Щоб впоратися з аваріями на високій швидкості, які продовжують призводити до загибелі людей на дорогах, Інститут страхування безпеки дорожнього руху США (IIHS) запроваджує суворіші краш-тести у разі бічного удару. Йому зазнали 20 невеликих (за американськими мірками) позашляховиків, і лише один із них отримав хорошу оцінку.
Всі автомобілі відносяться до 2021 модельного року, а це означає, що вони оснащені новітніми технологіями та системами безпеки. Тільки Mazda CX-5 отримала хорошу оцінку, а решта дев’яти позашляховиків – Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza та Volvo XC40 – отримали оцінку «прийнятно».
Вісім автомобілів – Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage та Lincoln Corsair – отримали мінімальну оцінку, а Honda HR-V та Mitsubishi Eclipse Cross – «погану» оцінку за тест.
Новий бічний краш-тест включає зіткнення з більш важким бар’єром, що рухається з більшою швидкістю, щоб імітувати зіткнення з транспортним засобом. Нині бар’єр – 1896 кг, що близько до ваги сучасного середнього позашляховика. Він уражає машину на швидкості 60 км/год. У попередньому варіанті випробувань перешкода важила 1497 кг, а швидкість зіткнення становила 50 км/год.
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…
В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…
Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…
Leave a Comment