Авто

Suzuki представила кросовер Suzuki SX4 нового покоління для Європи

Кросовер зі зміною покоління не змінився у габаритах: довжина – 4300 мм, ширина – 1785 мм, висота – 1585 мм. Колісна база складає попередні 2600 мм.

Новий SX4 розробили шляхом глибокої комплексної модернізації моделі зразка. Збережено шасі і каркас кузова, що несе, хоча всі зовнішні панелі замінені — вони формують повністю новий екстер’єр. Підвіконна лінія стала трохи вищою, з пластики боковин прибрали гостре підштампування, зменшився об’єм чорного захисного пластику, у минуле пішли масивне хромоване обрамлення решітки радіатора та вертикальні ламелі. Фари та задні ліхтарі стали повністю світлодіодними. Завдяки таким стильовим особливостям новий SX4 S-Cross сприймається як автомобіль більш солідний, ніж попередник.

Базова конфігурація машини – це 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 127 к.с. і крутний момент 235 Нм, якому допомагає система типу mild-hybrid з 48-вольтовим стартер-генератором. Потужність електромотора – 10 кВт (13,6 л.с.), момент, що крутить, – 50 Нм. Він включається при прискореннях – додає спритності і знижує витрату палива. Коробка передач – шестиступінчаста “механіка” або “автомат”.

З цією гібридною системою машина розганяється з 0 до 100 км/год за 9,5 секунд, а її максимальна швидкість досягає 194 км/год.

Недорогі версії моделі мають передній привід, топові – повний типу Allgrip AWD (з передустановками режимів руху).

В інтер’єрі — передня панель з хитромудрими формами, що складно переплітаються. Екран медіасистеми тепер встановлений поверх на зразок планшета, його діагональ — сім чи дев’ять дюймів, залежно від комплектації. Центральні дефлектори вентиляції переміщені нижче. Салон розрахований на п’ятьох дорослих, багажник має об’єм 430 літрів.

В оснащенні також заявлені система екстреного автоматичного гальмування, контроль за рухом по смузі, моніторинг «сліпих» зон і т.д.

Місце виробництва Suzuki SX4 S-Cross колишнє – це завод Magyar Suzuki в Угорщині. Продажі новинки в Євросоюзі стартують у грудні 2021 року, до Росії вона має дістатися на початку 2022-го.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Міфи про моторну оливу: що варто знати водіям

Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…

21.12.2025

Топ-10 потужних авто, які можна купити недорого прямо зараз

Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…

21.12.2025

Чи потрібно прогрівати автоматичну коробку передач узимку

У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…

21.12.2025

Новий Hyundai Tucson показали на свіжих рендерах

Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…

21.12.2025

Dacia вивела представила електрокар дешевший за бензинові авто

Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…

20.12.2025

Ford відкликає понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США

Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…

20.12.2025