Марка Genesis представила електромобіль Electrified GV70 у рамках міжнародного автосалону у китайському Гуанчжоу. Від виконання кросовера з ДВЗ новинка майже не відрізняється екстер’єром, але при цьому здатна розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди та проїхати понад 500 км на одній зарядці. Силовий агрегат робить цю новинку найпотужнішим і найшвидшим кросовером GV70 в лінійці.
Відрізнити електроверсію Genesis Electrified GV70 від інших кросоверів можна за бамперами спеціальної конфігурації, інших колісних дисків та відсутності патрубків вихлопної системи. Крім цього, виконання Electrified GV70 отримало радіаторні грати з власним наповненням: за нею знаходиться порт для підключення зарядного кабелю. Повідомляється, що зміни у зовнішності кросовера мають на меті поліпшення аеродинамічних параметрів.
У салоні Electrified GV70 з’явилися екологічно чисті оздоблювальні матеріали та підрульові перемикачі для регулювання технології рекуперації. Центральний тунель електрокара став компактнішим і тепер знаходиться нижче.
Genesis Electrified GV70 продаватиметься тільки в двомоторному варіанті: силова установка новинки розвиває в режимі Boost 490 к.с. і 700 Нм максимального моменту, що крутить. Першу “сотню” електрокросовер здатний набрати за 4,5 секунди.
Максимальна швидкість Electrified GV70 поки що не озвучена, як і ємність акумуляторів. Розробники новинки повідомляють, що автомобіль здатний проїхати без підзарядки понад 500 км, проте для домашнього ринку заявляють число на 100 км скромніше з урахуванням вимог локальної системи сертифікації. Застосування 350-кіловатної системи заряджання дає можливість зарядити батареї з 10% до 80% за 18 хвилин.
Електроніка Electrified GV70 здатна під час руху відключати один із моторів, знижуючи витрату енергії. Кросовер отримав також позашляховий режим діяльності бортової електроніки, названий e-Terrain . Електроннокерована підвіска здатна підлаштовуватись під дорожні умови на основі інформації з фронтальної камери та навігації, а технологія рекуперації дає можливість пересуватися в режимі «однієї педалі».
Нарешті, Electrified GV70 оснастили активною системою шумоподавлення та функцією V2L , яка дозволяє підключати до електромобіля додаткові електричні пристрої: наприклад, побутові прилади. Коли саме новий Genesis Electrified GV70 з’явиться у продажу, поки що немає інформації, але автовиробник уже пообіцяв, що одними Китаєм та Південною Кореєю поширення новинки не обмежиться.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment