Авто

Chrysler показав прототип масового електрокара

Американський бренд Chrysler, що входить до складу Stellantis, представив концептуальний кросовер під ім’ям Airflow. Ця історична назва, яка в оригіналі належала представницькій моделі, що випускалася в 1934-1937 роках – нагадаємо, це був перший у світі серійний автомобіль з аеродинамічно проробленим кузовом.

В основі нового Airflow знаходиться перспективна модульна платформа Stellatnis STLA , що спочатку передбачає застосування електричної силової установки і в принципі не передбачає використання ДВЗ. Машина спирається на модифікацію STLA Medium , призначену для середньорозмірних легковиків та кросоверів. У конструкції застосовані два електродвигуни потужністю 150 кВт (204 к.с.) кожен, вони встановлені на осях і забезпечують автомобілю постійний повний привід. Електродвигуни виконані модулями, які поєднують сам мотор, зубчасту передачу та інвертер. На одному заряді машина може проїхати від 563 до 643 км.

Кузов п’ятидверний, універсальний, капот короткий, довга кабіна. Разом з розставленими “по кутах” колесами це максимізувало обсяг корисного простору в салоні. Прототип має електронну архітектуру STLA Brain , за допомогою якої через супутниковий інтернет завантажуються оновлення для шасі та медіасистеми.

У салоні – індивідуальні медіаекрани для кожного пасажира, крім розваг у систему зашита можливість завантаження та встановлення додаткових додатків, а також оформлення покупок через маркетплейси. Кожен екран суміщений із фронтальною відеокамерою, тобто пасажири прямо на ходу можуть розмовляти з іншими абонентами з відеозв’язку або брати участь у відеоконференціях.

Chrysler Airflow укомплектований комплексом автопілотування AutoDrive , який відповідає третьому рівню автоматизації за класифікацією Спільноти автомобільних інженерів ( SAE ). Тобто з активованим AutoDrive машина може сама рухатися в потоці, гальмувати та повертати. Від водія не вимагається негайної реакції (може читати книгу або дивитися фільм), проте протягом обмеженого часу, визначеного виробником, він має бути готовим взяти управління на себе.

Завдяки широким дверним отворам і рівній підлозі спрощена посадка-висадка в автомобіль. Відчуття простору в салоні посилює цілісний скляний панорамний дах. Екстер’єр машини виконаний навмисне стриманим за стилем, але сучасним та обтічним. Звужені світлодіодні фари візуально об’єднані орнаментом, що підсвічується, повторюючим по конфігурації крила фірмової емблеми Chrysler . Для поліпшення обтічності на кузові мінімізували кількість виступаючих елементів – так, дверні ручки зроблені висувними, як у Tesla або Land Rover Range Rover .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Chrysler

Останні записи

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025

Названо рейтинг електромобілів з найкращою автономією на трасі

Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…

26.08.2025

На фото показали універсал Audi A5 Allroad у новому поколінні

Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…

26.08.2025

Toyota інтегрувала світлові знаки прямо у пофарбовані елементи кузова

Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…

26.08.2025