Британський журнал WhatCar провів масштабне дослідження за споживанням пального автомобілями – а саме, з’ясував, як реальна витрата палива відрізняється від того, який заявляється офіційно, повідомляє АвтоПортал.
За основу колеги взяли дані, які отримали в ході своїх експериментів, а також інформацію щодо споживання пального від самих виробників. Останні, до слова, покладаються на новий всесвітній стандарт (методику) визначення витрати палива WLTP, який діє з 2019 року. Раніше ж до уваги бралися числа, певні по циклу NEDC – на сьогоднішній день він вважається застарілим.
Як і інші тести, випробування WhatCar проводилися в лабораторних умовах, проте вони були максимально наближені до реальних (моделювання пересування в місті, селищі / селі, на шосе …) на відміну від тих же вимірів по WLTP і NEDC.
А ось які результати вийшли з певною моделлю (ТОП-5 кращих і гірших)
5. Honda Civic Type R
На п’ятому місці – Honda Civic Type R. 320-сильний спорт-хетч виявився на 9,2% економічніше, ніж показав тест WLTP, чого ніяк не можна було очікувати від такої потужної моделі.
4. Dacia / Renault Duster
Відразу за Цивик йде Dacia / Renault Duster з бензиновим двигуном потужністю 130 к.с. Популярний франко-румунський кросовер вже зарекомендував себе відмінним співвідношенням ціни і якості, а економічність 1,3-літрового мотора привносить йому лише додатковою привабливості. Автомобіль споживає на 10,1 відсотка менше заявленого.
3. Volkswagen Up!
Невеликий легкий міський автомобіль, який показав на 10,5% кращий результат, ніж в офіційних тестах. До речі, сама економічна модель в цьому списку.
2. Honda CR-V Hybrid
На другому місці в рейтингу знаходиться гібрид, – і знову Honda. В разі з CR-V бензиновий двигун не виконує тягову роль – йому відведена роль генератора (енергії для основного електромотора). Таким чином, ДВС зазнає мінімальних навантажень, а, отже, споживає набагато менше палива. При цьому випробування ВатКар показало, що він ще й витрачає на 12,3% менше заявленого.
1. Ford Ranger (дизельний)
Ренжер далеко не найекономічніший автомобіль, однак у нього найменша різниця серед всіх по реальному і заявленому запасу ходу. Цілих 18,6%!
5. Audi A3 Sedan
Audi A3 в версії 35 TFSI – перший у списку аутсайдерів. Він витрачає на 16% більше, ніж говорить WLTP.
4. Renault Clio e-tech
Четверте місце серед самих «ненажерливих» автомобілів зайняв гібридний Renault Clio. У тесті він витратив палива на 19,6% більше заявленого.
3. Ford Fiesta
На третьому місці розташувався Ford Fiesta з 1,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 155 к.с. Двигун, як видно, продуктивний і при цьому очікувано «апетитний». Різниця – на рівні 20%.
2. Suzuki Swace
А на передостанньому місці знаходиться гібрид Suzuki Swace, який показав результат на 21,6% гірше, ніж на випробуваннях по WLTP.
1. BMW 420d
Нарешті, останній автомобіль антіТОП – BMW 420d. Згідно з тестом WhatCar, у нього різниця в споживанні палива складає 26,4% (більше заявленого).
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…
Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…
Tesla представила оновлену Model 3 Performance 23 квітня, викликавши велику цікавість. Електромобіль отримав більше потужності, кращу ефективність та…
Ford розглядає можливість розширення лінійки Mustang після успішного запуску електрокросовера Mach-E під цим брендом. У…
Leave a Comment