Авто

Експерти назвали рейтинг найнадійніших автомобілів віком від 3 до 10 років

Share

Німецький автоклуб ADAC склав рейтинг автомобілів, які найчастіше і найрідше ламаються в дорозі. Окремо експерти зібрали дані по кількість несправностей в цілому, а також дефекти, виявлених в електрокарах. Про це повідомляє  Автопортал.

В основу дослідження ADAC лягла інформація про поломки у 109 моделей автомобілів (20 брендів) у віці від 3 до 10 років, які відбувалися на дорогах Німеччини в 2020 році. При цьому до уваги бралися абсолютно будь-які несправності, за винятком зупинок через неправильно заправленого палива або порожнього бака – такі «поломки» є винятковою відповідальністю водіїв. І ось які результати вийшли на виході.

Перше місце по ненадійності зайняв автомобіль гольф-класу: 10-річний Kia Ceed показав рівень поломок в 52,7%. В ADAC відзначили, що свіжіші Кіа «ходять» практично без нарікань, а ось у старих моделей проблем багато. Найчастіше несправності пов’язані з акумулятором, генератором, паливним насосом, ланцюгом приводу ГРМ і свічками запалювання.

Аналогічну картину поломок демонструє Hyundai i20 (42,2%). Крім свічок запалювання, проблеми доставляли стертер і дверні замки. Такі ж поломки характерні і для моделі, яка замкнула ТОП-3 антирейтингу – Kia Sportage (38,6%).

Крім того, проблеми були відзначені у таких авто, як Seat Alhambra VW Sharan,  Opel Insignia, Nissan Qashqai,  Ford S-Max, Renault Kangoo  (причина – той же акумулятор, електроніка, генератор, замки і т.д.). У всіх цих машин рівень поломок становить в межах 32-30%.

А ось які моделі показали хорошу надійність, так це представники німецького преміум: Audi A3, A4, A5, Q3 і Q5 виявилися «надзвичайно надійними», а BMW 1, 2, 3, 4, X1, X3, а також Mini – «дуже надійними ». Відразу за моделями цих двох марок йдуть Mercedes A-Class, CLA, GLA, а також C-Class, GLC і GLK.

Однак не обійшлося також і без сюрпризів: безвідмовність показали і «бюджетники», такі, як малолітражки FIAT Punto і Dacia Sandero.

В цілому в ADAC відзначили, що в 2020 році на німецьких дорогах сталося 3,386 мільйона поломок. Цифра вражаюча, однак це на 10% менше, ніж було зафіксовано в 2019 році. Таке велике падіння пов’язане з тим, що німці просто стали менше їздити – очевидно, через пандемію і карантинних обмежень. При цьому кількість несправностей, виною яких був акумулятор (на них припадає найбільша частка), що цікаво, зросла – до 46,3% у 2020 році проти 41,8% в 2019-м.

Нарешті, що стосується електромобілів, то, згідно зі статистикою ADAC, у них та ж основна проблема, що і звичайних авто – більшість відмов (аж 54%) пов’язано з маленькою 12-вольтової батареєю (не плутати з тягової АКБ). А ось на основний акумулятор, а також силову установку і систему зарядки доводиться невелика кількість поломок (лише 4,4%).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024