Categories: Авто

ТОП-7 автомобілів, яким не страшна корозія

Share

Автомобілі, які не іржавіють, користуються підвищеним попитом серед водіїв. Експерти підібрали моделі, які точно не доставлять проблем власникові і збережуть свій кузов в хорошому стані на довгі роки. Про це повідомляє « Обозреватель ».

Volvo XC90

Взагалі шведські автомобілі прекрасно протистоять корозії. Мабуть, позначається адаптація транспортних засобів до суворих умов і вологого “домашнього” клімату. Тому Volvo – завжди хороший вибір. Кросовер XC90 варто відзначити окремо за якісну оцинкування і висококласну фарбу.

Ауді А6

Третє покоління знаменитої німецької моделі бізнес-класу – прекрасний вибір, якщо не хочеться зіткнутися з проблемами корозії кузова. Рідкісні “руді” осередки можливі тільки в зоні задніх колісних арок. Але це швидше виняток.

BMW X5

Засновник сегмента спортивних позашляховиків з’явився більше 20 років тому, але не іржавіє досі. Перший BMW X5 прекрасно захищений від таких проблем. Якщо корозію все ж вдалося знайти, вибираючи вживаний екземпляр, це насторожуючі сигнал – можливо, машина побувала в ДТП, після чого зробили неякісний ремонт кузова.

Mercedes W221

Варто відзначити, що Mercedes S-class майже в будь-якому поколінні важко знайти іржавим. Особливості Mercedes W221 – якісний захист від корозії і забарвлення кузова неймовірно високої якості.

Ауді Q5

У Audi по-справжньому не часто трапляються проблеми з корозією. Компактний кросовер Q5 з цієї точки зору показує себе краще – кузов оцинкований дуже якісно.

BMW E60

Ще одна BMW в списку – на цей раз 5 Series. Знаменитий седан бізнес-класу завжди провокував суперечки через свого дизайну, але якість ніколи не викликала питань. Баварці поклопоталися і про захист від іржі. 

Toyota Camry

Camry XV40 – один з найбільш ліквідних представників вторинного авторинку. Це стало можливим завдяки комфорту, якості, надійності і чудовою захисту від корозії, навіть незважаючи на тонкий шар фарби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Єврокомісія вимагає більше даних від китайських автовиробників

Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…

03.05.2024

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024

Opel Mokka став гібридом і не шокував ціною

Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…

03.05.2024

У ЄС заявили про необхідність збільшити кількість зарядних станцій для досягнення кліматичних цілей

Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…

03.05.2024

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024