Журналісти “Авто24” випробували гальмівний шлях на зимових та літніх шинах за температури повітря 18 градусів Цельсія.
Хоча більшість водіїв знають, що заміну шин на сезонні треба проводити при середньодобовій температурі 7оС, не всі дотримуються цієї рекомендації. Але якщо восени наслідки ігнорування заміни шин видно усім через масові аварії під час першої ожеледиці, то навесні це не так помітно. Однак наш експеримент довів: наслідки їзди на зимових шинах влітку дуже схожі!
Експеримент з гальмування ми провели на рівній асфальтовій дорозі за температури 18оС на автомобілі Audi Q5. Для нього використали два комплекти популярних в Україні шин преміум-класу одного розміру – 235/55 R19. Зимові шини – Bridgestone Blizzak, літні – Continental Premium Contact 6, тиск в усіх шинах – 2,3 атм.Вимірювали динаміку гальмування професійним приладом V-Box Racelogic зі швидкості 80 до 5 км/год. Він за допомогою GPS відстежує різноманітні результати, однак нам для цього експерименту потрібні лише швидкість зупинки та гальмівний шлях.
Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…
Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…
В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…
Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…
Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…
Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…
Leave a Comment