Експерти назвали випадки, коли майстри на СТО відмовляються братися за ремонт автомобілів.
Наприклад, старі позашляховики вимагають регулярного обслуговування карданних валів. Якщо не провести спринцювання, то замінити доведеться весь вал. Радиться проводити цю процедуру через кожних 10-30тис.км. Однак майстри СТО не дуже люблять це робити: багато на цій роботі не заробиш, а ось забруднитися можна солідно.
Друга проблема – світлодіодна задня оптика. Замінити оптику цілком достатньо затратно, але можна відремонтувати стару. Однак майстри не люблять братися за цей вид ремонту. Процес досить трудомісткий і тривалий. Зазвичай автомобілістам радять замінити фару повністю.
Часто на СТО в ремонтних послугах відмовляють електрики. Їх робота досить копітка і їм простіше порадити замінити цілий блок, ніж гратися з дрібним ремонтом.
Часом механіки не беруться за ремонт двигунів. Звичайно, такі випадки зустрічаються рідко. В основному це стосується випадків, коли дістати якісні та оригінальні комплектуючі для агрегату досить складно. Механіки вважають за краще брати більш поширений агрегат.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment