Бренди класу ультралюкс не сильно постраждали в 2020-му, але в цьому році вони повідомляють про безпрецедентний бум на автомобілі. Основним «двигуном» цього є Китай, але Європа не сильно відстає. Наприклад, Ferrari повідомила про 2292 продажах на Старому континенті за перші чотири місяці в порівнянні з показником в 1285 одиниць за той же період минулого року. Італійська компанія недавно визнала, що у них рекордна кількість попередніх замовлень.
«Є багато грошей, які можна витратити, – сказав Торстен Мюллер-Отвош , генеральний директор Rolls-Royce. – Я вражений кількістю наших клієнтів, які сказали нам, що коронавірус нагадав їм, наскільки коротке життя і як вони повинні насолоджуватися нею в повній мірі ».
JATO Dynamics виділив 10 найбільш продаваних до квітня моделей люксового сегмента в Європі:
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…
Індикатор Check Engine - це спосіб, яким автомобіль повідомляє водієві, що з машиною щось не…
Коли температура опускається нижче нуля, багато водіїв поспішають поміняти шини та перевірити акумулятор, часто забуваючи…
Компанія Audi представила в Європі нову версію гібридного кросовера Q3 e-hybrid. Модель третього покоління отримала…
Купівля нового автомобіля для багатьох асоціюється з безтурботним періодом: щойно з салону, все блищить, техніка…
Leave a Comment