Авто

Гіперкар Mercedes-AMG One помічений на гоночній трасі

За останній час, в інтернеті з’явилося дуже багато новин про гіперкар Mercedes-AMG One. У грудні з’явилося офіційне відео, на якому Льюїс Хемілтон сідає в тестову версію Mercedes-AMG One, оформлену в червоно-сірій кольоровій гамі. З тих пір ми бачили пости в соціальних мережах, тизери та зовсім недавно замаскований тестовий автомобіль, який проходив випробування на за межами гоночної траси Нюрбургринг.
Та ж сама машина на цей раз була відображена в тому ж “Зеленому пеклі” (таке позначення отримав Нюрбургринг).

Машина покрита досить щільним камуфляжем. Цей тестовий автомобіль виглядає низьким, широким, “сухорлявим” і прямим, з його ковшем на даху і масивним заднім антикрилом. Коли він проходить повз камери, виділяються вентиляційні отвори в крилах і масивна центральна частина його даху. Схоже, він сидить на землі, але на виході з кута ми бачимо найменший проміжок під бічними спідницями. Ми також бачимо величезних розмірів дифузор і масивну вихлопну трубу, яка розташована по центру по центру.

Вже давно відомо, що вихлопна система пов’язана з легальним двигуном Формули-1. Зокрема, це 1,6-літровий двигун V6, створений на базі машини Формули-1 Льюїса Хемілтона 2015 року, на якій він їздив на чемпіонат світу. Він може крутитися до 11000 об / хв і працює з чотирма електродвигунами, і, хоча у нас поки немає офіційної номінальної потужності, раніше повідомлялося про те, що в загальному, силова установка отримає більше 1000 кінських сил.

Це була обіцянка від офіційних представників бренду, дане на ранньому етапі розробки гіперкара, і це також, по крайней мере, одна з причин, по якій One розробляється майже п’ять років. Перетворити гоночний двигун в щось, що відповідає суспільним нормам для автомобілів, яким можна пересуватися по дорогах загального користування непросто, і пандемія COVID-19 також відсунула процес. Охолодження двигуна також є проблемою, оскільки One постійно не їздити на тризначних швидкостях.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota відкликає гібридні Camry і Corolla Cross: що відомо

Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…

24.12.2025

Червоні поворотники не є порушенням: рішення суду

Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…

24.12.2025

Як уникнути замерзання акумулятора взимку

Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…

24.12.2025

Як швидко прогріти салон авто взимку

З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…

24.12.2025

Dacia спростувала чутки про мінівен Sandman

З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…

24.12.2025

Чому водіям не варто віддавати посвідчення поліцейському в руки

Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…

24.12.2025