Авто

Електричний кросовер Toyota bZ4X може з’явитися не раніше 2023 року

Share

Продажі першого електромобіля Toyota, безперечно, плануються, проте до запуску Toyota bZ4X може пройти більше 12 місяців.

Спочатку Toyota сподівалася випустити bZ4X, який був представлений як трохи замаскований концепт на автосалоні в Шанхаї у квітні минулого року, протягом кількох місяців після його глобального запуску, тобто в середині 2022 року. Коли повністю електричний кросовер bZ4X з’явиться на ринку, Toyota, як очікується, запропонує можливість розмістити онлайн замовлення або через дилера Toyota . Проте, ми можемо не побачити його до перших місяців 2023 року.

На щастя, Toyota стверджує, що будь-які проблеми з поставками не будуть такими серйозними, як ті, з якими стикаються власники LandCruiser та RAV4 . «Це будуть місяці, а не роки. Ми все ще сподіваємося, що наступні 12 місяців ми зможемо оголосити про запуск цього автомобіля», — повідомляють представники бренду.

Хоча bZ4X важливий як перший електромобіль Toyota , він не буде широко продаватися. Таким чином, його пізніше, ніж очікувалося, поява на початку 2023 року не завдасть жодної шкоди амбіціям японського бренду щодо збільшення продажів за рахунок його зусиль з виходу на ринок у 2021 році. Але висока ціна буде основною перешкодою для масового впровадження bZ4X .

«Це буде дешево? Ну, коротка відповідь – ні, бо електромобілі на батареях недешеві. Чи постараємося зробити його максимально доступним? Обов’язково постараємося», – сказали представники Toyota. “Ми хочемо зробити це досяжним, ми дійсно хочемо продати цю машину”.

Toyota не дала жодних вказівок про конкретні ціни, кількість bZ4X, що поставляються , на різні ринки і про доступні комплектації. Відомо, що новий позашляховик п’ятимісний середнього розміру буде доступний в одномоторній передньопривідній і двомоторній повнопривідній конфігураціях. Він трохи довший за RAV4, у нього буде акумуляторна батарея на 71,4 кВт-год і заявлений запас ходу до 500 км у повнопривідному варіанті.

Toyota Australia , наприклад, вже знаходиться в процесі планування bZ4X і місцеве керівництво ясно дало зрозуміти, що кросовер, ймовірно, пропонуватиметься клієнтам не через традиційний дилерський канал. “Онлайн буде частиною цього, але це не буде виключно онлайн”, – сказав директор з маркетингу та продажу Toyota Australia Шон Хенлі. “Ми розглянемо різні способи його покупки, різні пакети та інше”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024