Categories: Авто

КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

Share

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В. В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

джерлео

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи за тріщини на вітровому склі: чи варто переживати водіям

Коли на лобовому склі з'являється тріщина, водії часто замислюються, чи можна продовжувати їзду з таким…

12.01.2025

Розсекречено дизайн Honda Accord 2026: як змінилася зовнішність автомобіля

У китайському сегменті Інтернету з’явилися фото з закритої презентації популярної моделі. Очевидцям вдалося зняти автомобіль…

12.01.2025

Представлено універсал Zeekr 007 GT: елегантність і потужність в одному автомобілі

Представлений ефектний універсал Zeekr 007 GT. Преміум-бренд Geely поділився офіційними фотографіями новинки, і одночасно у…

12.01.2025

Українцям додали ще один податок на авто

З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…

12.01.2025

Jeep відмовляється від Grand Cherokee заради нового Wagoneer S у Європі

Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…

12.01.2025

Швидкість обмежать до 30 км/год: які зміни чекають на водіїв

У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…

12.01.2025