Авто

Названі найнадійніші дизельні двигуни з Японії та Кореї

Toyota

Найголовніший азіатський виробник дизелів із досить широкою лінійкою моделей. Незважаючи на це, 80% є позашляховиками Land Cruiser. Ще 15% посідає пікап Hilux і позашляховик Fortuner. Вся кількість моделей Toyota, що залишилася, працюють на солярі. Той факт, що поширеність в Росії гібридної моделі Prius з лишком обходить обсяг продажу дизельного кросовера RAV4, може багато про що говорити.

Nissan

Другий за поширеністю дизелів автовиробник Японії також добре відомий. Насамперед ми говоримо про моделі Patrol та Pathfinder. Як не дивно, обидві ці моделі в результаті опинилися за бортом ринку через відсутність у гамі Nissan хорошого нового дизеля. 3.0-літровий двигун Patrol був не такий гарний, а рамний Pathfinder не витримав конкуренції з кросоверами.

Однак у гамі Nissan розташувався 2.2-літровий двигун серії YD, який багато хто в Росії знає за варіацією 22DDTi на кросовері X-Trail генерації Т30. Дизель дуже витривалий, але, знову ж таки, просить уваги.

Honda

За всю свою історію у компанії Honda було лише три легкові дизелі, один з яких перейшов до японців від британського виробника Rover. Проте відповідальний підхід розробників до своєї роботи дав змогу одразу отримати непоганий агрегат. Йдеться про 2.2-літровий дизель N22A у різних варіаціях, який робили, само собою, спеціально під європейський авторинок, так що в Росії популярність цього агрегату вкрай обмежена.

Hyundai\Kia

Один із тих рідкісних випадків, коли майже вся популярна лінійка дизельних двигунів вийшла вдалою. Проблема в тому, що концерн Hyundai-Kia фактично вчився робити дизельні двигуни, дивлячись на чужі помилки сусідів з Японії, а тому багато нюансів розглядалися для корейців європейськими дизелістами.

Саме у зв’язку з цим найуспішнішою вважається серія євро-агрегатів, яка позначається як «U». Це мотори модифікацій D4FA, D4FB та D4FD або простіше об’ємом 1.5, 1.6 та 1.7 літра. У Росії найчастіше зустрічається дизельний Hyundai Matrix 1.5 і Hyundai i40 1.7. А двигун 1.6 краще за інших відомий у нас по Kia Soul.

Набагато краще за маленькі дизелі в нашій країні відомі корейські силові агрегати, які ставилися на кросовери. Найпоширеніші з них – мотори серії «R» об’ємом 2.0 та 2.2 літра серії D4HA. Двигуни стали вельми надійні, що особливо помітно на контрасті з невдалим бензиновим агрегатом 2.0 і рідше 2.4, які скандально відомі за задирами на циліндрах. Слідкувати в корейських дизелях необхідно тільки за якісною профілактикою: паливо, олія, працездатність клапана ЄДР, не забрудненість впускного колектора. А єдиним слабким місцем можна назвати шків коленвала, який розбовтується швидше, ніж належить.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025