Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment