І тут справа зовсім не в типі кузова, а в наявності «залізного» повного приводу та знижок.
Питання відмінності позашляховика від кросовера делікатне. Одні вважають позашляховиком тільки ті автомобілі, які мають раму і міст. Інші відносять до позашляховиків моделі з понижувальною передачею у роздаванні. А хтось — будь-який повнопривідний автомобіль, хоч трохи піднятий над дорогою.
Ми відносимо до позашляховиків автомобілі з “залізним” повним приводом (ніяких міжосьових муфт, тільки диференціали або жорсте підключається) і наявністю знижувальної передачі. Незалежно від того, чи є примусове механічне блокування.
Відповідно, до кросоверів або паркетників можна віднести всі інші автомобілі з постійним або повним приводом, що підключається, і міжосьовою муфтою будь-якого типу.
При цьому на кшталт кузова — несучий або рамний — поділу немає.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment