Авто

Електричний кросовер Toyota bZ4X може з’явитися не раніше 2023 року

Продажі першого електромобіля Toyota, безперечно, плануються, проте до запуску Toyota bZ4X може пройти більше 12 місяців.

Спочатку Toyota сподівалася випустити bZ4X, який був представлений як трохи замаскований концепт на автосалоні в Шанхаї у квітні минулого року, протягом кількох місяців після його глобального запуску, тобто в середині 2022 року. Коли повністю електричний кросовер bZ4X з’явиться на ринку, Toyota, як очікується, запропонує можливість розмістити онлайн замовлення або через дилера Toyota . Проте, ми можемо не побачити його до перших місяців 2023 року.

На щастя, Toyota стверджує, що будь-які проблеми з поставками не будуть такими серйозними, як ті, з якими стикаються власники LandCruiser та RAV4 . «Це будуть місяці, а не роки. Ми все ще сподіваємося, що наступні 12 місяців ми зможемо оголосити про запуск цього автомобіля», — повідомляють представники бренду.

Хоча bZ4X важливий як перший електромобіль Toyota , він не буде широко продаватися. Таким чином, його пізніше, ніж очікувалося, поява на початку 2023 року не завдасть жодної шкоди амбіціям японського бренду щодо збільшення продажів за рахунок його зусиль з виходу на ринок у 2021 році. Але висока ціна буде основною перешкодою для масового впровадження bZ4X .

«Це буде дешево? Ну, коротка відповідь – ні, бо електромобілі на батареях недешеві. Чи постараємося зробити його максимально доступним? Обов’язково постараємося», – сказали представники Toyota. “Ми хочемо зробити це досяжним, ми дійсно хочемо продати цю машину”.

Toyota не дала жодних вказівок про конкретні ціни, кількість bZ4X, що поставляються , на різні ринки і про доступні комплектації. Відомо, що новий позашляховик п’ятимісний середнього розміру буде доступний в одномоторній передньопривідній і двомоторній повнопривідній конфігураціях. Він трохи довший за RAV4, у нього буде акумуляторна батарея на 71,4 кВт-год і заявлений запас ходу до 500 км у повнопривідному варіанті.

Toyota Australia , наприклад, вже знаходиться в процесі планування bZ4X і місцеве керівництво ясно дало зрозуміти, що кросовер, ймовірно, пропонуватиметься клієнтам не через традиційний дилерський канал. “Онлайн буде частиною цього, але це не буде виключно онлайн”, – сказав директор з маркетингу та продажу Toyota Australia Шон Хенлі. “Ми розглянемо різні способи його покупки, різні пакети та інше”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Volkswagen повідомив про дефекти батарей і кріплення коліс у нових моделях

Volkswagen опинився в центрі двох серйозних відкликань, що стосуються безпеки їхніх авто. Найбільша проблема торкнулася…

06.12.2025

Названа швидкість на якій різко зростає витрата палива

Ціни на пальне зараз високі, тож багато водіїв думають, як заощадити. Часто вони більше довіряють…

06.12.2025

Названо моделі авто, які найчастіше страждають від несправностей AdBlue

Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…

05.12.2025

Названо автомобілі, які найпростіше ремонтувати

Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…

05.12.2025

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025