Авто

Електричний кросовер Toyota bZ4X може з’явитися не раніше 2023 року

Продажі першого електромобіля Toyota, безперечно, плануються, проте до запуску Toyota bZ4X може пройти більше 12 місяців.

Спочатку Toyota сподівалася випустити bZ4X, який був представлений як трохи замаскований концепт на автосалоні в Шанхаї у квітні минулого року, протягом кількох місяців після його глобального запуску, тобто в середині 2022 року. Коли повністю електричний кросовер bZ4X з’явиться на ринку, Toyota, як очікується, запропонує можливість розмістити онлайн замовлення або через дилера Toyota . Проте, ми можемо не побачити його до перших місяців 2023 року.

На щастя, Toyota стверджує, що будь-які проблеми з поставками не будуть такими серйозними, як ті, з якими стикаються власники LandCruiser та RAV4 . «Це будуть місяці, а не роки. Ми все ще сподіваємося, що наступні 12 місяців ми зможемо оголосити про запуск цього автомобіля», — повідомляють представники бренду.

Хоча bZ4X важливий як перший електромобіль Toyota , він не буде широко продаватися. Таким чином, його пізніше, ніж очікувалося, поява на початку 2023 року не завдасть жодної шкоди амбіціям японського бренду щодо збільшення продажів за рахунок його зусиль з виходу на ринок у 2021 році. Але висока ціна буде основною перешкодою для масового впровадження bZ4X .

«Це буде дешево? Ну, коротка відповідь – ні, бо електромобілі на батареях недешеві. Чи постараємося зробити його максимально доступним? Обов’язково постараємося», – сказали представники Toyota. “Ми хочемо зробити це досяжним, ми дійсно хочемо продати цю машину”.

Toyota не дала жодних вказівок про конкретні ціни, кількість bZ4X, що поставляються , на різні ринки і про доступні комплектації. Відомо, що новий позашляховик п’ятимісний середнього розміру буде доступний в одномоторній передньопривідній і двомоторній повнопривідній конфігураціях. Він трохи довший за RAV4, у нього буде акумуляторна батарея на 71,4 кВт-год і заявлений запас ходу до 500 км у повнопривідному варіанті.

Toyota Australia , наприклад, вже знаходиться в процесі планування bZ4X і місцеве керівництво ясно дало зрозуміти, що кросовер, ймовірно, пропонуватиметься клієнтам не через традиційний дилерський канал. “Онлайн буде частиною цього, але це не буде виключно онлайн”, – сказав директор з маркетингу та продажу Toyota Australia Шон Хенлі. “Ми розглянемо різні способи його покупки, різні пакети та інше”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025

Новий електричний Mercedes-Benz CLA показали до офіційного дебюту (ФОТО)

Напередодні автосалону в Ченду 2025 року Mercedes-Benz готує до дебюту новий електричний седан CLA 2026,…

27.08.2025