Авто

Chrysler показав прототип масового електрокара

Американський бренд Chrysler, що входить до складу Stellantis, представив концептуальний кросовер під ім’ям Airflow. Ця історична назва, яка в оригіналі належала представницькій моделі, що випускалася в 1934-1937 роках – нагадаємо, це був перший у світі серійний автомобіль з аеродинамічно проробленим кузовом.

В основі нового Airflow знаходиться перспективна модульна платформа Stellatnis STLA , що спочатку передбачає застосування електричної силової установки і в принципі не передбачає використання ДВЗ. Машина спирається на модифікацію STLA Medium , призначену для середньорозмірних легковиків та кросоверів. У конструкції застосовані два електродвигуни потужністю 150 кВт (204 к.с.) кожен, вони встановлені на осях і забезпечують автомобілю постійний повний привід. Електродвигуни виконані модулями, які поєднують сам мотор, зубчасту передачу та інвертер. На одному заряді машина може проїхати від 563 до 643 км.

Кузов п’ятидверний, універсальний, капот короткий, довга кабіна. Разом з розставленими “по кутах” колесами це максимізувало обсяг корисного простору в салоні. Прототип має електронну архітектуру STLA Brain , за допомогою якої через супутниковий інтернет завантажуються оновлення для шасі та медіасистеми.

У салоні – індивідуальні медіаекрани для кожного пасажира, крім розваг у систему зашита можливість завантаження та встановлення додаткових додатків, а також оформлення покупок через маркетплейси. Кожен екран суміщений із фронтальною відеокамерою, тобто пасажири прямо на ходу можуть розмовляти з іншими абонентами з відеозв’язку або брати участь у відеоконференціях.

Chrysler Airflow укомплектований комплексом автопілотування AutoDrive , який відповідає третьому рівню автоматизації за класифікацією Спільноти автомобільних інженерів ( SAE ). Тобто з активованим AutoDrive машина може сама рухатися в потоці, гальмувати та повертати. Від водія не вимагається негайної реакції (може читати книгу або дивитися фільм), проте протягом обмеженого часу, визначеного виробником, він має бути готовим взяти управління на себе.

Завдяки широким дверним отворам і рівній підлозі спрощена посадка-висадка в автомобіль. Відчуття простору в салоні посилює цілісний скляний панорамний дах. Екстер’єр машини виконаний навмисне стриманим за стилем, але сучасним та обтічним. Звужені світлодіодні фари візуально об’єднані орнаментом, що підсвічується, повторюючим по конфігурації крила фірмової емблеми Chrysler . Для поліпшення обтічності на кузові мінімізували кількість виступаючих елементів – так, дверні ручки зроблені висувними, як у Tesla або Land Rover Range Rover .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Chrysler

Останні записи

Honda Fit нового покоління дебютує восени 2026 року

Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…

11.11.2025

Mitsubishi планує повернути легендарний Lancer Evolution у електричному форматі

Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…

11.11.2025

Mazda 2 перетворюється на компактний аналог CX-5

Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…

11.11.2025

Чи обов’язково вмикати аварійку при зупинці поліцією

Часто водії отримують штрафи за те, що не ввімкнули аварійну світлову сигналізацію після зупинки автомобіля…

11.11.2025

Новий Juke EV стане головним електрокросовером Nissan у Європі

Nissan офіційно розпочав дорожні випробування нового електричного Juke EV, який дебютує у 2026 році. Компактний…

11.11.2025

Чому не можна сідати в салон під час заправки авто і користуватися телефоном

Багато водіїв вважають заправку автомобіля простим і звичним процесом, проте на АЗС ховається небезпечний фактор…

11.11.2025