Авто

Гіперкар Mercedes-AMG One помічений на гоночній трасі

Share

За останній час, в інтернеті з’явилося дуже багато новин про гіперкар Mercedes-AMG One. У грудні з’явилося офіційне відео, на якому Льюїс Хемілтон сідає в тестову версію Mercedes-AMG One, оформлену в червоно-сірій кольоровій гамі. З тих пір ми бачили пости в соціальних мережах, тизери та зовсім недавно замаскований тестовий автомобіль, який проходив випробування на за межами гоночної траси Нюрбургринг.
Та ж сама машина на цей раз була відображена в тому ж “Зеленому пеклі” (таке позначення отримав Нюрбургринг).

Машина покрита досить щільним камуфляжем. Цей тестовий автомобіль виглядає низьким, широким, “сухорлявим” і прямим, з його ковшем на даху і масивним заднім антикрилом. Коли він проходить повз камери, виділяються вентиляційні отвори в крилах і масивна центральна частина його даху. Схоже, він сидить на землі, але на виході з кута ми бачимо найменший проміжок під бічними спідницями. Ми також бачимо величезних розмірів дифузор і масивну вихлопну трубу, яка розташована по центру по центру.

Вже давно відомо, що вихлопна система пов’язана з легальним двигуном Формули-1. Зокрема, це 1,6-літровий двигун V6, створений на базі машини Формули-1 Льюїса Хемілтона 2015 року, на якій він їздив на чемпіонат світу. Він може крутитися до 11000 об / хв і працює з чотирма електродвигунами, і, хоча у нас поки немає офіційної номінальної потужності, раніше повідомлялося про те, що в загальному, силова установка отримає більше 1000 кінських сил.

Це була обіцянка від офіційних представників бренду, дане на ранньому етапі розробки гіперкара, і це також, по крайней мере, одна з причин, по якій One розробляється майже п’ять років. Перетворити гоночний двигун в щось, що відповідає суспільним нормам для автомобілів, яким можна пересуватися по дорогах загального користування непросто, і пандемія COVID-19 також відсунула процес. Охолодження двигуна також є проблемою, оскільки One постійно не їздити на тризначних швидкостях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…

27.06.2025

Автоінструктор назвав взуття, яке небезпечно для водіїв

В умовах дорожньої обстановки взуття може зіграти вирішальну роль. Одна секунда зволікання, викликана тим, що…

27.06.2025

Як самостійно перевірити двигун вживаного авто: 7 простих способів

Перед покупкою важливо оцінити стан найголовнішого вузла транспортного засобу - його мотор. Якщо він значно…

27.06.2025

В Україні почали арештовувати авто за невиплату штрафів

У Львові вперше зафіксували випадок, коли через систематичну несплату штрафів за порушення правил паркування автомобіль…

27.06.2025

Стало відомо, за якими машинами краще ніколи не їхати слідом

Правила дорожнього руху чітко говорять про заборону експлуатації транспортного засобу з несправностями у світлотехніці. При…

27.06.2025

Штрафи за користування телефоном за кермом в Україні: що передбачає закон

Водієві заборонено користуватися мобільним телефоном у руці під час руху автомобіля згідно з пунктом 2.9.д…

27.06.2025