Британська аналітична компанія IHS Markit провела дослідження, яке показало, які марки автомобілів в минулому році були найбільш популярні у жінок на території США.
З’ясувалося, що найпопулярнішою маркою на північноамериканському ринку в 2020 році автомобільної маркою став Buick . Приблизно 56,1% всіх проданих в США автомобілів Buick придбали жінки. Враховувалися дані про реєстрацію як нових машин, так і старих. Друге місце дісталося Mitsubishi .
Приблизно 54% покупців вибрали японську марку. Трійку лідерів замикає Mini адже 53% проданих авто за звітний період купили жінки. П’ята і шоста строчка дісталися Hyundai і Nissan з показником 52%.
Якщо ж говорити про концерн General Motors , то марка, до якого належить і марка Buick , то на другому місці за кількістю покупців жіночої статі в концерні знаходиться бренд Cadillac , адже машини даної марки набувають 43,9% автолюбительок.
Експерти підрахували, що серед купили автомобілі Chevrolet в 2020 році тільки 36% були жінками, а серед клієнтів GMC даний показник становить лише 29%. Фахівці IHS Markit вважають, що марка Buick популярна у покупців насамперед істотною участю жінок в проектуванні інтер’єру.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment