Автомобільні експерти проаналізували стан машин у віці від 3 до 4 років і склали список найнадійніших за результатами оглядів, проведених у першому півріччі 2021 року. Дослідження проводилося серед десятків тисяч машин, які були виставлені на платформі CarPriсe.
Під надійністю автомобіля кожен з автовласників розуміє щось своє. Хтось вважає, що надійність – це безпроблемна робота двигуна, коробки передач і численної електроніки.
Інші впевнені, що національна безпека кузова, довга відсутність корозії і здатність без особливих проблем пережити невеликі ДТП – найголовніше. А інше можна замінити. Ну а хтось упевнений, що тільки сукупність усіх цих факторів – це і є надійність.
Тому аналітики підготували одразу три рейтингу. Перший з них – зведений рейтинг надійності «триліток», складений за сумою параметрів «робота вузлів і агрегатів» і «стан кузова».
Лідером зведеного рейтингу стали Nissan Qashqai II і Toyota RAV4 IV (рестайлінг). Різниця між автомобілями становить всього 0,01. Надійна конструкція разом зі спокійним стилем водіння першого власника гарантує майбутньому господарю кілька років експлуатації авто без будь-яких проблем.
На третьому місці Hyundai Creta, на четвертому – Volkswagen Tiguan II, на п’ятому – Ford Kuga II (рестайлінг). У топ-10 також увійшли Skoda Octavia III (рестайлінг) і чотири моделі компанії Kia. Це Optima IV (рестайлінг), Sportage IV, Cerato III (рестайлінг), Soul II (рестайлінг).
Для тих, хто вважає технічний стан машини головним параметром надійності, експерти склали топ-10 моделей, які набрали найвищі бали за шкалою «технічний стан агрегатів» – робота двигуна, коробки передач, електрики, електроніки, а також підвіски – в сумі кожен автомобіль перевіряється по 150 параметрам.
Лідером виявився Kia Cerato III (рестайлінг), який набрав в десятках оглядів вищий бал. Аналітики відзначають, що рідко, коли все оглянуті авто мають таку оцінку по безлічі технічних параметрів. Слідом ідуть лідери зведеного рейтингу надійності – Nissan Qashqai II і Toyota RAV4 IV (рестайлінг).
Далі розташувалися Kia Soul II (рестайлінг), Mitsubishi Outlander III (рестайлінг 2), Kia Sportage IV, Volkswagen Tiguan II, Hyundai Creta I, Skoda Octavia III (рестайлінг), Kia Optima IV (рестайлінг).
Для тих, кому важливо, як себе веде кузов автомобіля в українських умовах після трьох років експлуатації, був підготовлений топ-10 автомобілів з високими балами по параметру «стан кузова». Машини, які набрали найвищі бали в цьому рейтингу, відрізняються не тільки відмінним станом кузовних деталей, але і безаварійної їздою їх власників.
На першій сходинці Hyundai Creta, в трійку кращих потрапили Volkswagen Tiguan II і Ford Kuga II (рестайлінг). У топ-10 також значаться Nissan Qashqai II, Toyota RAV 4 IV (рестайлінг), Renault Kaptur, Skoda Octavia III (рестайлінг), Kia Optima IV Р (рестайлінг). Lada Vesta, Ford Focus III (рестайлінг).
Примітно, що на дев’ятому місці розташувалася Lada Vesta. На ранніх машинах досить часто зустрічалися відколи на капоті, крилах і бамперах. Сьогодні ж цей автомобіль після трьох років експлуатації показує результати на рівні моделей більш дорогих цінових категорій.
«У всьому світі« трилітки »- це найбажаніший сегмент ринку старих автомобілів. Після трьох років експлуатації ціна таких машин істотно знижується, а їх технічний стан все ще на рівні нового автомобіля. Ось тому на хороші «трилітки» ведеться справжнє полювання.
Щорічно ми перевіряємо десятки тисяч машин і знаємо сильні та слабкі місця кожної з моделей. Потрібно також враховувати, що через три-чотири роки починають проявлятися особливості характеру і манери водіння їх власників.
Потужний автомобіль провокує на динамічну і навіть агресивну їзду, що часто призводить до зносу двигуна і коробки передач. І навпаки, невеликі сімейні кросовери через три роки рідко мають високий пробіг або серйозні пошкодження кузова. Сукупність роботи інженерів і стилістика водіння формує портрет будь-якого уживаного авто. Кожен автомобіль унікальний і має свою власну історію. Сподіваюся, наша статистика дозволить зробити багатьом майбутнім автовласникам правильний вибір », – коментує підсумки дослідження Маттье Ланнегранд , генеральний директор CarPrice.
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
Leave a Comment