У наш час чимало людей не уявляють, як можна обійтися без персонального транспортного засобу. На жаль, експлуатація автомобіля пов’язана з численними витратами на технічне обслуговування і ремонт. Чим старішим стає авто, тим частіше доводиться заглядати у власний гаманець і витирати холодний піт шапкою в автосервісі. Однак, не тільки «ветерани» потребують серйозних витрат. Є чимало автомобілів, які дорогі в обслуговуванні вже відразу після сходу з конвеєра.
Все німецьке у нас традиційно асоціюється з високим, неперевершеним рівнем якості. Багато в чому це дійсно так. Правда все це не скасовує фактів статистики. Так, «баварські» автомобілі на сьогоднішній день є одними з найдорожчих в обслуговуванні та утриманні. Експерти підрахували, що господарі BMW в середньому за 10 років витрачають на ТО майже 18 тисяч доларів. Найдорожче власникам «баварця» обходиться заміна ГРМ та демпферного шківа колінвала.
Фахівці підрахували, що в середньому за 10 років їх господарі витрачають на ремонт та інші операції близько 13 тисяч доларів. Щорічні витрати таким чином складають понад 1000 доларів. У вітчизняних СТО найдорожче щасливим власникам Mercedes-Benz «влітає» заміна ГРМ, заміна впускного колектора разом з колектором, а також заміна гальмівної рідини. Вдарять по кишені і заміна гальмівних колодок, а також зміна салонних фільтрів.
За 10 років змісту, господарі автомобілів даного виробника спускають на ремонт і технічне обслуговування до 12,5 тисяч доларів. Найгірші справи в питанні цін пов’язані із заміною гальмівних колодок. Б’є по кишені прискорена заміна свічок і гальмівної рідини.
Ситуація з автомобілями Volvo з точки зору вартості технічного обслуговування багато в чому нагадує ситуацію з Cadillac. За 10 років власники цієї марки витрачають на ремонт близько 12тисяч доларів. Найболючіші проблеми у марки з точки зору ціни ТО ті ж: свічки, гальмівні колодки, гальмівна рідина.
Ще одна досить витратна сім’я автомобілів, що користується при цьому популярністю в Україні. При всіх численних перевагах, вартість ТО – це не та річ, якою може похвалитися марка Audi. В середньому вітчизняні автомобілісти витрачають на авто даного виробника не менше 12 тисяч доларів за 10 років експлуатації. Якщо вартість першого ТО може коштувати біля 10 тисяч гривень, то за наступні доведеться заплатити у кілька разів більше.
Заїхати на заправку для водія - звична справа, але навіть тут є ризики. Під час…
Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…
З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…
Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Leave a Comment