Новий законопроект може дати старт ТО раніше прописаних в Директивах ЄС термінів.
Документів, які могли б запустити обов’язковий техогляд автомобілів в Україні, маса. Одні «заморожені», інші відкликані, треті існують у вигляді ескізних проектів або презентацій … Об’єднує їх не тільки те, що вони не стали законами, а то, що спираються на Директиви ЄС. Які, згідно з підписаними планам, зобов’язують техогляд транспортних засобів в Україні запустити. Цього разу ми вивчимо ще один законопроект, №7317, недавно зареєстрований у Верховній Раді. Цей документ, схоже, може стати тією фінальною версією, яка і отримає статус закону, повідомляє AUTO.RIA.
Техогляд в проекті називають алегорично: «перевіркою на придатність до експлуатації транспортних засобів». Оскільки стільки слів і вимовляти важко, і скорочувати незручно – ми будемо використовувати наше традиційне скорочення ОТК, обов’язковий технічний контроль. Отже, що ж нам пропонує законопроект №7317?
Які ТЗ звільнять від ОТК?
Що перевірятимуть на ОТК?
Перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатації передбачає перевірку конструкції та технічного стану:
Періодичність ОТК
Періодичність проходження перевірки на придатність транспортних засобів до експлуатації запропоновано встановити наступну:
Коли буде введений ОТК?
Для всіх категорій ТЗ (крім звільнених від ОТК) все стане дійсним після отримання з / п №7317 статусу закону (хоча в тексті документа не сказано, в який термін він повинен вступити в силу). Приватний легковий транспорт (не задіяні в комерційній діяльності), відповідно до описуваного документа, буде підлягати перевірці на придатність до експлуатації з 01 січня 2021 року.
До цієї дати обов’язковій перевірці до придатності підлягатимуть приватні легкові автомобілі в наступних випадках:
Відповідальність
За керування водієм ТЗ, яке підлягає перевірці на придатність до експлуатації, але своєчасно його не пройшло, або без свідоцтва про придатність транспортного засобу до експлуатації – штраф у розмірі 1700 грн. При повторному порушенні цих вимог протягом року водієві «світить» позбавлення «прав» на термін від 3 до 6 місяців.
Отже, якщо описаний документ отримає юридичну силу, техогляд, або, як його названо в проекті, «перевірка на придатність до експлуатації», для власників приватних легкових автомобілів може бути введений набагато раніше 2021 року. При продажу автомобіля з пробігом або його переобладнанні доведеться проводити позачергову ОТК, не чекаючи, коли техогляд стане обов’язковим для всіх інших.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment