Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment