Toyota
Найголовніший азіатський виробник дизелів із досить широкою лінійкою моделей. Незважаючи на це, 80% є позашляховиками Land Cruiser. Ще 15% посідає пікап Hilux і позашляховик Fortuner. Вся кількість моделей Toyota, що залишилася, працюють на солярі. Той факт, що поширеність в Росії гібридної моделі Prius з лишком обходить обсяг продажу дизельного кросовера RAV4, може багато про що говорити.
Nissan
Другий за поширеністю дизелів автовиробник Японії також добре відомий. Насамперед ми говоримо про моделі Patrol та Pathfinder. Як не дивно, обидві ці моделі в результаті опинилися за бортом ринку через відсутність у гамі Nissan хорошого нового дизеля. 3.0-літровий двигун Patrol був не такий гарний, а рамний Pathfinder не витримав конкуренції з кросоверами.
Однак у гамі Nissan розташувався 2.2-літровий двигун серії YD, який багато хто в Росії знає за варіацією 22DDTi на кросовері X-Trail генерації Т30. Дизель дуже витривалий, але, знову ж таки, просить уваги.
Honda
За всю свою історію у компанії Honda було лише три легкові дизелі, один з яких перейшов до японців від британського виробника Rover. Проте відповідальний підхід розробників до своєї роботи дав змогу одразу отримати непоганий агрегат. Йдеться про 2.2-літровий дизель N22A у різних варіаціях, який робили, само собою, спеціально під європейський авторинок, так що в Росії популярність цього агрегату вкрай обмежена.
Hyundai\Kia
Один із тих рідкісних випадків, коли майже вся популярна лінійка дизельних двигунів вийшла вдалою. Проблема в тому, що концерн Hyundai-Kia фактично вчився робити дизельні двигуни, дивлячись на чужі помилки сусідів з Японії, а тому багато нюансів розглядалися для корейців європейськими дизелістами.
Саме у зв’язку з цим найуспішнішою вважається серія євро-агрегатів, яка позначається як «U». Це мотори модифікацій D4FA, D4FB та D4FD або простіше об’ємом 1.5, 1.6 та 1.7 літра. У Росії найчастіше зустрічається дизельний Hyundai Matrix 1.5 і Hyundai i40 1.7. А двигун 1.6 краще за інших відомий у нас по Kia Soul.
Набагато краще за маленькі дизелі в нашій країні відомі корейські силові агрегати, які ставилися на кросовери. Найпоширеніші з них – мотори серії «R» об’ємом 2.0 та 2.2 літра серії D4HA. Двигуни стали вельми надійні, що особливо помітно на контрасті з невдалим бензиновим агрегатом 2.0 і рідше 2.4, які скандально відомі за задирами на циліндрах. Слідкувати в корейських дизелях необхідно тільки за якісною профілактикою: паливо, олія, працездатність клапана ЄДР, не забрудненість впускного колектора. А єдиним слабким місцем можна назвати шків коленвала, який розбовтується швидше, ніж належить.
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…
Leave a Comment