Експерти назвали випадки, коли майстри на СТО відмовляються братися за ремонт автомобілів.
Наприклад, старі позашляховики вимагають регулярного обслуговування карданних валів. Якщо не провести спринцювання, то замінити доведеться весь вал. Радиться проводити цю процедуру через кожних 10-30тис.км. Однак майстри СТО не дуже люблять це робити: багато на цій роботі не заробиш, а ось забруднитися можна солідно.
Друга проблема – світлодіодна задня оптика. Замінити оптику цілком достатньо затратно, але можна відремонтувати стару. Однак майстри не люблять братися за цей вид ремонту. Процес досить трудомісткий і тривалий. Зазвичай автомобілістам радять замінити фару повністю.
Часто на СТО в ремонтних послугах відмовляють електрики. Їх робота досить копітка і їм простіше порадити замінити цілий блок, ніж гратися з дрібним ремонтом.
Часом механіки не беруться за ремонт двигунів. Звичайно, такі випадки зустрічаються рідко. В основному це стосується випадків, коли дістати якісні та оригінальні комплектуючі для агрегату досить складно. Механіки вважають за краще брати більш поширений агрегат.
BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…
2023 року в інтернеті почали циркулювати чутки про плани BMW випустити нову флагманську модель у…
Осінь приносить дощі, туман і слизькі дороги, тому водіям важливо заздалегідь підготувати автомобіль до цієї…
На місці складання постанови поліцейський завжди просить водія поставити підпис, але багато хто помилково вважає,…
Mercedes-AMG продовжує випробування свого головного електричного проекту – нового GT 4-Door Coupe EV, прем'єра якого…
Витрата палива автомобіля залежить від багатьох чинників, і шини в цьому відіграють помітну роль. Правильний…
Leave a Comment