Авто

Компанія Toyota показала, які варіанти дизайну розглядала для Land Cruiser 300

Share

В рамках промокампанії позашляховика Land Cruiser нового покоління в Японії марка Toyota розповсюдила зображення пошукових ескізів, підготовлених в процесі розробки екстер’єру нового Land Cruiser 300, – ці малюнки можна вважати альтернативними варіантами вигляду, які були відкинуті.

Зовнішній вигляд серійного Land Cruiser 300 в порівнянні з попередньою моделлю радикальних змін не зазнав, навпаки, це результат тонкої опрацювання деталей впізнаваного образу. Як з’ясувалося, консервативний тон в роботі над дизайном Land Cruiser 300 було поставлено з самого початку, ні один проект нічого концептуально нового не пропонував, все пошуки не виходили за рамки стилю.

Цікаво тут перш за все те, що об’єднує мотивом багатьох експериментів зі стилем Land Cruiser 300 був шестикутник або гексагон і що схвалений варіант дизайну чи не єдиний до цих експериментів не відносився.

Один з дизайн-проектів під назвою World Runner представляє увазі шестикутник у фронтальній проекції машини. Умовно крайніми точками кузова в поперечному розрізі повинні були стати вершини поздовжніх граней на рівні дверних ручок. Вгору і вниз від граней кузов звужувався. Крил в проекті надавався вид нарочито привнесених форм.

Сміливіший досвід з шестикутною в розрізі основою представляє проект HEX-Y . Вузькі і високі бампери, чорні контрастні панелі по всій поверхні фронту і корми, оптика з набору однакових світлових елементів круглої форми – все це додає машині схожість з гоночними прототипами ралі-рейдів.

Ближче інших до реалізації, судячи з усього, підійшов дизайн-проект Gross Ingot , з допрацьованим варіантом якого у серійного Land Cruiser 300 вже простежується очевидна схожість. Початковий Gross Ingot можна описати як захищений транспортер для ворожого середовища: прості обсяги, масивні грубі виступаючі форми, низькі вікна, вузька заглиблена в товщу «броні» оптика і гексагональна решітка радіатора і колісні арки.

Оскільки Land Cruiser – дуже важливий і традиційно успішний продукт Toyota Motor, компанія не могла дозволити собі радикальні експерименти з дизайном машини, зробивши вибір на користь класичних пропорцій і помірно пластиу зовнішніх панелей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024

Red Bull розсекретив дату дебюту власного гіперкара RB17

У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…

04.05.2024

Представлений новий недорогий кросовер від Cupra (фото)

Модернізований кросовер Cupra Formentor 2025 модельного року представили під іміджевим брендом, який компанія SEAT створила…

04.05.2024

Без цих документів за кермо не можна: українським водіям загрожують серйозні штрафи

Українські водії перед поїздкою мають бути дуже уважними. Необхідно перевірити, чи є при собі три…

04.05.2024

Hyundai відкликає понад 13 000 автомобілів через дефект вихлопної системи

Компанія Hyundai заявила про рішення відкликати 13500 авто для усунення несправності, відповідно до інформації від…

04.05.2024