Авто

Гіперкар Mercedes-AMG One помічений на гоночній трасі

Share

За останній час, в інтернеті з’явилося дуже багато новин про гіперкар Mercedes-AMG One. У грудні з’явилося офіційне відео, на якому Льюїс Хемілтон сідає в тестову версію Mercedes-AMG One, оформлену в червоно-сірій кольоровій гамі. З тих пір ми бачили пости в соціальних мережах, тизери та зовсім недавно замаскований тестовий автомобіль, який проходив випробування на за межами гоночної траси Нюрбургринг.
Та ж сама машина на цей раз була відображена в тому ж “Зеленому пеклі” (таке позначення отримав Нюрбургринг).

Машина покрита досить щільним камуфляжем. Цей тестовий автомобіль виглядає низьким, широким, “сухорлявим” і прямим, з його ковшем на даху і масивним заднім антикрилом. Коли він проходить повз камери, виділяються вентиляційні отвори в крилах і масивна центральна частина його даху. Схоже, він сидить на землі, але на виході з кута ми бачимо найменший проміжок під бічними спідницями. Ми також бачимо величезних розмірів дифузор і масивну вихлопну трубу, яка розташована по центру по центру.

Вже давно відомо, що вихлопна система пов’язана з легальним двигуном Формули-1. Зокрема, це 1,6-літровий двигун V6, створений на базі машини Формули-1 Льюїса Хемілтона 2015 року, на якій він їздив на чемпіонат світу. Він може крутитися до 11000 об / хв і працює з чотирма електродвигунами, і, хоча у нас поки немає офіційної номінальної потужності, раніше повідомлялося про те, що в загальному, силова установка отримає більше 1000 кінських сил.

Це була обіцянка від офіційних представників бренду, дане на ранньому етапі розробки гіперкара, і це також, по крайней мере, одна з причин, по якій One розробляється майже п’ять років. Перетворити гоночний двигун в щось, що відповідає суспільним нормам для автомобілів, яким можна пересуватися по дорогах загального користування непросто, і пандемія COVID-19 також відсунула процес. Охолодження двигуна також є проблемою, оскільки One постійно не їздити на тризначних швидкостях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Opel Mokka став гібридом і не шокував ціною

Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…

03.05.2024

У ЄС заявили про необхідність збільшити кількість зарядних станцій для досягнення кліматичних цілей

Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…

03.05.2024

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024

Історія та спадщина: Огляд розвитку бренду Volkswagen та його впливу на автомобільну індустрію

Витоки і Початок Подорожі: Огляд становлення та розвитку бренду Volkswagen з моменту його заснування в…

03.05.2024

Audi розповіла про новинки, заплановані на 2024 рік

У керівництві Audi впевнені, що на компанію чекає важкий рік. Причини звучать банально – проблеми…

03.05.2024

Ferrari 12 Cilindri: наступник 812 Superfast з атмосферним мотором

У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким…

03.05.2024