Авто

Suzuki представила кросовер Suzuki SX4 нового покоління для Європи

Share

Кросовер зі зміною покоління не змінився у габаритах: довжина – 4300 мм, ширина – 1785 мм, висота – 1585 мм. Колісна база складає попередні 2600 мм.

Новий SX4 розробили шляхом глибокої комплексної модернізації моделі зразка. Збережено шасі і каркас кузова, що несе, хоча всі зовнішні панелі замінені — вони формують повністю новий екстер’єр. Підвіконна лінія стала трохи вищою, з пластики боковин прибрали гостре підштампування, зменшився об’єм чорного захисного пластику, у минуле пішли масивне хромоване обрамлення решітки радіатора та вертикальні ламелі. Фари та задні ліхтарі стали повністю світлодіодними. Завдяки таким стильовим особливостям новий SX4 S-Cross сприймається як автомобіль більш солідний, ніж попередник.

Базова конфігурація машини – це 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 127 к.с. і крутний момент 235 Нм, якому допомагає система типу mild-hybrid з 48-вольтовим стартер-генератором. Потужність електромотора – 10 кВт (13,6 л.с.), момент, що крутить, – 50 Нм. Він включається при прискореннях – додає спритності і знижує витрату палива. Коробка передач – шестиступінчаста “механіка” або “автомат”.

З цією гібридною системою машина розганяється з 0 до 100 км/год за 9,5 секунд, а її максимальна швидкість досягає 194 км/год.

Недорогі версії моделі мають передній привід, топові – повний типу Allgrip AWD (з передустановками режимів руху).

В інтер’єрі — передня панель з хитромудрими формами, що складно переплітаються. Екран медіасистеми тепер встановлений поверх на зразок планшета, його діагональ — сім чи дев’ять дюймів, залежно від комплектації. Центральні дефлектори вентиляції переміщені нижче. Салон розрахований на п’ятьох дорослих, багажник має об’єм 430 літрів.

В оснащенні також заявлені система екстреного автоматичного гальмування, контроль за рухом по смузі, моніторинг «сліпих» зон і т.д.

Місце виробництва Suzuki SX4 S-Cross колишнє – це завод Magyar Suzuki в Угорщині. Продажі новинки в Євросоюзі стартують у грудні 2021 року, до Росії вона має дістатися на початку 2022-го.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові вимоги до продажу автомобілів в Україні: деталі змін

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…

17.12.2024

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024