Audi розсекретила компактний електричний паркетник Q4 e-tron. Причому разом із звичайною версією представлений відразу і Q4 Sportback e-tron в стилі крос-купе.
У компанії з Інгольштадта вже є пара електричних кросоверів e-tron і e-Tron Sportback. Брати Q4 не тільки компактніші (довжина кузова – 4590 мм проти 4901 мм), а й побудовані на іншій платформі. Якщо в старших моделях застосовується архітектура MLB Evo , спочатку розроблена для машин з ДВЗ і вже після конвертована під електроустановку, то для Q4 задіяна виключно електрична MEB від Volkswagen . На ній побудований, зокрема, Volkswagen ID.4 .
Зовні Q4 e-tron майже не відрізняється від однойменного концепт-кара дворічної давності. Новинка витримана в фірмовому стилі Audi . Спереду вона нагадує зменшений флагманський кросовер Q8 . Замість решітки радіатора використовується імітує її за формою панель, за якою ховаються компоненти системи напівавтопілота. Над передніми і задніми арками привертають увагу об’ємні підштамповки. Відмінність Sportback – оригінальна задня частина кузова з спадаючої лінією даху.
Q4 e-tron отримав цифрову приладову панель і 10,1-дюймовий сенсорний дисплей системи MMI. В якості опції його розмір можна збільшити до 11,6 дюйма. На момент старту продажів це буде найбільший тачскрін серед всіх моделей Audi . У кросовера також є проекційний дисплей нового покоління, особливість якого – ефект доповненої реальності (ідентичний 70-дюймової панелі, встановленої на відстані 10 метрів від водія). У медіасистему вшитий голосовий асистент «Ей, Ауді» (Hey, Audi).
У новинці застосовується спеціальний блок генерації зображень (PGU), вбудований в приладову панель. Яскравий РК-дисплей який направляє світлові промені на два дзеркала, а спеціальні оптичні компоненти поділяють частини для ближнього і далекого областей. В результаті створюється ілюзія, ніби зображення з’являється перед очима водія.
Для кросовера доступні кілька версій. Базовий варіант – Q4 35 E-tron з заднім електромотором (170 л.с.) і батареєю 52 кВт * год. Запас ходу – 335 кілометрів, час розгону з місця до 100 км / год – 9 секунд. У Q4 40 E-tron застосовується той же електромотор, але «розігнаний» до 204 к.с. Завдяки цьому прискорення з місця до 100 км / год складає вже 8,5 секунди. Плюс до цього АБК на 77 кВт * год забезпечує до 508 кілометрів пробігу на одній зарядці.
У Q4 50 E-tron додається передній електромотор. Сукупна потужність – 299 к.с. Такий автомобіль прискорюється до «сотні» за 6,2 секунди. Запас ходу при тій же ємності (77 кВт * год) скорочений до 475 кілометрів.
Audi Q4 e-tron і Q4 Sportback e-tron поставлять на конвеєр Volkswagen в німецькому місті Цвіккау вже в наступному місяці. Ціни в Німеччині починаються від 41 900 євро. Доплата за Sportback – 2 000 євро. Трохи пізніше кросовери повинні дістатися і до України.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment