Кросовер Exeed LX отримає новий дизайн та потужніший двигун. Інформацію опублікувало Міністерство промисловості та інформатизації КНР.
Автомобіль отримав безрамочні ґрати радіатора, а також нову вихлопну систему з чотирма патрубками. Також у документації показано версію, в якій присутні звичні грати радіатора з горизонтальними ламелями та більш скромна вихлопна система.
Габарити складають 4533 х 1848 х 1699 м при колісній базі 2670 мм. Головною зміною став 2-літровий двигун SQRF4J20C потужністю 261 к.с., який споживає 7,68 л на 100 км шляху в змішаному циклі. Раніше топової версією був 1,6-літровий SQRF4J20C потужністю 197 л.
Також буде гібридна модифікація ET-i потужністю 326 л. з 510 Нм моменту, що крутить. Розгін від 0 до 100 км/год становить 6,8 секунд. При цьому швидкість гібриду обмежена на позначці 180 км/год, тоді як бензинова версія розганяється до 200 км/год.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment