Всі три моделі при хорошому стані можуть стати відмінним вибором, якщо необхідний міцний і комфортний рамний позашляховик з пристойним залишковим ресурсом за адекватну ціну.
Для хорошого рамного позашляховика перший десяток років – зовсім не вік. Як мінімум подвоїти цей показник при хорошому догляді за машиною – не проблема. При цьому ціни на десятирічки цілком лояльні, бо вже встигло змінитися кілька поколінь. Ми склали ТОП-3 рамних позашляховиків віком в 10 років.
Четверте покоління японського позашляховика відрізняється досить впізнаваним дизайном, який може і не всім однозначно подобається, але в оригінальності йому точно не відмовиш. Машина дуже комфортна і добре оснащена, має гарну прохідність і ефективні електронні системи допомоги водієві на бездоріжжі.
Під капотом моделі можна зустріти бензинові мотори на 3.0 і 3.8 літра. Перший видає 180 кінських сил, а другий є «топовим» і пропонує 250 к.с. Є також непоганий турбодизель на 3.2 літра потужністю в 200 «коней».
«Прадо» четвертого покоління в кузові J150 – це дуже збалансований автомобіль. Ця генерація отримала сучасний, більш нейтральний, ніж у 120-ки дизайн, гарне оснащення, а також відмінні позашляхові характеристики. Тут теж можна зустріти цілий ряд електронних помічників, що поліпшують прохідність.
Базовим для моделі є 2.7-літровий бензиновий мотор на 165 кінських сил. Далі йде хороший 3.0-літровий турбодизель з віддачею в 175 л.с. На вершині моторної гами розташовується 4.0-літровий бензиновий двигун потужністю в 280 «коней».
Якщо вже говорити про надійний і прохідний «рамник», ніяк не обійтися без німецького «кубика» в особі Mercedes G-Class. Уже п’ятий рестайлінг другого покоління моделі за великим рахунком зовні мало чим відрізняється від попередників. Але це швидше навіть добре, адже машина володіє майже абсолютної впізнаваністю. Крім того, зберігся і значний позашляховий потенціал.
Якщо говорити про мотори, то в Україні були доступні версії з моторами в 3.0 і 5.5 літра. Перший – це дизель потужністю в 185 або 225 кінських сил, а другий – потужний 390-сильний агрегат на бензині. «Топовий» варіант 55 AMG – цієї вже окрема історія, заточена швидше на динаміку, ніж на бездоріжжі.
Компанія Honda минулого року представила концепт, на базі якого буде створено нову Prelude. Легендарний спорткар…
Новий універсал Volkswagen Passat B9 став більшим і просторішим, а його багажник тепер вміщує 690…
Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений…
Компанія Porsche оголосила про рекорд на Шанхайському автодромі в жовтні 2024 року. За даними Xiaomi,…
В Україні багато водіїв звикли самостійно мити, обслуговувати або ремонтувати свої авто у дворах будинків…
Toyota робить черговий крок у бік масштабної електрифікації, оголосивши про партнерство із LG Energy Solution…
Leave a Comment