Авто

Які автомобілі найчастіше виходять з ладу в дорозі

Пандемія коронавірусу значно скоротила трафік не тільки в Німеччині, але і у всіх країнах Європи. Менша кількість машин на дорозі означає менше ДТП і поломок на дорозі, зазначає Німецький автомобільний клуб (ADAC).

У 2020 році під час поїздок було пошкоджено 3,4 мільйона автомобілів, що на 400 тисяч менше, ніж в 2019 році.

Найпоширеніша проблема пов’язана з акумулятором. Частка цієї проблеми збільшилася з 41,8% від загальної кількості в 2019 році до 46,3% в 2020 році. Причина в тому, що багато автомобілів рідше їздять і відповідно падає заряд їх акумуляторів. ADAC зазначає, що серед ушкоджень електромобілів на першому місці йде саме акумулятор.

Німецькі експерти оцінили 109 моделей від 25 брендів. З них 40 оцінені як «надійні», а 16 працюють дуже погано. Решта показують змішані результати.

Перше місце по поганій надійності займає 10-річний Kia Ceed (52,7%). У цій моделі найчастіші проблеми крім акумулятора – це стартер, бензонасос, електричні ланцюги і свічки запалювання. Аналогічна ситуація і з іншої корейської моделлю – Hyundai i20 (42,2). Там в основному пошкоджуються свічки запалювання, стартер і несправні замки.

На передньому плані знаходиться Kia Sportage (38,6%), найбільш часті проблеми якого аналогічні проблемам інших попередніх моделей. За ними слідують два мінівена – Seat Alhambra і VW Sharan (35,1%), причому тут основний збиток завдано системам рециркуляції вихлопних газів або уприскування AdBlue. Серед проблемних автомобілів, перерахованих ADAC, також Smart Forfour (32,8%) з-за проблем з акумулятором, а також Opel Insignia (32,1%), Ford S-Max (30,7%) і Renault Kangoo (30, 1%). В останньому помічені проблеми у моделей випущені після 2017 року.

На протилежному полюсі – автомобілі з кращими показниками у 2020 році – це велика кількість автомобілів Audi і BMW. Моделі A3, A4, A5, Q3 і Q5 демонструють надійність Audi. Якщо на автомобілях цієї марки все ж є пошкодження, то найчастіше вони зустрічаються в кабелях запалювання старіших A1, а також в форсунках Q5. У той же час BMW 1-ї, 2-ї, 3-й, 4-й серії, X1, X3 і Mini працюють на високому рівні.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025