Авто

Який вживаний кросовер обрати? Рейтинг найнадійніших позашляховиків

Share

Обирати кросовер у сучасному різноманітті й без того важко. А як вибрати надійний вживаний кросовер? Пропонуємо переглянути рейтинг найнадійніших позашляховиків, пише motorcar.com.ua.

Здається, бум на кросовери ніколи не закінчиться. Цей сегмент постійно зростає та є найпопулярнішим у Європі (та й в Україні) і навіть витіснив компактний клас зі свого трону.

Нові моделі постійно з’являються на ринку, різноманітність зростає у всіх сегментах: малих, середніх та великих позашляховиках. Але чи ці бестселери технічно надійні?

Німецьке видання Auto Bild дослідило топ-10 бестселерів на ринку та зробило рейтинг найнадійніших позашляховиків.

10 місце: Renault Captur

Renault Captur добре проходить TÜV (Асоціація технічного нагляду). Схильність до помилок нижча за середнє значення по сегменту. Тільки на осях підвіски в моделях старше чотирьох років помітний негативний градус «розвалу».

Для покупців вживаних автомобілів також погана новинка: ціни на компактний позашляховик все ще досить високі. Навряд чи гарний екземпляр можна знайти менш ніж за 7500 євро. Можливо тому, що більшість Captur мають невеликий пробіг. У 2020 році було продано 22 790 примірників.

9 місце: BMW X3

BMW X3 був одним із перших позашляховиків на ринку, і протягом багатьох років він завжди був одним із найбільш продаваних «паркетників» у Німеччині. В принципі, останні два покоління також є вартими для придбання. Однак у X3 (Typ E83), побудований до 2010 року, пружини на задній осі зазвичай ламаються вдвічі частіше.

З наступником (Typ F25), доступним до 2017 року, система кермового управління пом’якшала. Незважаючи на це, X3 дуже міцний, хоча пробіг на таких кросоверах вище середнього. У 2020 році було продано 23 351 примірників.

8 місце: Ford Kuga

Ford Kuga візуально непомітний, але технічно складний. Позашляховик, який випускається з 2008 року, завжди викликає невеликі проблеми на СТО. У краш-тесті Euro NCAP обидва покоління отримали найвищий бал – п’ять зірок.

І, незважаючи на свою вагу та велике навантаження, проблем з осями та шарнірами немає. Однак старші Kuga першого покоління (до 2013 року) можуть страждати від втрати мастила та зносу пружин та амортизаторів. Нові реєстрації у 2020 році: 23 868 примірників.

7 місце: Skoda Karoq

Skoda Karoq – молодий та хороший позашляховик. Доступний у Німеччині з кінця 2017 року, все ще не отримав багато скарг. Karoq переконливий з точки зору безпеки: він отримав найбільшу кількість балів у краш-тесті Euro NCAP.

Асистент екстреного гальмування з попередженням про зіткнення та виявленням людини є стандартним. Єдиний недолік: покупці вживаних автомобілів не можуть розраховувати на вигідну ціну придбання Karoq, оскільки він не перебуває на ринку досить довго. Нові реєстрації у 2020 році: 24 083 примірники.

6 місце: Volkswagen T-Cross

VW T-Cross – це позашляховик на базі Polo, який доступний із 2018 року. Серйозні слабкі місця, як правило, не можна виявити настільки рано в таких молодих транспортних засобах. T-Cross ще не проходив оцінку TÜV.

Позашляховик, розташований нижче T-Roc, базується на так званій платформі MQB-A0, яку VW також використовує для VW Polo, Audi A1, Seat Ibiza та Seat Arona. Вживані моделі доступні в Німеччині від 11000 євро. Нові реєстрації у 2020 році: 27 345 примірників.

5 місце: BMW X1

BMW X1 є бестселером, а також «відмінником» з бездоганним балансом TÜV. Найменший позашляховик із Баварії виправдовує свої преміальні вимоги, оскільки він має низький рівень дефектів і навіть має хороші показники з шасі, типовим слабким місцем позашляховиків.

Однак покупці вживаних автомобілів повинні звернути особливу увагу на чутливе до налаштування стоянкове гальмо чотири-п’ятирічного Х1 (Typ 84), відсутність ефективності якого дещо погіршує безпеку. У 2020 році було продано 28 551 екземплярів.

4 місце: Hyundai Kona

З 2017 року Hyundai має найменший позашляховик у своєму асортименті, Kona. В даний час Kona коштує щонайменше 19 900 євро в Німеччині. Позашляховик доступний від 11 500 євро на вторинному ринку. Отже, якщо купляти добре обладнану модель із більш потужним двигуном, то можна отримати вигідну ціну з вживаною моделлю.

Ще одна перевага: багато вживаних Hyundai все ще мають заводську гарантію. Виробник дає п’ятирічну гарантію на свої транспортні засоби, яка передається новому власнику при покупці вживаного автомобіля. Нові реєстрації у 2020 році: 31 557 примірників.

3 місце: Mercedes GLK/GLC

У звіті TÜV за 2021 рік Mercedes GLC було визнано не лише переможцем серед позашляховиків, а й загальним переможцем. Єдиним слабким місцем були згадані дуже високі ціни на вживані машини преміального позашляховика. Краща похвала навряд чи можлива!

Його попередник GLK, який також став загальним переможцем, є більш доступним. Покупці повинні особливо перевірити стояночне гальмо на GLK віком від восьми років. В іншому випадку у справжнього позашляховика немає слабких місць. У 2020 році було продано 41 791 екземплярів.

2 місце: Volkswagen T-Roc

VW T-Roc – справжній бестселер. Однак покупці вживаних автомобілів не можуть розраховувати на вигідну ціну позашляховика, який був доступний з кінця 2017 року. 4,25-метровий T-Roc все ще досить дорогий.

Купуючи вживаний автомобіль, бажано звернути увагу на зразки з вищим рівнем оснащення, оскільки матеріали в «базі» виглядають твердими та дешевими. Технічно серйозних дефектів не знайдено, адже модель із Вольфсбурга для цього ще занадто молода. У 2020 році продано 50 822 примірників.

1 місце: Volkswagen Tiguan

Жоден позашляховик не продавався краще за VW Tiguan у Німеччині минулого року. Позашляховик із Вольфсбурга не позбавлений дефектів. Шасі, отримане від Passat, від початку страждало від великої ваги Tiguan. І гальмівні диски також багато не витримують.

Проте на 100 000-кілометровому випробуванні на витривалість (від видання Auto Bild) автомобіль не наразився на критику. Купуючи вживаний автомобіль, слід шукати добре збережений примірник із середнім пробігом. Нові реєстрації у 2020 році: 60 380 примірників.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Знайдено всі переваги та недоліки кросовера Hyundai Mufasa

Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…

18.05.2024

Tesla піднімає ціни на Model 3 Performance, незважаючи на затримки постачання

Tesla представила оновлену Model 3 Performance 23 квітня, викликавши велику цікавість. Електромобіль отримав більше потужності, кращу ефективність та…

18.05.2024

Компанія Ford готує розширення лінійки Mustang

Ford розглядає можливість розширення лінійки Mustang після успішного запуску електрокросовера Mach-E під цим брендом. У…

18.05.2024

Названо найнадійніший гібридний кросовер, який можна купити у 2024 році

Незважаючи на весь скепсис з боку окремих експертів, гібридні технології продовжують розвиватися безпрецедентними темпами, а…

18.05.2024

Toyota, Nissan та Honda об’єднують зусилля для створення нового покоління автомобілів

Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…

17.05.2024

Tesla Cybertruck зіткнувся із серйозною проблемою корозії

Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…

17.05.2024