Німецький підрозділ Mercedes-AMG продемонстрував cвій перший електромобіль – спортивну версію електричного седана EQS. Машина незабаром з’явиться в дилерських центрах бренду.
Новинка, що отримала назву Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, базується на топовій версії Mercedes-Benz EQS 580 4Matic. Зовні її можна буде відрізнити за іншим малюнком передньої панелі, збільшеним спойлером на кришці багажника та поліпшеним дифузором. В інтер’єрі з’явилися декоративні червоні вставки і спортивні сидіння.
Технічна частина має куди більше відмінностей від звичайної моделі. Версія від AMG оснащується іншими електромоторами. Навіть в стандартному режимі силова установка видає 649 кінських сил та 949 Нм моменту (проти 524 к.с. і 855 Нм моменту у звичайного EQS). Ба більше, автомобіль має режим Race Start, який дозволяє короткочасно підняти показники седана до 751 к.с. та 1020 Нм крутного моменту.
Що стосується динаміки, то у розгоні до 100 км/год AMG EQS майже на секунду швидший (3,4 сек) від свого цивільного колеги, а його максимальна швидкість становить 250 км/год – на 40 більше, ніж у звичайного EQS. Цікаво, що в спортивному відділенні не наважилися чіпати батарею, вона, як і раніше, має об`єм у 107 кВт*год. Запас ходу не уточнюється, але, за даними видання Autobild, машина здатна проїжджати на одному заряді трохи менше 600 кілометрів.
Перші покупці зможуть отримати свої заряджені седани вже на початку наступного року. Цінник на новинку поки не озвучено, за даними зарубіжних видань, він поминатиметься з 150 000 євро.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment