У мережі опублікували нову порцію фотографію робочого прототипу перспективного повнорозмірного кросовера Volkswagen. Машина проходить тестові випробування у Європі. Наступна новинка має стати одним із найбільших SUV в історії німецької марки.
Даний автомобіль проходить під внутрішнім найменуванням VW416/3 . Він побудований на базі моделі Talagon , але відрізняється від неї злегка укороченим кузовом та «задком» у стилістиці крос-купе. Нагадаємо, що Talagon є найбільшим кросовером компанії Volkswagen : його довжина становить 5153 мм, колісна база дорівнює 2980 мм. Talagon виробляється лише на території Китаю, на заводі спільного підприємства FAW-Volkswagen .
За неофіційною інформацією, модель, що проходить зараз тестові випробування, можуть назвати Talagon X . Салон буде 5-місним (у Talagon — 7 місць), тому очікується солідний запас простору для пасажирів другого ряду, а також місткий багажник.
З погляду платформи та силових агрегатів істотних відмінностей від моделі Talagon не передбачається: в основу ляже та ж розтягнута архітектура MQB , а покупці зможуть вибирати між 2,0-літровим турбоагрегатом EA888-DPL (186 або 220 к.с.) та 2, 5-літровим двигуном V6 (299 к.с.), обидва працюють у парі з 7-швидкісним «роботом». Привід – передній чи повний. Випуск моделі Talagon X налагодять також на спільному підприємстві FAW-Volkswagen . Терміни початку продажу та вартість новинки поки не називають.
Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…
З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…
Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…
Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…
В Україні планується введення штрафів для водіїв, які використовуватимуть літні шини взимку. Це нововведення, яке…
Компанія Volvo оголосила про відкликання частини своїх кросоверів C40 Recharge. Причиною стала проблема з кріпленням…
Leave a Comment