Німецькі автовиробники BMW і Daimler планують зберегти вартість автомобілів, що подорожчали, на нинішньому рівні навіть після того, як вирішиться проблема дефіциту комп’ютерних чипів, повідомляє “Лента.ру”.
Компанії мають намір встановити потрібний для себе обсяг поставок і обмежувати його при необхідності.
“Ми будемо свідомо створювати дефіцит автомобілів, щоб збільшити попит. І в той же час зосередимося на виробництві люксових машин”, – заявив фінансовий директор Daimler Харальд Вільгельм.
У BMW вирішили дотримуватися такої ж стратегії.
“За останні два роки ми значно поліпшили можливості по ціноутворенню”, – зазначив фінансовий директор BMW Ніколас Пітер.
За його словами, якщо раніше клієнти витрачали на купівлю автомобіля не більше декількох годин, то тепер готові чекати кілька місяців. Зміна в підході покупців позитивно впливає на цінову політику компаній.
Останнім часом дилерські центри різко скоротили розмір знижок, які зазвичай складають 15 відсотків. У Європі та США знижки знизилися мінімум в два рази в порівнянні з піком пандемії, хоча зменшення на один процентний пункт забезпечує прибуток в 20 мільярдів доларів, пояснив аналітик з питань автомобільного ринку Арндт Еллінгхорст.
Світові автовиробники зіткнулися з дефіцитом комп’ютерних чипів після початку пандемії. Їм доводиться конкурувати не тільки між собою, а й з виробниками побутової техніки, яким також потрібні мікросхеми. Найбільші виробники чипів не встигають за попитом.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment