Categories: Авто

КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

Share

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В. В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

джерлео

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як виглядає новий кросовер Duster, який буде продаватися в Україні

Нещодавно в Туреччині пройшла презентація нового Renault Duster. Позашляховик збиратиметься на заводі компанії в місті…

30.04.2024

Наступною електричною моделлю MINI може стати мотоцикл

MINI відомий своїми компактними та стильними автомобілями, тепер може вийти на ринок двоколісних транспортних засобів.…

30.04.2024

Названо найпопулярніші в Україні б/у авто віком до 5 років

Попит на вживані автомобілі в Україні, як і раніше, вищий, ніж на нові. Але останнім…

30.04.2024

Водіям підказали, які моторні олії краще вибрати для машини з пробігом

За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі…

30.04.2024

У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену…

30.04.2024

Компанія Toyota планує відродження моделі Starlet у вигляді GR-версії

Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…

30.04.2024