Німецькі автовиробники BMW і Daimler планують зберегти вартість автомобілів, що подорожчали, на нинішньому рівні навіть після того, як вирішиться проблема дефіциту комп’ютерних чипів, повідомляє “Лента.ру”.
Компанії мають намір встановити потрібний для себе обсяг поставок і обмежувати його при необхідності.
“Ми будемо свідомо створювати дефіцит автомобілів, щоб збільшити попит. І в той же час зосередимося на виробництві люксових машин”, – заявив фінансовий директор Daimler Харальд Вільгельм.
У BMW вирішили дотримуватися такої ж стратегії.
“За останні два роки ми значно поліпшили можливості по ціноутворенню”, – зазначив фінансовий директор BMW Ніколас Пітер.
За його словами, якщо раніше клієнти витрачали на купівлю автомобіля не більше декількох годин, то тепер готові чекати кілька місяців. Зміна в підході покупців позитивно впливає на цінову політику компаній.
Останнім часом дилерські центри різко скоротили розмір знижок, які зазвичай складають 15 відсотків. У Європі та США знижки знизилися мінімум в два рази в порівнянні з піком пандемії, хоча зменшення на один процентний пункт забезпечує прибуток в 20 мільярдів доларів, пояснив аналітик з питань автомобільного ринку Арндт Еллінгхорст.
Світові автовиробники зіткнулися з дефіцитом комп’ютерних чипів після початку пандемії. Їм доводиться конкурувати не тільки між собою, а й з виробниками побутової техніки, яким також потрібні мікросхеми. Найбільші виробники чипів не встигають за попитом.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment