Журналісти “Авто24” випробували гальмівний шлях на зимових та літніх шинах за температури повітря 18 градусів Цельсія.
Хоча більшість водіїв знають, що заміну шин на сезонні треба проводити при середньодобовій температурі 7оС, не всі дотримуються цієї рекомендації. Але якщо восени наслідки ігнорування заміни шин видно усім через масові аварії під час першої ожеледиці, то навесні це не так помітно. Однак наш експеримент довів: наслідки їзди на зимових шинах влітку дуже схожі!
Експеримент з гальмування ми провели на рівній асфальтовій дорозі за температури 18оС на автомобілі Audi Q5. Для нього використали два комплекти популярних в Україні шин преміум-класу одного розміру – 235/55 R19. Зимові шини – Bridgestone Blizzak, літні – Continental Premium Contact 6, тиск в усіх шинах – 2,3 атм.Вимірювали динаміку гальмування професійним приладом V-Box Racelogic зі швидкості 80 до 5 км/год. Він за допомогою GPS відстежує різноманітні результати, однак нам для цього експерименту потрібні лише швидкість зупинки та гальмівний шлях.
Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…
Багато хто впевнений, що майбутнє на 100% пов'язане з електромобілями і в ньому не залишиться…
Компанія Xiaomi оголосила про випуск 10-тисячного екземпляра електроседана SU7. Як повідомила сама компанія в соцмережі…
Новий Volkswagen Golf , який був представлений на початку цього року, вже доступний для покупців…
Якщо машина видає нехарактерні для нормальної роботи авто звуки – це означає, що є несправність.…
Mercedes-Benz вніс мінімальні зміни у зовнішній вигляд і значно збагатив внутрішнє оснащення свого флагмана S-Class…
Leave a Comment