Почнемо з маленького пиріжка. Незважаючи на досить невеликі габарити, ФІАТ Кюбо, завдяки своїй об’ємній компоновці є напрочуд містким автомобілем і через це ідеально підходить для таксі. Об’єм багажника 330 л. Дорожній просвіт: 15 см.
Ціна за такий субкомпактний пасажирський вен в Україні стартує з 13 000 доларів. При цьому вам пропонується надійний атмосферний 1,4-літровий бензиновий двигун, що видає 77 к. с. потужності. Навіть у такій початковій версії цей «каблучок» оснащений чотирма подушками безпеки, хілл-холдером, електрорегулюваннями бокових дзеркал та автоматичними склопідйомниками на передніх дверях. Кондиціонер з’являється в дорожчій версії, а разом з ним і круїз-контроль, супутникова навігація та інше.
От і виходить, що продукт відділу FIAT Professional є надійним, доступним і просторим другом, який буде економічним та маневреним у міській експлуатації для таксі. Так, оснащення базової версії буде скромним, але за такі гроші це ніяк не викликає претензій. Оглядовість, до речі, це ще один плюс в скарбничку ФІАТ Кюбо.
Кіа Ріо в кузові седан – ще одна дуже хороша покупка. Невеликий за розмірами седан все одно є доволі практичним і просторим автомобілем. А головне – тихим! Адже на те він і седан, що багажний відсік начисто відмежований від салонного простору, а значить що би ви туди не завантажили – а об’єм тут аж 480 літрів – стукіт і грюкіт не буде турбувати нікого з пасажирів. Самі-то знаєте, як на наших дорогах підкидає і трусить на вічних нерівностях. Дорожній просвіт, до речі, в Кіа вже 16 см.
Ріо стартує в Україні з відмітки в 14 700 доларів. Це буде російської зборки автомобіль з 100-сильним 1.4-літровим атмосферним бензиновим агрегатом. Як і ФІАТ Кюбо, Кіа Ріо за умовчанням комплектується системою допомоги при старті вгору та системою екстреного гальмування. Дзеркала у колір кузова оснащені електроприводом та підігрівом, є кондиціонер, регулювання керма та крісла водія за висотою, передні електросклопідйомники.
У підсумку маємо: просторий і комфортний класичний седан з дуже навіть щедрим базовим оснащенням – це Кіа Ріо. А за додаткову плату можна ще більше розшити список опцій. Прикро лише, що везуть його сюди з заводу Hyundai-Kia в Санкт-Петербурзі.
Шкода Скала – це чеський бюджетний компактний хетчбек. Він є представником того ж розмірного сегменту, що і модель Octavia – клас С – проте коштує менших грошей. Його стартова ціна в Україні – від 17 200 доларів. За дану суму у вашому розпорядженні довговічний атмосферний мотор 1.6 (110 к.с.) і 5-ступенева «механіка». Попри те, що Скала – це хетчбек, багажник тут великий – цілих 467 л. Зрештою, і салон тут дуже навіть просторий. А ось дорожній просвіт міг би бути вищими – у «чешки» лише 15 см під днищем.
От в салоні у Шкоди – кардинально інша пісня! Навіть у найдешевшій комплектації інтер’єр Скали є значно сучаснішим та багатшим, ніж у ФІАТа Кюбо і навіть Кіа Ріо. Все-таки, вища класом машина. Ергономіка – відмінна, як і слід очікувати від продукції концерну Volkswagen AG, тоді як шумоізоляція від зовнішнім звуків також не викликає ніяких нарікань.
Найкращий у підбірці у Шкоди і рівень безпеки, з великим відривом. Радує наявність світлодіодних фар головного світла уже в базовій версії. Так, підвіска у Шкоди традиційно жорсткувата, а у випадку Скали – стійкість на дорозі і емоції за рулем є доволі середніми. Ще відштовхуючим фактором можна вважати не низьку початкову вартість, а також кошторис опцій та обслуговування – тут все не так весело, як у випадку ФІАТів або, скажімо, Дачії.
За такого здорованя – і такі скромні гроші! ФІАТ Добло продається в Україні лише у виконанні «Максі», тобто з подовженою колісною базою, і коштує при цьому лише від 17 300 доларів – прямо як Шкода Скала. От тільки багажник при цьому вам дістанеться об’ємом 900 літрів, а за додаткову плату можна замовити повноцінний третій ряд сидінь, тобто Добло буде 7-місним.
Щодо технічної сторони питання, то в базовій комплектації на Добло буде встановлено 1.4-літровий атмосферний бензиновий двигун потужністю 95 к.с. Разом з ним – 5-ст. механічна трансмісія. Ламатися тут рішуче нічому. Шкода, що дорожній просвіт є низькуватим – всього-на-всього 15 см.
Зате переваги культового «пиріжка» важко переоцінити: тут тобі і МАКСимальна місткість, і купа простору для різного роду багажу та речей, і надійна силова установка, і банально зручність в експлуатації. Під останнім слід розуміти такі речі як зсувні задні бокові двері, високу посадку за рулем та бездоганну оглядовість. Звісно, динаміки від такого пасажирського вену чекати марно – особливо, коли 7-місний Добло буде під зав’язку забитий пасажирами та різною їх поклажою. Проте кого це хвилює, якщо функція цієї машини не ганяти по треку, а перевозити людей в комфорті та спокої.
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Leave a Comment