Японська компанія Mazda представила новий кросовер СХ-60. При створенні новинки виробник поставив собі за мету: довести, що поки що рано відмовлятися від дизельних двигунів.
Для преміального кросовера призначається рядний турбодизель об’ємом 3,3 літри. Також передбачені версії PHEV із бензиновими двигунами об’ємом 3 літри. Кросовер має для варіанта – задньопривідний потужністю 200 кінських сил і повнопривідний – потужністю 254 кінських сили. Трансмісія: i-Activ.
Топова повнопривідна модифікація розганяється до першої сотні за 7,4 секунди. Витрата палива за циклом WLTP становить 5,3 літри на 100км. Задні приводна модифікація витрачає 4,9 літра на 100км.
Виробник зазначає, що новий турбодизельний двигун відрізняється тихою та плавною роботою. Легкість конструкції нової установки дозволяє зіставити її масу з дизельним двигуном об’ємом 2,2 літри, яким комплектують кросовер СХ-5.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment