Японська компанія Mazda представила новий кросовер СХ-60. При створенні новинки виробник поставив собі за мету: довести, що поки що рано відмовлятися від дизельних двигунів.
Для преміального кросовера призначається рядний турбодизель об’ємом 3,3 літри. Також передбачені версії PHEV із бензиновими двигунами об’ємом 3 літри. Кросовер має для варіанта – задньопривідний потужністю 200 кінських сил і повнопривідний – потужністю 254 кінських сили. Трансмісія: i-Activ.
Топова повнопривідна модифікація розганяється до першої сотні за 7,4 секунди. Витрата палива за циклом WLTP становить 5,3 літри на 100км. Задні приводна модифікація витрачає 4,9 літра на 100км.
Виробник зазначає, що новий турбодизельний двигун відрізняється тихою та плавною роботою. Легкість конструкції нової установки дозволяє зіставити її масу з дизельним двигуном об’ємом 2,2 літри, яким комплектують кросовер СХ-5.
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Компанія Zeekr відкрила прийом замовлень на оновлений кросовер 7X, який отримав потужніші силові установки та…
Передусім, за словами експерта, потрібно переконатися, що автомобіль технічно справний. Недостатньо накачані шини збільшують опір…
В Україні поки немає прямої відповідальності за їзду на літніх шинах у зимовий період, адже…
Навіть найнадійніша та дорога батарея в автомобілі з часом втрачає свої властивості і рано чи…
До виходу нового покоління Mercedes-Benz GLS 2028 залишилося ще кілька років, але вже зараз можна…
Leave a Comment