Марка Genesis представила електромобіль Electrified GV70 у рамках міжнародного автосалону у китайському Гуанчжоу. Від виконання кросовера з ДВЗ новинка майже не відрізняється екстер’єром, але при цьому здатна розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди та проїхати понад 500 км на одній зарядці. Силовий агрегат робить цю новинку найпотужнішим і найшвидшим кросовером GV70 в лінійці.
Відрізнити електроверсію Genesis Electrified GV70 від інших кросоверів можна за бамперами спеціальної конфігурації, інших колісних дисків та відсутності патрубків вихлопної системи. Крім цього, виконання Electrified GV70 отримало радіаторні грати з власним наповненням: за нею знаходиться порт для підключення зарядного кабелю. Повідомляється, що зміни у зовнішності кросовера мають на меті поліпшення аеродинамічних параметрів.
У салоні Electrified GV70 з’явилися екологічно чисті оздоблювальні матеріали та підрульові перемикачі для регулювання технології рекуперації. Центральний тунель електрокара став компактнішим і тепер знаходиться нижче.
Genesis Electrified GV70 продаватиметься тільки в двомоторному варіанті: силова установка новинки розвиває в режимі Boost 490 к.с. і 700 Нм максимального моменту, що крутить. Першу “сотню” електрокросовер здатний набрати за 4,5 секунди.
Максимальна швидкість Electrified GV70 поки що не озвучена, як і ємність акумуляторів. Розробники новинки повідомляють, що автомобіль здатний проїхати без підзарядки понад 500 км, проте для домашнього ринку заявляють число на 100 км скромніше з урахуванням вимог локальної системи сертифікації. Застосування 350-кіловатної системи заряджання дає можливість зарядити батареї з 10% до 80% за 18 хвилин.
Електроніка Electrified GV70 здатна під час руху відключати один із моторів, знижуючи витрату енергії. Кросовер отримав також позашляховий режим діяльності бортової електроніки, названий e-Terrain . Електроннокерована підвіска здатна підлаштовуватись під дорожні умови на основі інформації з фронтальної камери та навігації, а технологія рекуперації дає можливість пересуватися в режимі «однієї педалі».
Нарешті, Electrified GV70 оснастили активною системою шумоподавлення та функцією V2L , яка дозволяє підключати до електромобіля додаткові електричні пристрої: наприклад, побутові прилади. Коли саме новий Genesis Electrified GV70 з’явиться у продажу, поки що немає інформації, але автовиробник уже пообіцяв, що одними Китаєм та Південною Кореєю поширення новинки не обмежиться.
Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…
Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…
Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…
Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…
Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…
Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…
Leave a Comment