Авто

Genesis представив унікальний електрокросовер GV70 (ФОТО)

Марка Genesis представила електромобіль Electrified GV70 у рамках міжнародного автосалону у китайському Гуанчжоу. Від виконання кросовера з ДВЗ новинка майже не відрізняється екстер’єром, але при цьому здатна розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди та проїхати понад 500 км на одній зарядці. Силовий агрегат робить цю новинку найпотужнішим і найшвидшим кросовером GV70 в лінійці.

Відрізнити електроверсію Genesis Electrified GV70 від інших кросоверів можна за бамперами спеціальної конфігурації, інших колісних дисків та відсутності патрубків вихлопної системи. Крім цього, виконання Electrified GV70 отримало радіаторні грати з власним наповненням: за нею знаходиться порт для підключення зарядного кабелю. Повідомляється, що зміни у зовнішності кросовера мають на меті поліпшення аеродинамічних параметрів.

У салоні Electrified GV70 з’явилися екологічно чисті оздоблювальні матеріали та підрульові перемикачі для регулювання технології рекуперації. Центральний тунель електрокара став компактнішим і тепер знаходиться нижче.

Genesis Electrified GV70 продаватиметься тільки в двомоторному варіанті: силова установка новинки розвиває в режимі Boost 490 к.с. і 700 Нм максимального моменту, що крутить. Першу “сотню” електрокросовер здатний набрати за 4,5 секунди.

Максимальна швидкість Electrified GV70 поки що не озвучена, як і ємність акумуляторів. Розробники новинки повідомляють, що автомобіль здатний проїхати без підзарядки понад 500 км, проте для домашнього ринку заявляють число на 100 км скромніше з урахуванням вимог локальної системи сертифікації. Застосування 350-кіловатної системи заряджання дає можливість зарядити батареї з 10% до 80% за 18 хвилин.

Електроніка Electrified GV70 здатна під час руху відключати один із моторів, знижуючи витрату енергії. Кросовер отримав також позашляховий режим діяльності бортової електроніки, названий e-Terrain . Електроннокерована підвіска здатна підлаштовуватись під дорожні умови на основі інформації з фронтальної камери та навігації, а технологія рекуперації дає можливість пересуватися в режимі «однієї педалі».

Нарешті, Electrified GV70 оснастили активною системою шумоподавлення та функцією V2L , яка дозволяє підключати до електромобіля додаткові електричні пристрої: наприклад, побутові прилади. Коли саме новий Genesis Electrified GV70 з’явиться у продажу, поки що немає інформації, але автовиробник уже пообіцяв, що одними Китаєм та Південною Кореєю поширення новинки не обмежиться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Genesis

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025