Бренди класу ультралюкс не сильно постраждали в 2020-му, але в цьому році вони повідомляють про безпрецедентний бум на автомобілі. Основним «двигуном» цього є Китай, але Європа не сильно відстає. Наприклад, Ferrari повідомила про 2292 продажах на Старому континенті за перші чотири місяці в порівнянні з показником в 1285 одиниць за той же період минулого року. Італійська компанія недавно визнала, що у них рекордна кількість попередніх замовлень.
«Є багато грошей, які можна витратити, – сказав Торстен Мюллер-Отвош , генеральний директор Rolls-Royce. – Я вражений кількістю наших клієнтів, які сказали нам, що коронавірус нагадав їм, наскільки коротке життя і як вони повинні насолоджуватися нею в повній мірі ».
JATO Dynamics виділив 10 найбільш продаваних до квітня моделей люксового сегмента в Європі:
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment