Всі три моделі при хорошому стані можуть стати відмінним вибором, якщо необхідний міцний і комфортний рамний позашляховик з пристойним залишковим ресурсом за адекватну ціну.
Для хорошого рамного позашляховика перший десяток років – зовсім не вік. Як мінімум подвоїти цей показник при хорошому догляді за машиною – не проблема. При цьому ціни на десятирічки цілком лояльні, бо вже встигло змінитися кілька поколінь. Ми склали ТОП-3 рамних позашляховиків віком в 10 років.
Четверте покоління японського позашляховика відрізняється досить впізнаваним дизайном, який може і не всім однозначно подобається, але в оригінальності йому точно не відмовиш. Машина дуже комфортна і добре оснащена, має гарну прохідність і ефективні електронні системи допомоги водієві на бездоріжжі.
Під капотом моделі можна зустріти бензинові мотори на 3.0 і 3.8 літра. Перший видає 180 кінських сил, а другий є «топовим» і пропонує 250 к.с. Є також непоганий турбодизель на 3.2 літра потужністю в 200 «коней».
«Прадо» четвертого покоління в кузові J150 – це дуже збалансований автомобіль. Ця генерація отримала сучасний, більш нейтральний, ніж у 120-ки дизайн, гарне оснащення, а також відмінні позашляхові характеристики. Тут теж можна зустріти цілий ряд електронних помічників, що поліпшують прохідність.
Базовим для моделі є 2.7-літровий бензиновий мотор на 165 кінських сил. Далі йде хороший 3.0-літровий турбодизель з віддачею в 175 л.с. На вершині моторної гами розташовується 4.0-літровий бензиновий двигун потужністю в 280 «коней».
Якщо вже говорити про надійний і прохідний «рамник», ніяк не обійтися без німецького «кубика» в особі Mercedes G-Class. Уже п’ятий рестайлінг другого покоління моделі за великим рахунком зовні мало чим відрізняється від попередників. Але це швидше навіть добре, адже машина володіє майже абсолютної впізнаваністю. Крім того, зберігся і значний позашляховий потенціал.
Якщо говорити про мотори, то в Україні були доступні версії з моторами в 3.0 і 5.5 літра. Перший – це дизель потужністю в 185 або 225 кінських сил, а другий – потужний 390-сильний агрегат на бензині. «Топовий» варіант 55 AMG – цієї вже окрема історія, заточена швидше на динаміку, ніж на бездоріжжі.
BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…
Зростання вартості нових авто у США дедалі частіше змушує покупців переходити на компактніші моделі, адже…
Готуючи автомобіль до зими, важливо думати про все: не лише про гуму та незамерзайку, а…
Більшість українських водіїв рідко замислюються про те, що робити після дорожньо-транспортної пригоди. Зазвичай автомобілісти сподіваються,…
У новорічні свята багато людей вирушать у поїздки на авто, але взимку дороги стають небезпечнішими.…
Автозлодії зазвичай готуються до викрадення заздалегідь: стежать за авто, оцінюють охорону та реакцію власника. Тому…
Leave a Comment