Авто

Які автомобілі найчастіше виходять з ладу в дорозі

Пандемія коронавірусу значно скоротила трафік не тільки в Німеччині, але і у всіх країнах Європи. Менша кількість машин на дорозі означає менше ДТП і поломок на дорозі, зазначає Німецький автомобільний клуб (ADAC).

У 2020 році під час поїздок було пошкоджено 3,4 мільйона автомобілів, що на 400 тисяч менше, ніж в 2019 році.

Найпоширеніша проблема пов’язана з акумулятором. Частка цієї проблеми збільшилася з 41,8% від загальної кількості в 2019 році до 46,3% в 2020 році. Причина в тому, що багато автомобілів рідше їздять і відповідно падає заряд їх акумуляторів. ADAC зазначає, що серед ушкоджень електромобілів на першому місці йде саме акумулятор.

Німецькі експерти оцінили 109 моделей від 25 брендів. З них 40 оцінені як «надійні», а 16 працюють дуже погано. Решта показують змішані результати.

Перше місце по поганій надійності займає 10-річний Kia Ceed (52,7%). У цій моделі найчастіші проблеми крім акумулятора – це стартер, бензонасос, електричні ланцюги і свічки запалювання. Аналогічна ситуація і з іншої корейської моделлю – Hyundai i20 (42,2). Там в основному пошкоджуються свічки запалювання, стартер і несправні замки.

На передньому плані знаходиться Kia Sportage (38,6%), найбільш часті проблеми якого аналогічні проблемам інших попередніх моделей. За ними слідують два мінівена – Seat Alhambra і VW Sharan (35,1%), причому тут основний збиток завдано системам рециркуляції вихлопних газів або уприскування AdBlue. Серед проблемних автомобілів, перерахованих ADAC, також Smart Forfour (32,8%) з-за проблем з акумулятором, а також Opel Insignia (32,1%), Ford S-Max (30,7%) і Renault Kangoo (30, 1%). В останньому помічені проблеми у моделей випущені після 2017 року.

На протилежному полюсі – автомобілі з кращими показниками у 2020 році – це велика кількість автомобілів Audi і BMW. Моделі A3, A4, A5, Q3 і Q5 демонструють надійність Audi. Якщо на автомобілях цієї марки все ж є пошкодження, то найчастіше вони зустрічаються в кабелях запалювання старіших A1, а також в форсунках Q5. У той же час BMW 1-ї, 2-ї, 3-й, 4-й серії, X1, X3 і Mini працюють на високому рівні.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 7 деталей, про заміну яких водії часто забувають

Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…

26.10.2025

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025