Щоб впоратися з аваріями на високій швидкості, які продовжують призводити до загибелі людей на дорогах, Інститут страхування безпеки дорожнього руху США (IIHS) запроваджує суворіші краш-тести у разі бічного удару. Йому зазнали 20 невеликих (за американськими мірками) позашляховиків, і лише один із них отримав хорошу оцінку.
Всі автомобілі відносяться до 2021 модельного року, а це означає, що вони оснащені новітніми технологіями та системами безпеки. Тільки Mazda CX-5 отримала хорошу оцінку, а решта дев’яти позашляховиків – Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza та Volvo XC40 – отримали оцінку «прийнятно».
Вісім автомобілів – Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage та Lincoln Corsair – отримали мінімальну оцінку, а Honda HR-V та Mitsubishi Eclipse Cross – «погану» оцінку за тест.
Новий бічний краш-тест включає зіткнення з більш важким бар’єром, що рухається з більшою швидкістю, щоб імітувати зіткнення з транспортним засобом. Нині бар’єр – 1896 кг, що близько до ваги сучасного середнього позашляховика. Він уражає машину на швидкості 60 км/год. У попередньому варіанті випробувань перешкода важила 1497 кг, а швидкість зіткнення становила 50 км/год.
Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…
У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…
Ідеальних автомобілів не буває, але деякі проблеми можуть серйозно підірвати репутацію цілих поколінь моделей. Про…
Volkswagen розкрив перші характеристики серійного електромобіля ID. Polo та підтвердив, що стартова ціна моделі в…
Багато водіїв прагнуть підтримувати чистоту авто навіть взимку, але холод робить миття складнішим і ризиковим.…
Зараз багато говорять про радіомаяк DGT V16, який з 2026 року повністю замінить аварійні трикутники.…
Leave a Comment