Іноді складається так, що співробітники певної автомобільної компанії, розробляючи нову модель, вкладають у неї цілу душу, море наснаги і старань, але на ринку успіху автомобіль так і не знаходить. Звісно, для цього є така спеціальність, як маркетолог – саме його завданням є попередній аналіз закономірностей попиту на той чи інший вид товару, оцінка того, що в даний момент є затребуваним і що має шанс стати таким невдовзі. Тому, грубо кажучи, фінансова (а відтак і загальна) успішність будь-якої компанії залежить від того, наскільки добре працює цілий штаб аналітиків і економістів у ній.
Але трапляється і так, що розрахунки маркетологів були вірними, але нова модель «не пішла». Таке буває у найрізноманітніших компаній: і в мега-потужних концернів, що не знають бід і можуть навіть не відчути одиничного промаху, і, здавалося би, у вічно благополучних фірм, але для яких такі випадки стали цілком очевидною причиною невпинного падіння, яке наявне і досі, і, врешті-решт, у виробників, які вже давно вовтузяться у рецесії і, навіть випустивши «правильний» продукт, не у змозі привернути до нього увагу потенційних клієнтів.
У цьому списку ви знайдете приклади усіх цих варіантів, але головна їх об’єднувальна риса звучить так: це незаслужено не популярні моделі. Всі вони насправді дуже сильні як продукт, але з тих чи інших причин не змогли привернути до себе увагу або виявилися не правильно зрозумілими у свій час.
Деякі з представлених моделей випускаються і сьогодні, інші – зняті з виробництва. В останньому випадку вартує звернути увагу на вторинний ринок, де ці машини очевидно продаватимуться за відносно прийнятні гроші – про них і так мало хто згадує і задумується, тому, якщо вже хтось і натрапляє на таку пропозицію, то продавець готовий високо не задирати носа.
В усіх попередніх поколіннях Астра була наріжним каменем для Опеля і стабільно «крутилася» в топах продажів нових машин в Європі. А от генерація K значно «знизила оберти», хоча за фактом це чудовий сімейний автомобіль, з дуже зручним ергономічним салоном і широкою лінійкою двигунів.
Кросовер від Сітроен заснований на тій же агрегатній базі, що і Peugeot 3008. Але Сітроен ледь просторіший і довший, а також дешевший. Проте продається практично в два рази гірше від Пежо. Радимо звернути увагу на цю модель, особливо чоловікам – вона «мужніша»!
Це без перебільшення бездоганна машина, яку жорстоко обділив увагою ринок. Турбомотор 1.4 вмить прискорює легкий спорткар, керування заслуговує найвищої оцінки, а шасі має хорошу плавність ходу. 124 Спайдер комплектувався як автоматичною КПП, так і механічною.
«Жук», як і родстер ФІАТ, є прекрасним способом виділитися на дорозі, підкреслити оригінальність та свій стиль. Однак Фольксваген більший і універсальніший – починаючи від кількості відсіків для поклажі в салоні і закінчуючи кількістю місць – їх тут 4, а не 2.
Сценік 4 покоління це річ про елегантність. Але окрім шикарного дизайну, відмічається висока якість салону і взагалі комплектуючих, а ще відмінна практичність даного мінівену, який також існує у версії Grand Scenic.
F-Pace, після рестайлінгу 2021 року, отримав чудовий інтер’єр і тепер є напрочуд сильним гравцем у своєму класі. Шкода тільки, що увага до марки Ягуар не прикута в принципі і мало хто це помітить.
Шикарний седан до оновлення можна було придбати з механічною коробкою передач (в парі з дизелем 2.0), але тепер такої екзотики англійці модель позбавили. Натомість наділили головним – повністю переробленим салоном! Тому що це була Ахіллесова п’ята XF, через яку багато хто відвертався від в цілому класної моделі.
Універсал XF є дуже красивим, але його продажі ще менші, аж настільки, що дійшло до відміни продажів у США і Канаді.
Модель CLS і так є нішовою, а вже про CLS універсал годі казати. Натомість для цінителів автомобілів такий «сарай» з безрамковими вікнами є мрією. Шкода, що ціна кусається.
Японський преміум-седан GS зняли з виробництва головним чином через те, що продажі у нього відбирав його ж родич Lexus ES! Видно, нижча ціна ES приваблювала клієнтів сильніше, ніж драйверські налаштування задньопривідного GS.
Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…
Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…
Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…
На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…
На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…
Leave a Comment