Експерти назвали випадки, коли майстри на СТО відмовляються братися за ремонт автомобілів.
Наприклад, старі позашляховики вимагають регулярного обслуговування карданних валів. Якщо не провести спринцювання, то замінити доведеться весь вал. Радиться проводити цю процедуру через кожних 10-30тис.км. Однак майстри СТО не дуже люблять це робити: багато на цій роботі не заробиш, а ось забруднитися можна солідно.
Друга проблема – світлодіодна задня оптика. Замінити оптику цілком достатньо затратно, але можна відремонтувати стару. Однак майстри не люблять братися за цей вид ремонту. Процес досить трудомісткий і тривалий. Зазвичай автомобілістам радять замінити фару повністю.
Часто на СТО в ремонтних послугах відмовляють електрики. Їх робота досить копітка і їм простіше порадити замінити цілий блок, ніж гратися з дрібним ремонтом.
Часом механіки не беруться за ремонт двигунів. Звичайно, такі випадки зустрічаються рідко. В основному це стосується випадків, коли дістати якісні та оригінальні комплектуючі для агрегату досить складно. Механіки вважають за краще брати більш поширений агрегат.
У профільних групах у соціальних мережах з'явилися фотографії машин із «розплавленими» деталями екстер'єру. Господарі Lexus…
Dacia готується до оновлення своїх популярних моделей Sandero та Jogger у 2025 році. Оновлені версії…
Яким буде майбутнє автотранспорту в Україні– з ДВЗ, гібридами чи електрокарами? Це питання турбує багатьох,…
Toyota вже розкрила на патентних зображеннях у Таїланді оновлене покоління пікапа Hilux, яке вражає своїм…
Часто, коли бачиш поліцейського на дорозі, одразу починаєш панікувати, забувати про все на світі та…
Багато українських водіїв забувають, що відповідальність на дорозі стосується не лише їхніх власних дій, а…
Leave a Comment