Почнемо з маленького пиріжка. Незважаючи на досить невеликі габарити, ФІАТ Кюбо, завдяки своїй об’ємній компоновці є напрочуд містким автомобілем і через це ідеально підходить для таксі. Об’єм багажника 330 л. Дорожній просвіт: 15 см.
Ціна за такий субкомпактний пасажирський вен в Україні стартує з 13 000 доларів. При цьому вам пропонується надійний атмосферний 1,4-літровий бензиновий двигун, що видає 77 к. с. потужності. Навіть у такій початковій версії цей «каблучок» оснащений чотирма подушками безпеки, хілл-холдером, електрорегулюваннями бокових дзеркал та автоматичними склопідйомниками на передніх дверях. Кондиціонер з’являється в дорожчій версії, а разом з ним і круїз-контроль, супутникова навігація та інше.
От і виходить, що продукт відділу FIAT Professional є надійним, доступним і просторим другом, який буде економічним та маневреним у міській експлуатації для таксі. Так, оснащення базової версії буде скромним, але за такі гроші це ніяк не викликає претензій. Оглядовість, до речі, це ще один плюс в скарбничку ФІАТ Кюбо.
Кіа Ріо в кузові седан – ще одна дуже хороша покупка. Невеликий за розмірами седан все одно є доволі практичним і просторим автомобілем. А головне – тихим! Адже на те він і седан, що багажний відсік начисто відмежований від салонного простору, а значить що би ви туди не завантажили – а об’єм тут аж 480 літрів – стукіт і грюкіт не буде турбувати нікого з пасажирів. Самі-то знаєте, як на наших дорогах підкидає і трусить на вічних нерівностях. Дорожній просвіт, до речі, в Кіа вже 16 см.
Ріо стартує в Україні з відмітки в 14 700 доларів. Це буде російської зборки автомобіль з 100-сильним 1.4-літровим атмосферним бензиновим агрегатом. Як і ФІАТ Кюбо, Кіа Ріо за умовчанням комплектується системою допомоги при старті вгору та системою екстреного гальмування. Дзеркала у колір кузова оснащені електроприводом та підігрівом, є кондиціонер, регулювання керма та крісла водія за висотою, передні електросклопідйомники.
У підсумку маємо: просторий і комфортний класичний седан з дуже навіть щедрим базовим оснащенням – це Кіа Ріо. А за додаткову плату можна ще більше розшити список опцій. Прикро лише, що везуть його сюди з заводу Hyundai-Kia в Санкт-Петербурзі.
Шкода Скала – це чеський бюджетний компактний хетчбек. Він є представником того ж розмірного сегменту, що і модель Octavia – клас С – проте коштує менших грошей. Його стартова ціна в Україні – від 17 200 доларів. За дану суму у вашому розпорядженні довговічний атмосферний мотор 1.6 (110 к.с.) і 5-ступенева «механіка». Попри те, що Скала – це хетчбек, багажник тут великий – цілих 467 л. Зрештою, і салон тут дуже навіть просторий. А ось дорожній просвіт міг би бути вищими – у «чешки» лише 15 см під днищем.
От в салоні у Шкоди – кардинально інша пісня! Навіть у найдешевшій комплектації інтер’єр Скали є значно сучаснішим та багатшим, ніж у ФІАТа Кюбо і навіть Кіа Ріо. Все-таки, вища класом машина. Ергономіка – відмінна, як і слід очікувати від продукції концерну Volkswagen AG, тоді як шумоізоляція від зовнішнім звуків також не викликає ніяких нарікань.
Найкращий у підбірці у Шкоди і рівень безпеки, з великим відривом. Радує наявність світлодіодних фар головного світла уже в базовій версії. Так, підвіска у Шкоди традиційно жорсткувата, а у випадку Скали – стійкість на дорозі і емоції за рулем є доволі середніми. Ще відштовхуючим фактором можна вважати не низьку початкову вартість, а також кошторис опцій та обслуговування – тут все не так весело, як у випадку ФІАТів або, скажімо, Дачії.
За такого здорованя – і такі скромні гроші! ФІАТ Добло продається в Україні лише у виконанні «Максі», тобто з подовженою колісною базою, і коштує при цьому лише від 17 300 доларів – прямо як Шкода Скала. От тільки багажник при цьому вам дістанеться об’ємом 900 літрів, а за додаткову плату можна замовити повноцінний третій ряд сидінь, тобто Добло буде 7-місним.
Щодо технічної сторони питання, то в базовій комплектації на Добло буде встановлено 1.4-літровий атмосферний бензиновий двигун потужністю 95 к.с. Разом з ним – 5-ст. механічна трансмісія. Ламатися тут рішуче нічому. Шкода, що дорожній просвіт є низькуватим – всього-на-всього 15 см.
Зате переваги культового «пиріжка» важко переоцінити: тут тобі і МАКСимальна місткість, і купа простору для різного роду багажу та речей, і надійна силова установка, і банально зручність в експлуатації. Під останнім слід розуміти такі речі як зсувні задні бокові двері, високу посадку за рулем та бездоганну оглядовість. Звісно, динаміки від такого пасажирського вену чекати марно – особливо, коли 7-місний Добло буде під зав’язку забитий пасажирами та різною їх поклажою. Проте кого це хвилює, якщо функція цієї машини не ганяти по треку, а перевозити людей в комфорті та спокої.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment