Авто

Електричний кросовер Toyota bZ4X може з’явитися не раніше 2023 року

Продажі першого електромобіля Toyota, безперечно, плануються, проте до запуску Toyota bZ4X може пройти більше 12 місяців.

Спочатку Toyota сподівалася випустити bZ4X, який був представлений як трохи замаскований концепт на автосалоні в Шанхаї у квітні минулого року, протягом кількох місяців після його глобального запуску, тобто в середині 2022 року. Коли повністю електричний кросовер bZ4X з’явиться на ринку, Toyota, як очікується, запропонує можливість розмістити онлайн замовлення або через дилера Toyota . Проте, ми можемо не побачити його до перших місяців 2023 року.

На щастя, Toyota стверджує, що будь-які проблеми з поставками не будуть такими серйозними, як ті, з якими стикаються власники LandCruiser та RAV4 . «Це будуть місяці, а не роки. Ми все ще сподіваємося, що наступні 12 місяців ми зможемо оголосити про запуск цього автомобіля», — повідомляють представники бренду.

Хоча bZ4X важливий як перший електромобіль Toyota , він не буде широко продаватися. Таким чином, його пізніше, ніж очікувалося, поява на початку 2023 року не завдасть жодної шкоди амбіціям японського бренду щодо збільшення продажів за рахунок його зусиль з виходу на ринок у 2021 році. Але висока ціна буде основною перешкодою для масового впровадження bZ4X .

«Це буде дешево? Ну, коротка відповідь – ні, бо електромобілі на батареях недешеві. Чи постараємося зробити його максимально доступним? Обов’язково постараємося», – сказали представники Toyota. “Ми хочемо зробити це досяжним, ми дійсно хочемо продати цю машину”.

Toyota не дала жодних вказівок про конкретні ціни, кількість bZ4X, що поставляються , на різні ринки і про доступні комплектації. Відомо, що новий позашляховик п’ятимісний середнього розміру буде доступний в одномоторній передньопривідній і двомоторній повнопривідній конфігураціях. Він трохи довший за RAV4, у нього буде акумуляторна батарея на 71,4 кВт-год і заявлений запас ходу до 500 км у повнопривідному варіанті.

Toyota Australia , наприклад, вже знаходиться в процесі планування bZ4X і місцеве керівництво ясно дало зрозуміти, що кросовер, ймовірно, пропонуватиметься клієнтам не через традиційний дилерський канал. “Онлайн буде частиною цього, але це не буде виключно онлайн”, – сказав директор з маркетингу та продажу Toyota Australia Шон Хенлі. “Ми розглянемо різні способи його покупки, різні пакети та інше”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Toyota Land Cruiser готується повністю перейти на електричну тягу

Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…

20.08.2025

Експерт розповів, як визначити машини, які довго працювали в таксі

На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…

20.08.2025

Топ-5 найнадійніших японських кросоверів та позашляховиків останніх років

Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…

20.08.2025

Tesla повертає важіль поворотників у Model 3

У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…

20.08.2025

Toyota готує трирядний електрокросовер для конкуренції з Kia EV9 та Tesla Model X

Toyota вважається безперечним лідером у галузі гібридних автомобілів, фактично винайшовши цю технологію з моделлю Prius,…

20.08.2025

В Китаї оголосили ціни на першу Audi без легендарних кілець

Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…

20.08.2025