Авто

Компанія Toyota показала, які варіанти дизайну розглядала для Land Cruiser 300

Share

В рамках промокампанії позашляховика Land Cruiser нового покоління в Японії марка Toyota розповсюдила зображення пошукових ескізів, підготовлених в процесі розробки екстер’єру нового Land Cruiser 300, – ці малюнки можна вважати альтернативними варіантами вигляду, які були відкинуті.

Зовнішній вигляд серійного Land Cruiser 300 в порівнянні з попередньою моделлю радикальних змін не зазнав, навпаки, це результат тонкої опрацювання деталей впізнаваного образу. Як з’ясувалося, консервативний тон в роботі над дизайном Land Cruiser 300 було поставлено з самого початку, ні один проект нічого концептуально нового не пропонував, все пошуки не виходили за рамки стилю.

Цікаво тут перш за все те, що об’єднує мотивом багатьох експериментів зі стилем Land Cruiser 300 був шестикутник або гексагон і що схвалений варіант дизайну чи не єдиний до цих експериментів не відносився.

Один з дизайн-проектів під назвою World Runner представляє увазі шестикутник у фронтальній проекції машини. Умовно крайніми точками кузова в поперечному розрізі повинні були стати вершини поздовжніх граней на рівні дверних ручок. Вгору і вниз від граней кузов звужувався. Крил в проекті надавався вид нарочито привнесених форм.

Сміливіший досвід з шестикутною в розрізі основою представляє проект HEX-Y . Вузькі і високі бампери, чорні контрастні панелі по всій поверхні фронту і корми, оптика з набору однакових світлових елементів круглої форми – все це додає машині схожість з гоночними прототипами ралі-рейдів.

Ближче інших до реалізації, судячи з усього, підійшов дизайн-проект Gross Ingot , з допрацьованим варіантом якого у серійного Land Cruiser 300 вже простежується очевидна схожість. Початковий Gross Ingot можна описати як захищений транспортер для ворожого середовища: прості обсяги, масивні грубі виступаючі форми, низькі вікна, вузька заглиблена в товщу «броні» оптика і гексагональна решітка радіатора і колісні арки.

Оскільки Land Cruiser – дуже важливий і традиційно успішний продукт Toyota Motor, компанія не могла дозволити собі радикальні експерименти з дизайном машини, зробивши вибір на користь класичних пропорцій і помірно пластиу зовнішніх панелей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025