Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Leave a Comment