За останні кілька десятиліть деякі автомобілі JDM (це моделі, розроблені з урахуванням правил Японії і смаків місцевих покупців) придбали культовий статус, але це не означає, що всі японські автомобілі стоять своїх грошей. У 1980-х місцеві виробники почали експериментувати, тому що у них був процвітаючий місцевий ринок, і американські споживачі були готові купувати практично все, що вони робили.
Потім відбулася революція JDM, в результаті якої були створені дивовижні автомобілі, але в той же час японські компанії на власному гіркому досвіді засвоїли, що збільшення потужності не завжди йде рука об руку з високою надійністю. Через роки компанії повернулися до свого старого стилю, покладаючись на ринкові тенденції і майже повністю уникаючи інновацій. Однак зараз на ринку старих автомобілів все ще залишається багато інноваційних моделей, які слід уникати, так як вони будуть досить дороги для своїх власників навіть після покупки.
Автомобільні експерти склали список з десяти таких моделей:
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…
Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…
Tesla представила оновлену Model 3 Performance 23 квітня, викликавши велику цікавість. Електромобіль отримав більше потужності, кращу ефективність та…
Leave a Comment