Концерн Jaguar Land Rover презентував Range Rover Sport третього покоління. Новинка розділила модульну платформу MLA-Flex із представленим у жовтні минулого року флагманським Range Rover п’ятого покоління. Крім того, автомобіль отримав повнокероване шасі, втратив постійний повний привід на користь системи з муфтою підключення передньої осі, в лінійці моторів ставку зробили на рядні 3,0-літрові “шістки” Ingenium.
У цілому нині Range Rover Sport нового покоління зберіг пізнавану зовнішність, і з певних ракурсів подібність з моделлю колосальне. При цьому габаритні розміри трохи збільшились, а колісна база виросла на 74 мм до 2977 мм. Новинку можна дізнатися за прихованими дверними ручками, горизонтальними ліхтарями та вузькою світлодіодною оптикою з переривчастою лінією ДХО. Також відзначимо виставлені напоказ вихлопні патрубки — вони справжні, а не фейкові, як багато сучасних кросоверів. Кузов у нового Range Rover Sport дуже обтічний: коефіцієнт аеродинамічного опору Сх становить 0,29.
По шасі новинка багато в чому уніфікована із Range Rover п’ятого покоління, який представили у жовтні минулого. Так, спереду у нового Range Rover Sport підвіска на подвійних поперечних важелях, ззаду – п’ятиважільна конструкція. Зауважимо, що адаптивна пневмопідвіска входить у стандартне оснащення, а задня вісь може повертатися на ті ж 7,3 градуси. Адаптивні пневмостійки дають можливість змінювати дорожній просвіт у діапазоні від 216 до 281 мм. Максимальний кут в’їзду – 33 градуси, кут з’їзду – 30 градусів, кут рампи – 26,9 градуса, глибина броду, що долається – 900 мм.
В офіційному описі новинки немає згадок про знижувальну передачу в роздавальній коробці, а система повного приводу у Range Rover Sport третього покоління, по суті, кросоверна, з багатодисковою муфтою відбору потужності на передню вісь. На бездоріжжі ця муфта примусово блокується, а на асфальті за сприятливих умов повністю розмикається і автомобіль їде на задньому приводі, заощаджуючи паливо. У задньому мосту є активний диференціал з електроннокерованим блокуванням.
Інтер’єр нового Range Rover Sport дуже схожий на флагманську модель, однак є й важливі відмінності – видозмінена 13,7-дюймова цифрова панель приладів, у рульового колеса три спиці, а блок керування кліматичною установкою зроблений під іншим кутом. Головний пристрій однаковий: Land Rover робить ставку на сенсорний дисплей діагоналлю 13,1 дюйма із системою Pivi Pro, бездротовими оновленнями та функцією голосового керування. Топова 1430-ватна аудіосистема Meridian має 29 гучномовців з функцією активного шумоподавлення, в кожному підголовнику крім центрального заднього розміщені по чотири динаміки.
Сюрпризу по лінійці моторів теж немає – у багатьох версій Range Rover Sport будуть 3,0-літрові 6-циліндрові турбоагрегати сімейства Ingenium з помірно-гібридною «доважкою». Також запропоновані гібридні модифікації, що заряджаються, з батареєю ємністю 31,8 кіловат-години (і запасом ходу виключно на електротязі до 77 кілометрів за стандартом EPA). На вершині гами знаходиться 8-циліндрова модифікація з 4,4-літровим двигуном BMW.
Лінійка дизельних версій включає: D250 (249 л.с., 600 Нм), D300 (300 л.с., 350 Нм) та D350 (350 л.с., 700 Нм), кожен з дизелів за бажанням доступний з 48- вольтовою м’якогібридною «доважкою» (MHEV) у вигляді асистуючого ДВС стартер-генератора та невеликої буферної батареї. Рядним бензиновим “шісткам” м’якогібридна “доважка” покладено за замовчуванням, таких версій дві: P360 (360 л.с., 500 Нм) і P400 (400 л.с., 550 Нм). Коробка передач – лише 8-ступінчаста АКПП від фірми ZF.
Plug-in гібридних версій теж дві, обидві зроблені на базі бензинової рядної “шістки”, до “автомата” ZF пристикований 105-кіловатний електромотор. Модифікація P440e видає 440 л . і 620 Нм, а P530 – 530 л.с. та 750 Нм). На вершині лінійці моторів знаходиться бензинова модифікація P530 з 4,4-літровим V8 BMW N63 (530 к.с., 750 Нм), з таким агрегатом Range Rover Sport може прискорюватися з місця до 100 км/год за 4,5 секунди.
Новий Range Rover Sport у бензинових, дизельних та гібридних версіях вже доступний для замовлення, ціни вже відомі – у США новий автомобіль коштує від 83 до 122 тисяч доларів, у Великій Британії від 79 тисяч фунтів стерлінгів, у Німеччині – від 93 тисяч євро. Перша партія позашляховиків буде у топовому виконанні First Edition із двигуном V8. Про перспективи нового Range Rover Sport на російському ринку немає інформації.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment