Бренди класу ультралюкс не сильно постраждали в 2020-му, але в цьому році вони повідомляють про безпрецедентний бум на автомобілі. Основним «двигуном» цього є Китай, але Європа не сильно відстає. Наприклад, Ferrari повідомила про 2292 продажах на Старому континенті за перші чотири місяці в порівнянні з показником в 1285 одиниць за той же період минулого року. Італійська компанія недавно визнала, що у них рекордна кількість попередніх замовлень.
«Є багато грошей, які можна витратити, – сказав Торстен Мюллер-Отвош , генеральний директор Rolls-Royce. – Я вражений кількістю наших клієнтів, які сказали нам, що коронавірус нагадав їм, наскільки коротке життя і як вони повинні насолоджуватися нею в повній мірі ».
JATO Dynamics виділив 10 найбільш продаваних до квітня моделей люксового сегмента в Європі:
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment