Експерти назвали випадки, коли майстри на СТО відмовляються братися за ремонт автомобілів.
Наприклад, старі позашляховики вимагають регулярного обслуговування карданних валів. Якщо не провести спринцювання, то замінити доведеться весь вал. Радиться проводити цю процедуру через кожних 10-30тис.км. Однак майстри СТО не дуже люблять це робити: багато на цій роботі не заробиш, а ось забруднитися можна солідно.
Друга проблема – світлодіодна задня оптика. Замінити оптику цілком достатньо затратно, але можна відремонтувати стару. Однак майстри не люблять братися за цей вид ремонту. Процес досить трудомісткий і тривалий. Зазвичай автомобілістам радять замінити фару повністю.
Часто на СТО в ремонтних послугах відмовляють електрики. Їх робота досить копітка і їм простіше порадити замінити цілий блок, ніж гратися з дрібним ремонтом.
Часом механіки не беруться за ремонт двигунів. Звичайно, такі випадки зустрічаються рідко. В основному це стосується випадків, коли дістати якісні та оригінальні комплектуючі для агрегату досить складно. Механіки вважають за краще брати більш поширений агрегат.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment