І тут справа зовсім не в типі кузова, а в наявності «залізного» повного приводу та знижок.
Питання відмінності позашляховика від кросовера делікатне. Одні вважають позашляховиком тільки ті автомобілі, які мають раму і міст. Інші відносять до позашляховиків моделі з понижувальною передачею у роздаванні. А хтось — будь-який повнопривідний автомобіль, хоч трохи піднятий над дорогою.
Ми відносимо до позашляховиків автомобілі з “залізним” повним приводом (ніяких міжосьових муфт, тільки диференціали або жорсте підключається) і наявністю знижувальної передачі. Незалежно від того, чи є примусове механічне блокування.
Відповідно, до кросоверів або паркетників можна віднести всі інші автомобілі з постійним або повним приводом, що підключається, і міжосьовою муфтою будь-якого типу.
При цьому на кшталт кузова — несучий або рамний — поділу немає.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment