І тут справа зовсім не в типі кузова, а в наявності «залізного» повного приводу та знижок.
Питання відмінності позашляховика від кросовера делікатне. Одні вважають позашляховиком тільки ті автомобілі, які мають раму і міст. Інші відносять до позашляховиків моделі з понижувальною передачею у роздаванні. А хтось — будь-який повнопривідний автомобіль, хоч трохи піднятий над дорогою.
Ми відносимо до позашляховиків автомобілі з “залізним” повним приводом (ніяких міжосьових муфт, тільки диференціали або жорсте підключається) і наявністю знижувальної передачі. Незалежно від того, чи є примусове механічне блокування.
Відповідно, до кросоверів або паркетників можна віднести всі інші автомобілі з постійним або повним приводом, що підключається, і міжосьовою муфтою будь-якого типу.
При цьому на кшталт кузова — несучий або рамний — поділу немає.
Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…
На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…
Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…
Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…
У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…
Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…
Leave a Comment