Авто

Гіперкар Mercedes-AMG One помічений на гоночній трасі

Share

За останній час, в інтернеті з’явилося дуже багато новин про гіперкар Mercedes-AMG One. У грудні з’явилося офіційне відео, на якому Льюїс Хемілтон сідає в тестову версію Mercedes-AMG One, оформлену в червоно-сірій кольоровій гамі. З тих пір ми бачили пости в соціальних мережах, тизери та зовсім недавно замаскований тестовий автомобіль, який проходив випробування на за межами гоночної траси Нюрбургринг.
Та ж сама машина на цей раз була відображена в тому ж “Зеленому пеклі” (таке позначення отримав Нюрбургринг).

Машина покрита досить щільним камуфляжем. Цей тестовий автомобіль виглядає низьким, широким, “сухорлявим” і прямим, з його ковшем на даху і масивним заднім антикрилом. Коли він проходить повз камери, виділяються вентиляційні отвори в крилах і масивна центральна частина його даху. Схоже, він сидить на землі, але на виході з кута ми бачимо найменший проміжок під бічними спідницями. Ми також бачимо величезних розмірів дифузор і масивну вихлопну трубу, яка розташована по центру по центру.

Вже давно відомо, що вихлопна система пов’язана з легальним двигуном Формули-1. Зокрема, це 1,6-літровий двигун V6, створений на базі машини Формули-1 Льюїса Хемілтона 2015 року, на якій він їздив на чемпіонат світу. Він може крутитися до 11000 об / хв і працює з чотирма електродвигунами, і, хоча у нас поки немає офіційної номінальної потужності, раніше повідомлялося про те, що в загальному, силова установка отримає більше 1000 кінських сил.

Це була обіцянка від офіційних представників бренду, дане на ранньому етапі розробки гіперкара, і це також, по крайней мере, одна з причин, по якій One розробляється майже п’ять років. Перетворити гоночний двигун в щось, що відповідає суспільним нормам для автомобілів, яким можна пересуватися по дорогах загального користування непросто, і пандемія COVID-19 також відсунула процес. Охолодження двигуна також є проблемою, оскільки One постійно не їздити на тризначних швидкостях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025