Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
З настанням холодів для багатьох водіїв стає актуальним питання правильного прогрівання двигуна. Експерт попередив, що…
У мережі з'явилися офіційні фотографії оновленої Skoda Slavia 2026 - вперше седан показали без камуфляжу.…
Взимку автомобілі піддаються особливим випробуванням, і одним із ключових елементів стає акумулятор. У холодний ранок…
Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…
Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…
Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…
Leave a Comment