Авто

Передньо- і задньопривідні автомобілі: який вибрати?

З тих пір, як з’явився перший передньопривідний автомобіль, не вщухають суперечки про те, яка машина краще в їзді, надійніша і менш витратна в обслуговуванні. І передньопривідні, і задньопривідні автомобілі мають свої плюси і мінуси, про них ми поговоримо далі.

Плюси і мінуси заднього приводу

Автомобілі і все, що з ними пов’язано – одна з улюблених тем чоловіків.

Останні часто називають класикою, тому що вони з’явилися набагато раніше передньопривідних. Більшість суперкарів представницького класу (BMW, Mercedes, Infinity) мають передній привід. Які його основні переваги?

По-перше, вага рівномірно розподіляється по всьому тілу. Це стало можливим завдяки тому, що двигун розташований спереду під капотом, а карданний вал і задня вісь розташовані в задній частині автомобіля. Такий плавний розподіл ваги позитивно впливає на якість їзди, особливо на слизькій дорозі.

По-третє, на руль та салом практично не передається вібрація. Це створює максимальний комфорт та зручність управління.

По-четверте, відсутність шрусу, який з’єднує колеса та трансмісію, забезпечує кращу маневреність. Колеса заднепривідного ТЗ повертаються на 10-15% більше. Це дозволяє робити складніші маневри, наприклад, об’їжджати ТЗ у заторах чи виїжджати із дощента заповненої парковки.

По-п’яте, більш динамічний розгін.

Щодо мінусів, то задньопривідні автомобілі дорогі в обслуговуванні та гірше “тримаються” на слизькій дорозі.

Передньопривідні авто: “за” та ”проти”

Передньопривідні ТЗ з’явилися на ринку значно пізніше. Вони мають більш просту та надійнішу конструкцію в порівнянні з задньопривідними. До основних переваг таких машин відносять також:

  • дешевше виробництво та обслуговування (всі бюджетні машини мають передній привід);
  • відсутність олії та сальників дозволяє рухатися відразу після штатного розігріву навіть у морозяну погоду;
  • краща стійкість на слизькій дорозі та прохідність;
  • більше вільного місця у салоні.

До недоліків передньопривідних авто входять:

  • мало вільного місця під капотом;
  • двигун передає вібрацію на руль та в салом, що погіршує комфорт під час їзди;
  • нерівномірний розподіл ваги по кузову, що часто призводить до заносів задньої частини на слизької дорозі (у цьому випадку заборонено різке гальмування, щоб вирівняти машину необхідно додати газу).

Незважаючи на це автомобілі з переднім приводом у рази популярніші серед автолюбителів. Вони приваблюють не лише покупців, а й виробників, адже передній привід здешевлює виробництво.
Джерело:   Новини Ю

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025