Авто

Компанія Toyota показала, які варіанти дизайну розглядала для Land Cruiser 300

В рамках промокампанії позашляховика Land Cruiser нового покоління в Японії марка Toyota розповсюдила зображення пошукових ескізів, підготовлених в процесі розробки екстер’єру нового Land Cruiser 300, – ці малюнки можна вважати альтернативними варіантами вигляду, які були відкинуті.

Зовнішній вигляд серійного Land Cruiser 300 в порівнянні з попередньою моделлю радикальних змін не зазнав, навпаки, це результат тонкої опрацювання деталей впізнаваного образу. Як з’ясувалося, консервативний тон в роботі над дизайном Land Cruiser 300 було поставлено з самого початку, ні один проект нічого концептуально нового не пропонував, все пошуки не виходили за рамки стилю.

Цікаво тут перш за все те, що об’єднує мотивом багатьох експериментів зі стилем Land Cruiser 300 був шестикутник або гексагон і що схвалений варіант дизайну чи не єдиний до цих експериментів не відносився.

Один з дизайн-проектів під назвою World Runner представляє увазі шестикутник у фронтальній проекції машини. Умовно крайніми точками кузова в поперечному розрізі повинні були стати вершини поздовжніх граней на рівні дверних ручок. Вгору і вниз від граней кузов звужувався. Крил в проекті надавався вид нарочито привнесених форм.

Сміливіший досвід з шестикутною в розрізі основою представляє проект HEX-Y . Вузькі і високі бампери, чорні контрастні панелі по всій поверхні фронту і корми, оптика з набору однакових світлових елементів круглої форми – все це додає машині схожість з гоночними прототипами ралі-рейдів.

Ближче інших до реалізації, судячи з усього, підійшов дизайн-проект Gross Ingot , з допрацьованим варіантом якого у серійного Land Cruiser 300 вже простежується очевидна схожість. Початковий Gross Ingot можна описати як захищений транспортер для ворожого середовища: прості обсяги, масивні грубі виступаючі форми, низькі вікна, вузька заглиблена в товщу «броні» оптика і гексагональна решітка радіатора і колісні арки.

Оскільки Land Cruiser – дуже важливий і традиційно успішний продукт Toyota Motor, компанія не могла дозволити собі радикальні експерименти з дизайном машини, зробивши вибір на користь класичних пропорцій і помірно пластиу зовнішніх панелей.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan відмовляється від електромобілів у США та скасовує запуск нових моделей

Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…

09.10.2025

Jaguar Land Rover повертає Freelander у вигляді електрокросовера

Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…

09.10.2025

Топ-7 преміальних автомобілів, які розчаровують власників

Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…

09.10.2025

Як позбутися запотівання скла восени: лайфхак із котячим наповнювачем

Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…

09.10.2025

Чому кондиціонер у машині потрібно вмикати навіть узимку

Багато автовласників помилково вважають, що кондиціонер у машині потрібно включати влітку. Тому вони його не…

09.10.2025

Чи можуть в Україні оштрафувати за літні шини взимку

В Україні покарання за використання літніх шин узимку прямо не передбачене, однак водія можуть оштрафувати…

09.10.2025