Авто

Названий автомобіль із найшвидшим серійним двигуном у світі

Share

Компанія Koenigsegg завжди просувала інновації, але новий двигун V8 Jesko виводить її на більш високий рівень. За заявою шведського автовиробника, це найшвидший серійний двигун у світі.

Коли з’явився Lexus LFA з двигуном V10, інженери звернули увагу на те, що він міг набирати і втрачати оберти так швидко, що традиційний аналоговий тахометр просто не міг за ним встигати. Так виник цифровий блок. Цей налаштований двигун Yamaha був настільки швидким, що міг розігнатися з холостого ходу до 9000 об/хв всього за 0,6 секунди.

Нещодавно був представлений V12, розроблений Cosworth для GMA T.50 , здатний переходити від холостого ходу до 12 100 об/хв всього за 0,3 секунди, що відповідає 28 400 об/хв. Обидва ці вражаючі двигуни атмосферні, але твін-турбо V8 щойно «обійшов їх по всіх фронтах», оскільки мотор Koenigsegg Jesko , як було показано в новому відеоролику, представленому самим Крістіаном фон Кенігсеггом, набагато швидше за будь-який з них.

Koenigsegg Automotive AB , заснована в 1994 році Крістіаном фон Кенігсеггом, відома деякими своїми разючими інженерними та дизайнерськими досягненнями, які лежать в основі її мега-автомобілів. Компанія базується в Енгельхольмі на півдні Швеції та налічує близько 400 співробітників.

Глава компанії розкрив деякі подробиці про те, що дозволяє Jesko так швидко набирати обертів, перш ніж ми почуємо та побачимо, як це відбувається. За словами Koenigsegg , Jesko використовує доопрацьовану версію двигуна V8, який використовувався в багатьох його попередніх автомобілях.

Фон Кенігсегг пояснює, що 5,0-літровий двигун з подвійним турбонаддувом потужністю 1603 кінські сили і 1355 Нм крутного моменту постійно вдосконалюється і допрацьовується, щоб відповідати нормам викидів, що постійно посилюються, а також власним стандартам компанії. Серед цих стандартів — зробити двигун ще легшим і чуйним, ніж будь-коли.

Новий силовий агрегат розроблений у гармонії із абсолютно новою полегшеною 9-ступінчастою коробкою передач, що передає потужність на задні колеса. Ця трансмісія фактично не має маховика чи традиційного зчеплення між коробкою передач та двигуном. Тобто кожна передача має власне зчеплення, яке навряд чи більше за хокейну шайбу. В результаті двигун має неймовірно низьку інерцію, забезпечуючи дивовижну реакцію на дросельну заслінку у всьому діапазоні обертів. Додайте до цього набагато меншу вагу і обмеження швидкості різко почнуть зникати.

Крістіан вважає, що це найшвидший двигун на планеті. Він сідає в Jesko і дає йому кілька хвилин на розігрів, а підключений до гіперкар ноутбук фіксує обороти двигуна. Як тільки двигун досягне потрібної температури, фон Кенігсегг починає працювати педаллю газу, поки не досягне обмежених тестами 7800 оборотів за хвилину. Варто змигнути, і цей момент можна пропустити.

Що ж, двигун Jesko Attack (і, як наслідок, двигун J esko Absolut ) може набирати обертів з холостого ходу до 7800 об/хв (це нейтральна червона лінія, яка при включеній передачі становить 8500 об/хв) всього за 213 мілісекунд. Це трохи більше третини часу, який потрібно LFA , щоб досягти червоної межі. Це було б у середньому 31 700 об/хв.

Що ще дивніше, так це те, що під навантаженням двигун може працювати ще швидше: шведські інженери зафіксували пікові значення до 46 000 об/хв. Якщо ви коли-небудь думали, що турбонаддув автоматично означає затримку та погану реакцію дросельної заслінки, подумайте ще раз. Koenigsegg знову переписує склепіння правил.

Фон Кенігсегг заявляє, що Jesko Absolut буде найшвидшим автомобілем Koenigsegg з будь-коли створених, і додав, що швидшого серійного дорожнього автомобіля від компанії ніколи не буде. Модельний ряд дозволить покупцям вибирати між екстремальною версією Jesko Absolut та більш орієнтованою на трек версією Jesko.

Коефіцієнт аеродинамічного опору Jesko Absolut складає 0,278. У поєднанні з цим профілем з низьким лобовим опором та площею лобової частини всього 1,88 кв. м Absolut здатний легко розігнатися до швидкості 483 км/год і стати «відповіддю» Koenigsegg на рекордний Bugatti Chiron Super Sport 300+ .

В даний час випускається всього 125 екземплярів Koenigsegg Jesko, причому виробництво розділене між «звичайним» Jesko та Jesko Absolut. Незважаючи на те, що вони коштували майже 3 мільйони доларів (223,34 млн рублів, згідно з актуальним курсом), усі 125 екземплярів Jesko вже продано. Перші моделі Jesko мають бути доставлені покупцям навесні 2022 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Koenigsegg

Останні записи

Найбільший кросовер Subaru показали у новому поколінні

У модельній лінійці Subaru кросовер Ascent представлений з 2018 року. Спочатку машина була адресована США,…

22.02.2025

Нова афера на дорогах: як шахраї взимку грабують водіїв

Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…

22.02.2025

МВС України оновлює систему електронного запису до сервісних центрів

З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…

21.02.2025

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025