Авто

Названі найнадійніші дизельні двигуни з Японії та Кореї

Toyota

Найголовніший азіатський виробник дизелів із досить широкою лінійкою моделей. Незважаючи на це, 80% є позашляховиками Land Cruiser. Ще 15% посідає пікап Hilux і позашляховик Fortuner. Вся кількість моделей Toyota, що залишилася, працюють на солярі. Той факт, що поширеність в Росії гібридної моделі Prius з лишком обходить обсяг продажу дизельного кросовера RAV4, може багато про що говорити.

Nissan

Другий за поширеністю дизелів автовиробник Японії також добре відомий. Насамперед ми говоримо про моделі Patrol та Pathfinder. Як не дивно, обидві ці моделі в результаті опинилися за бортом ринку через відсутність у гамі Nissan хорошого нового дизеля. 3.0-літровий двигун Patrol був не такий гарний, а рамний Pathfinder не витримав конкуренції з кросоверами.

Однак у гамі Nissan розташувався 2.2-літровий двигун серії YD, який багато хто в Росії знає за варіацією 22DDTi на кросовері X-Trail генерації Т30. Дизель дуже витривалий, але, знову ж таки, просить уваги.

Honda

За всю свою історію у компанії Honda було лише три легкові дизелі, один з яких перейшов до японців від британського виробника Rover. Проте відповідальний підхід розробників до своєї роботи дав змогу одразу отримати непоганий агрегат. Йдеться про 2.2-літровий дизель N22A у різних варіаціях, який робили, само собою, спеціально під європейський авторинок, так що в Росії популярність цього агрегату вкрай обмежена.

Hyundai\Kia

Один із тих рідкісних випадків, коли майже вся популярна лінійка дизельних двигунів вийшла вдалою. Проблема в тому, що концерн Hyundai-Kia фактично вчився робити дизельні двигуни, дивлячись на чужі помилки сусідів з Японії, а тому багато нюансів розглядалися для корейців європейськими дизелістами.

Саме у зв’язку з цим найуспішнішою вважається серія євро-агрегатів, яка позначається як «U». Це мотори модифікацій D4FA, D4FB та D4FD або простіше об’ємом 1.5, 1.6 та 1.7 літра. У Росії найчастіше зустрічається дизельний Hyundai Matrix 1.5 і Hyundai i40 1.7. А двигун 1.6 краще за інших відомий у нас по Kia Soul.

Набагато краще за маленькі дизелі в нашій країні відомі корейські силові агрегати, які ставилися на кросовери. Найпоширеніші з них – мотори серії «R» об’ємом 2.0 та 2.2 літра серії D4HA. Двигуни стали вельми надійні, що особливо помітно на контрасті з невдалим бензиновим агрегатом 2.0 і рідше 2.4, які скандально відомі за задирами на циліндрах. Слідкувати в корейських дизелях необхідно тільки за якісною профілактикою: паливо, олія, працездатність клапана ЄДР, не забрудненість впускного колектора. А єдиним слабким місцем можна назвати шків коленвала, який розбовтується швидше, ніж належить.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025

Названо 3 способи вберегти машину від викрадення

Статистика показує, що сучасна сигналізація проти викрадення недостатньо ефективна для повного захисту автомобіля. Зловмисники постійно…

13.11.2025