Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
Mazda вивела на ринок «дводверку» MX-5 у далекому 1989 році, а у 2014-му році ця…
Компанія Ford поставила світ на колеса. На початку минулого століття американський автовиробник представив перший у…
Українські водії масово бояться їхати за кордон, оскільки вітчизняні далекобійники зіштовхуються з випадками, коли на…
Mercedes-AMG може відмовитись від малолітражних гібридів на користь V8. Сенсаційну заяву зробив на Пекінському автосалоні…
Активісти протестували проти розширення заводу Tesla під Берліном, деякі з них проривалися через паркани і…
Бренд Renault показав свого бюджетного кросовера Dacia Spring EV 2025 модельного року. Автомобіль вже готовий…
Leave a Comment