Авто

Названо найкращі десятирічні рамні позашляховики

Для хорошого рамного позашляховика перший десяток років – зовсім не вік. Як мінімум подвоїти цей показник при хорошому догляді за машиною – не проблема. При цьому ціни на десятирічки цілком лояльні, бо вже встигло змінитися кілька поколінь. Ми склали ТОП-3 рамних позашляховиків віком в 10 років.

Mitsubishi Pajero

Четверте покоління японського позашляховика відрізняється досить впізнаваним дизайном, який може і не всім однозначно подобається, але в оригінальності йому точно не відмовиш. Машина дуже комфортна і добре оснащена, має гарну прохідність і ефективні електронні системи допомоги водієві на бездоріжжі.

Під капотом моделі можна зустріти бензинові мотори на 3.0 і 3.8 літра. Перший видає 180 кінських сил, а другий є «топовим» і пропонує 250 к.с. Є також непоганий турбодизель на 3.2 літра потужністю в 200 «коней».

Toyota Land Cruiser Prado

«Прадо» четвертого покоління в кузові J150 – це дуже збалансований автомобіль. Ця генерація отримала сучасний, більш нейтральний, ніж у 120-ки дизайн, гарне оснащення, а також відмінні позашляхові характеристики. Тут теж можна зустріти цілий ряд електронних помічників, що поліпшують прохідність.

Базовим для моделі є 2.7-літровий бензиновий мотор на 165 кінських сил. Далі йде хороший 3.0-літровий турбодизель з віддачею в 175 л.с. На вершині моторної гами розташовується 4.0-літровий бензиновий двигун потужністю в 280 «коней».

Mercedes-Benz G-Class

Якщо вже говорити про надійний і прохідний «рамник», ніяк не обійтися без німецького «кубика» в особі Mercedes G-Class. Уже п’ятий рестайлінг другого покоління моделі за великим рахунком зовні мало чим відрізняється від попередників. Але це швидше навіть добре, адже машина володіє майже абсолютної впізнаваністю. Крім того, зберігся і значний позашляховий потенціал.

Якщо говорити про мотори, то в Україні були доступні версії з моторами в 3.0 і 5.5 літра. Перший – це дизель потужністю в 185 або 225 кінських сил, а другий – потужний 390-сильний агрегат на бензині. «Топовий» варіант 55 AMG – цієї вже окрема історія, заточена швидше на динаміку, ніж на бездоріжжі.

Всі три моделі при хорошому стані можуть стати відмінним вибором, якщо необхідний міцний і комфортний рамний позашляховик з пристойним залишковим ресурсом за адекватну ціну.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025