компанія Tesla оголосила масштабне відкликання електропікапів Cybertruck

Згідно з інформацією агентства Reuters від 20 березня, у кампанію відкликання будуть залучені 46,1 тисячі…

20.03.2025

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025