Компанія Toyota представила нове покоління флагманського позашляховика Land Cruiser, модель після зміни генерації отримала індекс 300. Довгоочікувана прем’єра відбулася в рік 70-річчя культового сімейства автомобілів. Toyota Land Cruiser 300 продовжує традиції свого знаменитого сімейства, зберігши кращі якості попередників – рамну конструкцію, постійний повний привід і видатну позашляхову геометрію.
У плані дизайну екстер’єру позашляховик зберіг впізнаваний рельєф капота, однак нова оптика все ж зажадала зміни штампів крил. Повністю світлодіодні фари стали трохи вущі. Решітка радіатора значно зросла в розмірах. Вона отримала потужне хромоване обрамлення і сильно видається вниз. Бампер знайшов складну форму з масою вставок.
Задня частина моделі позбулася дутих форм. Змінено дизайн ліхтарів, кришка багажника і бампер. На п’ятій двері відсутня хромована накладка, що проходить через всю ширину.
Toyota Land Cruiser 300 побудований на новій архітектура TNGA , на яку поступово переходять всі моделі японського автовиробника. А в основі позашляховика найбільша платформа GA-F , на якій будуть базуватися всі флагманські моделі Toyota і Lexus . При цьому Land Cruiser зберіг у своїй основі рамну конструкцію. Більш того, вона була серйозно модернізована. Несучі частини рами виконані з суцільнометалевих елементів високоміцної сталі, з’єднаних лазерним зварюванням. У порівнянні з Land Cruiser 200 загальна жорсткість збільшилася на 20%, а вага зменшилася на 200 кілограмів. При цьому точна маса автомобіля поки не розголошується.
Габаритні розміри і колісна база машини залишилися точно такою же, як і у попередника. Довжина «двохсотки» становить 4 950 міліметрів, колісна база рівна 2 850 міліметрів, а важить автомобіль 2,58 тонни. Дорожній просвіт новинки – 230 міліметрів, а кути в’їзду і з’їзду досягають 32 і 26,5 градуса відповідно (майже стільки ж і у «двох сотень»).
Підвіска теж зазнала серйозних змін: збільшений хід передніх амортизаторів, змінено положення задніх, з’явилася система E-KDSS нового покоління – активні стабілізатори поперечної стійкості, які електроніка може налаштовувати незалежно один від одного. Вона допомагає зменшити крен на асфальті і збільшити артикуляцію коліс на бездоріжжі.
Всередині автомобіля змін нітрохи не менше, ніж зовні. Над центральною консоллю з’явився широкий дисплей інформаційно-розважальної системи, його діагональ складає 12,3 дюйма. Нижче – дефлектори, під ними розташована панель з кнопками управління підігрівом, вентиляцією сидінь і швидкістю і потужністю обдування. Далі – фізичні клавіші управління мультимедіа, під ними є слот для компакт-дисків і бездротова зарядка для телефону.
Toyota Land Cruiser 300 обзавівся комбінованою цифровою передньою панеллю, яка представляє собою з’єднання аналогових приладів з традиційними шкалами і 7-дюймового кольорового дисплея, на який виводиться інформація з бортового комп’ютера. З’явився і 10,5-дюймовий проекційний дисплей і система активного придушення звуку двигуна вкупі з поліпшеною шумоізоляцією.
Головна фішка, розроблена спеціально для нашого ринку, – це можливість запуску двигуна за відбитком пальця. Можна внести відбитки чотирьох водіїв: разом з цим електроніка збереже для кожного з них положення сидіння, керма, налаштування клімат-контролю, дзеркал, проекційного дисплея і мультимедійної системи.
На першому етапі запуску на українському ринку Toyota Land Cruiser 300 буде доступний з новим бензиновим двигуном V6 об’ємом 3,5 літра, оснащеним подвійним турбонаддувом. Потужність мотора становить 415 кінських сил і 650 Нм крутного моменту. Силова установка працює в парі з новою 10-ступінчастою АКПП. Така зв’язка здатна прискорювати атомобіль з місця до 100 км / год всього за 6,7 секунди. Налаштування двигуна забезпечують рівну тягу у всьому діапазоні оборотів, що зручно як при русі в місті, так і на бездоріжжі.
Пізніше з’явиться шестициліндровий 3,3-літровий турбодизель, що розвиває максимальну потужність в 299 к.с. і піковий крутний момент в 700 Нм.
Водійські асистенти на Land Cruiser 300 умовно можна поділити на два типи. Перша група підходить для допомоги водієві в умовах міської експлуатації, а друга покликана допомогти на бездоріжжі.
Позашляховик оснащується системою вибору режимів руху Multi-Terrain Select , яка отримала нові режими Auto і «Глибокий сніг» . Система допомоги при русі по бездоріжжю Multi-Terrain Monitor з функцією проекції простору під днищем автомобіля отримала нові 3D-види. Система підтримки постійної швидкості на бездоріжжі Crawl Control тепер працює практично безшумно.
За безпеку водія і пасажирів в дорозі відповідає пакет систем активної безпеки Toyota Safety Sense останнього покоління.
У перший рік продажів Toyota Land Cruiser 300 буде пропонуватися тільки в 5-місній версії. Пізніше з’явиться варіант з третім рядом сидінь, який тепер буде складатися в рівну підлогу в багажнику. Російські ціни на новий позашляховик на даний момент не оголошені, однак відомо, що модель отримає спецверсію, випущену в 70-річного ювілею сімейства Land Cruiser .
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment