Авто

700 км на одному заряді та величезний екран у салоні: китайці показали свій аналог Tesla

Share

Деякий час китайська компанія Changan офіційно заявила про роботу над власним седаном D-класу під назвою C385 – тоді представники китайського автопрому повідомили про бажання створити модель на водневих паливних елементах, з гібридною силовою установкою та повністю на електриці.

А тепер інженери компанії розповіли про характеристики електрокара, який, втім, за багатьма параметрами програє гібридному побратиму. Наприклад, у Changan заявили, що C385 електричним способом проїхав 700 кілометрів без підзарядки, тоді як версія на гібридному моторі проїжджає на повній заправці 1200 кілометрів.

З іншого боку, для електрокара дальність поїздки дуже велика — 700 кілометрів це більше, ніж можуть запропонувати багато конкурентів. При цьому потужність автомобіля залишає бажати кращого – всього заявлено один електродвигун потужністю 258 кінських сил, який розташували на задній осі.

У компанії нагадали, що платформа підтримує конфігурацію і з двома електромоторами, які можна розташувати спереду та ззаду, але поки що така версія автомобіля не була анонсувала. Можливо, повний привід седану подарують трохи пізніше, а поки що доведеться насолоджуватися заднім. І, звичайно, очікувати рекордів динаміки не варто – розгін від нуля до сотні китайський електрокар може подужати за 5,9 секунди.

Зате транспортний засіб отримав автопілот четвертого рівня за класифікацією SAE — це означає, що автомобіль здатний рухатися заданим маршрутом (включаючи міські дороги) без участі водія. Але, звичайно, це лише заявлена ​​функція, яка на момент продажу автомобіля доступна не буде. Найімовірніше, власники Changan C385 отримають автопілот третього рівня, який вже реалізований в автомобілях-конкурентах, тому що на даний момент на ринку просто немає транспортних засобів з повноцінним автопілотом, який не вимагає участі водія.

На жаль, китайські розробники поки що не готові називати вартість “вбивці Tesla”, як і терміни потенційного старту продажів. Але якщо хоча б половина з обіцяного добереться до релізу, а автомобіль при цьому коштуватиме дешевше за прямих конкурентів по ринку, то як мінімум у Китаї (компанія вже заявила про бажання вийти на ринок Європи) з’явиться ще один сильний гравець зі стильним седаном і значним запасом ходу одному заряді.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Changan

Останні записи

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025

Найдорожчий кросовер Genesis показаний у серійному вигляді

Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…

22.02.2025

BMW розкриває інноваційні характеристики нових електричних моделей Neue Klasse

Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…

22.02.2025

Кросовер Jeep Compass 2026 показали на перших зображеннях

Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…

22.02.2025