Categories: Авто

ТОП-7 автомобілів, яким не страшна корозія

Share

Автомобілі, які не іржавіють, користуються підвищеним попитом серед водіїв. Експерти підібрали моделі, які точно не доставлять проблем власникові і збережуть свій кузов в хорошому стані на довгі роки. Про це повідомляє « Обозреватель ».

Volvo XC90

Взагалі шведські автомобілі прекрасно протистоять корозії. Мабуть, позначається адаптація транспортних засобів до суворих умов і вологого “домашнього” клімату. Тому Volvo – завжди хороший вибір. Кросовер XC90 варто відзначити окремо за якісну оцинкування і висококласну фарбу.

Ауді А6

Третє покоління знаменитої німецької моделі бізнес-класу – прекрасний вибір, якщо не хочеться зіткнутися з проблемами корозії кузова. Рідкісні “руді” осередки можливі тільки в зоні задніх колісних арок. Але це швидше виняток.

BMW X5

Засновник сегмента спортивних позашляховиків з’явився більше 20 років тому, але не іржавіє досі. Перший BMW X5 прекрасно захищений від таких проблем. Якщо корозію все ж вдалося знайти, вибираючи вживаний екземпляр, це насторожуючі сигнал – можливо, машина побувала в ДТП, після чого зробили неякісний ремонт кузова.

Mercedes W221

Варто відзначити, що Mercedes S-class майже в будь-якому поколінні важко знайти іржавим. Особливості Mercedes W221 – якісний захист від корозії і забарвлення кузова неймовірно високої якості.

Ауді Q5

У Audi по-справжньому не часто трапляються проблеми з корозією. Компактний кросовер Q5 з цієї точки зору показує себе краще – кузов оцинкований дуже якісно.

BMW E60

Ще одна BMW в списку – на цей раз 5 Series. Знаменитий седан бізнес-класу завжди провокував суперечки через свого дизайну, але якість ніколи не викликала питань. Баварці поклопоталися і про захист від іржі. 

Toyota Camry

Camry XV40 – один з найбільш ліквідних представників вторинного авторинку. Це стало можливим завдяки комфорту, якості, надійності і чудовою захисту від корозії, навіть незважаючи на тонкий шар фарби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024