Авто

Suzuki представила кросовер Suzuki SX4 нового покоління для Європи

Share

Кросовер зі зміною покоління не змінився у габаритах: довжина – 4300 мм, ширина – 1785 мм, висота – 1585 мм. Колісна база складає попередні 2600 мм.

Новий SX4 розробили шляхом глибокої комплексної модернізації моделі зразка. Збережено шасі і каркас кузова, що несе, хоча всі зовнішні панелі замінені — вони формують повністю новий екстер’єр. Підвіконна лінія стала трохи вищою, з пластики боковин прибрали гостре підштампування, зменшився об’єм чорного захисного пластику, у минуле пішли масивне хромоване обрамлення решітки радіатора та вертикальні ламелі. Фари та задні ліхтарі стали повністю світлодіодними. Завдяки таким стильовим особливостям новий SX4 S-Cross сприймається як автомобіль більш солідний, ніж попередник.

Базова конфігурація машини – це 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 127 к.с. і крутний момент 235 Нм, якому допомагає система типу mild-hybrid з 48-вольтовим стартер-генератором. Потужність електромотора – 10 кВт (13,6 л.с.), момент, що крутить, – 50 Нм. Він включається при прискореннях – додає спритності і знижує витрату палива. Коробка передач – шестиступінчаста “механіка” або “автомат”.

З цією гібридною системою машина розганяється з 0 до 100 км/год за 9,5 секунд, а її максимальна швидкість досягає 194 км/год.

Недорогі версії моделі мають передній привід, топові – повний типу Allgrip AWD (з передустановками режимів руху).

В інтер’єрі — передня панель з хитромудрими формами, що складно переплітаються. Екран медіасистеми тепер встановлений поверх на зразок планшета, його діагональ — сім чи дев’ять дюймів, залежно від комплектації. Центральні дефлектори вентиляції переміщені нижче. Салон розрахований на п’ятьох дорослих, багажник має об’єм 430 літрів.

В оснащенні також заявлені система екстреного автоматичного гальмування, контроль за рухом по смузі, моніторинг «сліпих» зон і т.д.

Місце виробництва Suzuki SX4 S-Cross колишнє – це завод Magyar Suzuki в Угорщині. Продажі новинки в Євросоюзі стартують у грудні 2021 року, до Росії вона має дістатися на початку 2022-го.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий електричний Mercedes-Benz G-Class випробували на льоду

Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…

05.05.2024

Електромобілі проти машин з ДВЗ: названі найнадійніші машини

Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…

05.05.2024

Моделі Polestar отримають супершвидку зарядку за 10 хвилин

Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…

05.05.2024

Названо автомобілі які вимагають найнижчих витрат на обслуговування та ремонт у довгостроковість

З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…

05.05.2024

Водіям підказали, як заощадити на рідині, що омиває, влітку і не зіпсувати автомобіль

З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…

05.05.2024

Mercedes-Benz EQXX проїхав 1010 кілометрів на одній зарядці (відео)

Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…

05.05.2024