Всі три моделі при хорошому стані можуть стати відмінним вибором, якщо необхідний міцний і комфортний рамний позашляховик з пристойним залишковим ресурсом за адекватну ціну.
Для хорошого рамного позашляховика перший десяток років – зовсім не вік. Як мінімум подвоїти цей показник при хорошому догляді за машиною – не проблема. При цьому ціни на десятирічки цілком лояльні, бо вже встигло змінитися кілька поколінь. Ми склали ТОП-3 рамних позашляховиків віком в 10 років.
Четверте покоління японського позашляховика відрізняється досить впізнаваним дизайном, який може і не всім однозначно подобається, але в оригінальності йому точно не відмовиш. Машина дуже комфортна і добре оснащена, має гарну прохідність і ефективні електронні системи допомоги водієві на бездоріжжі.
Під капотом моделі можна зустріти бензинові мотори на 3.0 і 3.8 літра. Перший видає 180 кінських сил, а другий є «топовим» і пропонує 250 к.с. Є також непоганий турбодизель на 3.2 літра потужністю в 200 «коней».
«Прадо» четвертого покоління в кузові J150 – це дуже збалансований автомобіль. Ця генерація отримала сучасний, більш нейтральний, ніж у 120-ки дизайн, гарне оснащення, а також відмінні позашляхові характеристики. Тут теж можна зустріти цілий ряд електронних помічників, що поліпшують прохідність.
Базовим для моделі є 2.7-літровий бензиновий мотор на 165 кінських сил. Далі йде хороший 3.0-літровий турбодизель з віддачею в 175 л.с. На вершині моторної гами розташовується 4.0-літровий бензиновий двигун потужністю в 280 «коней».
Якщо вже говорити про надійний і прохідний «рамник», ніяк не обійтися без німецького «кубика» в особі Mercedes G-Class. Уже п’ятий рестайлінг другого покоління моделі за великим рахунком зовні мало чим відрізняється від попередників. Але це швидше навіть добре, адже машина володіє майже абсолютної впізнаваністю. Крім того, зберігся і значний позашляховий потенціал.
Якщо говорити про мотори, то в Україні були доступні версії з моторами в 3.0 і 5.5 літра. Перший – це дизель потужністю в 185 або 225 кінських сил, а другий – потужний 390-сильний агрегат на бензині. «Топовий» варіант 55 AMG – цієї вже окрема історія, заточена швидше на динаміку, ніж на бездоріжжі.
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Toyota почала прийом попередніх замовлень у Китаї на новий електричний кросовер bZ3X. Автомобіль, який виготовлятиметься…
Кожному водієві доводилося вибирати між трьома найпоширенішими способами заправки свого транспортного засобу: купити певну кількість…
MG оголосила про припинення виробництва одного з небагатьох електричних універсалів Великобританії - MG 5 EV.…
Виробники автомобілів встановлюють власні терміни, в які потрібно міняти моторне масло у двигуні, щоб зберегти…
Розкрито вартість електричного Cadillac Escalade IQ. "Зелене" альтер его флагманського позашляховика Cadillac оцінили в 129…
Leave a Comment